Kyllä on HALPAMAISTA laskea rokottamattomien "aiheuttamat" kustannukset!! Entäs ne rokotetut ja kaikki muut??
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008313298.html
Suomella ei ollut mitään kiirettä ottaa esim. vesirokkorokotteita kansalliseen rokotusohjemaan vaikka sekin sairastaminen aiheuttaa kustannuksia kun on vakavien jälkitautien mahdollisuus yms. ja pienten lasten vanhemmat pois töistä!
Kaikki eivät voi korona-rokotetta ottaa, ja kaikki eivät uskalla mikäli ensimmäisestä piikistä on tullut vakavia haittaaikutuksia!
Kustannuksia tulee myös heistä ketkä ovat saaneet rokotteesta esim. sydänlihastulehduksen ja joutuneet sairalaan. Oletteko laskeneet kuluihin heidätkin, häh??
Aivan sairas maailma,- stana!
Kommentit (308)
Kysynpähän vain, että montakos rokotuspiikkiä tässä olisi tarkoitus ottaa??
Ensin puhe oli yhdestä, sitten toisesta, nyt mennään jo kohti kolmatta... etc...
Moni ketkä ovat ottaneet 2, eivät aio ottaa kolmatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hulluinta tässä kaikessa on, että nämä uhkailijat eivät halua edes estää epidemiaa, vaan he haluavat vain rokottaa kaikki, että THL saisi kattavan tutkimusaineiston ja muutkin saisivat samat rokotteiden aiheuttamat ongelmat. Jääkö WHO:lta lahjukset ja kivat matkat tarjoamatta, jos kansa ei pääse 80 %:n rokotekattavuuteen? Onko rahat kiinni Pfizerin osakkeissa? Pitäisi saada tietää nämä osakeriippuvuudet jokaiselta rokotteita ajavalta päättäjältä.
Kannattaa tiedostaa, että aina tällaisten asioiden takana on yksityisten tahojen rahanahneus, ei kansan hyvinvointi.
Epidemiaa ei ehkäistä muuten kuin maskeilla ja turvaväleillä, ei rokotteilla. Kyllähän nämä tietävät sen, mutta kun heitä ei vaan kiinnosta, vaan he haluavat jatkaa epidemiaa ikuisesti, että rokotteita menisi mahdollisimman paljon.
Rokote on välttämätön epidemian hallinnassa, kaikki muu on hidastamista vai luuletko, että virus laantuu kunhan vaan maskein odotetaan?
Ikina ei ole epidemiaa pysaytetty rokotteilla.
Rokotteet annetaan ennen tai jalkeen ei kesken kaiken.
Lue edes yksi peruskirja laaketieteesta, jookos.Ai sulla oli rokote ennen pandemiaa? Mikset laittanut jakoon? Ja millos ajattelisit, että tää nyt aloitettais? Vuoden päästä? Kahden vuoden?
Rokotetutkimuksen asiantuntijoiden mukaan on suuri virhe rokottaa väestöä vuotavalla rokotteella keskellä pandemiaa. Se mahdollistaa varianttien synnyn.
Eipä ollut variantteja ennen rokotuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa tämän rokotteen haitoista on tullut naisille ja nuorille. Ilmankos ketään ei kiinnosta. Sen sijaan itse tautiin kuolee enemmän miehiä kuin naisia, joten se toki kiinnostaa vallassa olevia ihmisiä, jotka ovat suurimmaksi osin miehiä.
Tuota noin. Nämä haitat ovat valtaosin ihan subjektiivisia kokemuksia. Tueksi ei ole sairastavuuteen liittyvää dataa. Naisissa nyt vaan on enemmän luulotautisia ja hysteerikkoja. Jotka sitten yksinhuoltajina kasvattavat näitä momosanherkkiä nuoria. Taatusti ns. rokotusoireiden perusteella on vain oltu pois töistä se maksimimäärä, mikä ilman lääkärintodistusta voi olla. Tai sit suunnattu joku epämääräinen heikotusdiagnoosi työterveydestä. Näitähän riittää.
Ja sieltähän se palstan hysteerinen misogynisti-mies taas iski. Naisethan tekevät töitä vaikka pää kainalossa, ne on ne miesflunssamiehet ketkä skippaavat työt millä verukkeella tahansa, vaikka liian löysällä kullilla.
Lääketiedehän on erittäin misogynistinen tieteenala, jossa hyvin helposti ohitetaan naiset. En siis ihmettelisi lainkaan vaikka niin olisi tehty korona-rokotteenkin kohdalla. Ehkä annoksen pitäisi olla erisuuruinen eri ihmisille, ken tietää. Ainakin pienimmille lapsille 0-12 v. suunnitellaan pienempää korona-rokotusannosta kuin vanhemmille, eli 12 vuodesta eteenpäin.
Kasvohalvaukset, käsien tärinät ja muut neurologiset haitat ovat hyvin helposti havaittavissa.
Kyllä se toimii miehilläkin. Tai erittäin suurella todennäköisyydellä ainakin minulla.
Olen ottanut kaksi rokotusta. Olin myös siemennesteen luovuttaja. Näiden kahden rokotuksen jälkeen minulla ei enää ole liikkuvia pikku siimahäntiä.
Olen lukenut täällä, että naisillakin on kuukautisongelmia rokotusten jälkeen.
Onko kukaan teistä tutkituttanut mahdollisia muutoksia munasolujen tuotannossa?
Vierailija kirjoitti:
Kysynpähän vain, että montakos rokotuspiikkiä tässä olisi tarkoitus ottaa??
Ensin puhe oli yhdestä, sitten toisesta, nyt mennään jo kohti kolmatta... etc...
Moni ketkä ovat ottaneet 2, eivät aio ottaa kolmatta.
Kahdeksan piikkiä oli alkuperäisessä suunnitelmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hulluinta tässä kaikessa on, että nämä uhkailijat eivät halua edes estää epidemiaa, vaan he haluavat vain rokottaa kaikki, että THL saisi kattavan tutkimusaineiston ja muutkin saisivat samat rokotteiden aiheuttamat ongelmat. Jääkö WHO:lta lahjukset ja kivat matkat tarjoamatta, jos kansa ei pääse 80 %:n rokotekattavuuteen? Onko rahat kiinni Pfizerin osakkeissa? Pitäisi saada tietää nämä osakeriippuvuudet jokaiselta rokotteita ajavalta päättäjältä.
Kannattaa tiedostaa, että aina tällaisten asioiden takana on yksityisten tahojen rahanahneus, ei kansan hyvinvointi.
Epidemiaa ei ehkäistä muuten kuin maskeilla ja turvaväleillä, ei rokotteilla. Kyllähän nämä tietävät sen, mutta kun heitä ei vaan kiinnosta, vaan he haluavat jatkaa epidemiaa ikuisesti, että rokotteita menisi mahdollisimman paljon.
Rokote on välttämätön epidemian hallinnassa, kaikki muu on hidastamista vai luuletko, että virus laantuu kunhan vaan maskein odotetaan?
Lue edes yksi peruskirja laaketieteesta, jookos.Ai sulla oli rokote ennen pandemiaa? Mikset laittanut jakoon? Ja millos ajattelisit, että tää nyt aloitettais? Vuoden päästä? Kahden vuoden?
Rokotetutkimuksen asiantuntijoiden mukaan on suuri virhe rokottaa väestöä vuotavalla rokotteella keskellä pandemiaa. Se mahdollistaa varianttien synnyn.
No mutta eihän tämä ole totta ollenkaan. Virukset muuntuvat ja niin on muuntunut tämäkin virus ihan jo ennen rokotteita.
WHO:n alainen keskus Uppsalassa kerää tietoja covid-rokotusten sivuvaikutuksia, joita on kertynyt jo miljoonia. Kaikki huhut vakavista sivuvaikutuksista ovat wigiaccessin sisältämien tietojen perusteella totta, kirjoittaa eräs tiedostoa tutkinut vierailija. Vakavia sydänkohtauksia, sydänlihaksentulehduksia, näönmenetyksiä, kuuroutta, vapinaa, kasvohalvauksia, liikuntakyvyn menetyksiä, syöpää, immuunipuolustuksen heikkenemistä, raskauden keskeytymisiä, ererktiovaikeuksia, vakavia kuukautishäiriöitä, outoja psykiatrisia ongelmia, (unetomuutta, sekavuutta, harjohja, ahdistuneisuutta).
Eivätkä nämä ole harvinaisia, kuten tähän asti on kerrottu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa tämän rokotteen haitoista on tullut naisille ja nuorille. Ilmankos ketään ei kiinnosta. Sen sijaan itse tautiin kuolee enemmän miehiä kuin naisia, joten se toki kiinnostaa vallassa olevia ihmisiä, jotka ovat suurimmaksi osin miehiä.
Tuota noin. Nämä haitat ovat valtaosin ihan subjektiivisia kokemuksia. Tueksi ei ole sairastavuuteen liittyvää dataa. Naisissa nyt vaan on enemmän luulotautisia ja hysteerikkoja. Jotka sitten yksinhuoltajina kasvattavat näitä momosanherkkiä nuoria. Taatusti ns. rokotusoireiden perusteella on vain oltu pois töistä se maksimimäärä, mikä ilman lääkärintodistusta voi olla. Tai sit suunnattu joku epämääräinen heikotusdiagnoosi työterveydestä. Näitähän riittää.
Ja sieltähän se palstan hysteerinen misogynisti-mies taas iski. Naisethan tekevät töitä vaikka pää kainalossa, ne on ne miesflunssamiehet ketkä skippaavat työt millä verukkeella tahansa, vaikka liian löysällä kullilla.
Lääketiedehän on erittäin misogynistinen tieteenala, jossa hyvin helposti ohitetaan naiset. En siis ihmettelisi lainkaan vaikka niin olisi tehty korona-rokotteenkin kohdalla. Ehkä annoksen pitäisi olla erisuuruinen eri ihmisille, ken tietää. Ainakin pienimmille lapsille 0-12 v. suunnitellaan pienempää korona-rokotusannosta kuin vanhemmille, eli 12 vuodesta eteenpäin.
Kasvohalvaukset, käsien tärinät ja muut neurologiset haitat ovat hyvin helposti havaittavissa.
Kyllä se toimii miehilläkin. Tai erittäin suurella todennäköisyydellä ainakin minulla.
Olen ottanut kaksi rokotusta. Olin myös siemennesteen luovuttaja. Näiden kahden rokotuksen jälkeen minulla ei enää ole liikkuvia pikku siimahäntiä.
Munasolut muodostuvat jo sikiökaudella eikä niitä muodostu myöhemmin lisää.
Persuloiset tulevat tässäkin asiassa kalliiksi meille veronmaksajille.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa uskoa, että uhkailu, kiristäminen, pelottelu ja syyllistäminen olisivat tehokkaita keinoja rokotuskattavuuden nostoon. Miksi ei voisi keskittyä asiatiedon jakamiseen, siihen, että ymmärrettäisiin että joitakin voi vaikka pelottaa kyseinen rokote tai olla jokin muu syy miksi sitä ei ole otettu -ja sitten YMMÄRRYKSELLÄ voitaisiin asiasta jutella niin, että MOLEMMAT osapuolet kokee tulevansa kuulluksi? Silloin varmasti tulisi paremmat tulokset rokotekattavuuteen nähden, verrattuna tähän nykyhetken kummalliseen vainoamiseen.
Minä en ole uskaltanut ottaa rokotetta. Olen analyyttinen luonne, ja haluan tietää asioista molemmat puolet ja tutkia niitä, ennen päätösten tekoa. Olen ihan normaali ihminen, käyn töissä, olen korkeasti koulutettu, en usko salaliittoteorioihin enkä uskomushoitoihin. Mutta mua ahdistaa ja ärsyttää tämä suoranainen painostaminen, pelottelu, uhkailu, tunteilla kiristäminen ja manipulointi, jotta ottaisin rokotteen. Miksi en saa itse päättää? Miksi minut pitää saada keinolla millä hyvänsä (siis vaikka pakolla uhaten) ottamaan rokote, josta ei ihan oikeasti vielä tiedetä paljoakaan? Medioissa on ristiriitaista tietoa ihan asiantuntijatasolta lähtien, onko sitten ihme, että tällainen tavallinen ihminen on päästään pyörällä siitä, mikä on luotettavaa tietoa, mikä on mutuilua, mikä on pelkkää arvailua? Siihen päälle vielä suorainen aggressio, niin kiitos, minun luottamustani ei ainakaan lisää tämä ollenkaan.
No sehän tässä on se ongelma, että kun meitä muitakin pelottaa. Me muutkin ollaan luettu ne ristiriitaiset tiedot, ja jokainen järkevä ihminen tietää ja tajuaa, että ihan kaikilla rokotteilla on haittavaikutuksia, pahimmillaan tosi pahojakin.
Me tiedetään nämä, mutta samalla tiedetään, että rokote on se kaikkein paras vaihtoehto tässä kohtaa, jotta yhteiskunta saadaan taas pyörimään normaalisti. En ole vielä kuullut keneltkään rokotteesta kieltäytyneeltä, asiantuntijataholta tai mistään muualtakaan MIKÄ OLISI VAIHTOEHTO???
KErtokaa, jos teillä sellainen on? Ja yhtäkään "pikkunuha"- jaskanpauhantaa en jaksa enää kuunnella, kun lähipiirissä on sekä kuollut perusterve, että long-covid-tapaus, jossa työkyky on mennyt. Korona on pahimmillaan tappava ja toiseksi pahimmillaan vaikeasti vammauttava sairaus, vaikka suurin osa siitä suht vähällä selviää.
Että joo, mulle ongelma on se, että rokotepelkoiset, tai miksi kukakin sitten itsensä identifioi, kuvittelee, että muut ei tiedä tai ymmärrä tai pelkää. Kyllä meillä on samat tiedot ja pelot, mutta itsekkyyttä sitten ehkä vähän vähemmän, ja ymmärrystä ihan globaalia tasoa myöten enemmän.
Vierailija kirjoitti:
WHO:n alainen keskus Uppsalassa kerää tietoja covid-rokotusten sivuvaikutuksia, joita on kertynyt jo miljoonia. Kaikki huhut vakavista sivuvaikutuksista ovat wigiaccessin sisältämien tietojen perusteella totta, kirjoittaa eräs tiedostoa tutkinut vierailija. Vakavia sydänkohtauksia, sydänlihaksentulehduksia, näönmenetyksiä, kuuroutta, vapinaa, kasvohalvauksia, liikuntakyvyn menetyksiä, syöpää, immuunipuolustuksen heikkenemistä, raskauden keskeytymisiä, ererktiovaikeuksia, vakavia kuukautishäiriöitä, outoja psykiatrisia ongelmia, (unetomuutta, sekavuutta, harjohja, ahdistuneisuutta).
Ylläri et kaikki on nyt rokotteen syytä vaikka päässä viirannut jo ennen sitä. Korona on kaivanut hullut koloistaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta eihän tämä ole totta ollenkaan. Virukset muuntuvat ja niin on muuntunut tämäkin virus ihan jo ennen rokotteita.
Toinen rokotus "loi" delta-variantin. Ajallinen yhteys on päivänselvä.
Ennen viruksilla jokainen variantti oli edellistä heikompi.
https://theexpose.uk/2021/10/05/uk-has-fallen-81-percent-covid-deaths-v…
The UK has Fallen – 81% of Covid-19 deaths are among the Vaccinated, Male Teen Deaths have rised by 63% since they were offered the jab, Covid-19 Deaths are 12 times higher than this time last year…
Lähteet:
Public Health data
UK Government data
Office for National Statistics data
Public Health Scotland’s latest Covid-19 Statistical report
UK Health Security Agency data
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten voit lukaista mitä seuraa koronan sairastamisesta, aika samanlaista kamaa.
PS. Miten on voitu näyttää alle vuoden olemassa olleen rokotteen yhteys syöpään? Mikä syöpä on todistettavasti tullut rokotteesta?
Nämä muutenkin on tosia vasta sitten, jos on näytettävissä, että yllä mainitut asiat ovat selkeästi lisääntyneet rokotteiden myötä. Koska ihan noita samoja asioita tapahtuu lukemattomille ihmisille ihan muuten vaan.
ROKOTTAMATTOMAT OVAT VASTUUTTOMIA , ITSEKKÄITÄ , PIITTAAMATTOMIA , TOISIA KOHTAAN !!! Älä alaa keksiin tekosyitä rokottamattomuuteesi !!! Kaikille ROKOTETODISTUS ; EDUSKUNNASTA ALOITETTAVA, tai ei mitään asiaa, eikä palkkioita eduskunnasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Munasolut muodostuvat jo sikiökaudella eikä niitä muodostu myöhemmin lisää.
Kiitos turhasta tiedosta.
Kun naisilla on ollut kuukautisongelmia rokotusten jälkeen, onko se vaikuttanut myös heidän munasoluihinsa?
Kelpaako tämä kysymykseksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten voit lukaista mitä seuraa koronan sairastamisesta, aika samanlaista kamaa.
PS. Miten on voitu näyttää alle vuoden olemassa olleen rokotteen yhteys syöpään? Mikä syöpä on todistettavasti tullut rokotteesta?
Nämä muutenkin on tosia vasta sitten, jos on näytettävissä, että yllä mainitut asiat ovat selkeästi lisääntyneet rokotteiden myötä. Koska ihan noita samoja asioita tapahtuu lukemattomille ihmisille ihan muuten vaan.
Jos ajallinen yhteys on olemassa, yksi hypoteesi on rokotteet.
Helpoin ratkaisu on kieltää sairaanhoito rokottamattomilta. Sitä saa, mitä tilaa. Ei kannata tuhlata rahoja näihin rokottamattomiin
Ottaisit sen rokotteen vain. Se on kaiken lisäksi ilmainen.
Ihme kitinää. Itse te rokottamattomat olette tilanteenne valinneet.
Tässä tapauksessa voisi tehdä niin ,että rokottamattomat maksavat täysimääräisesti sairaalahoitonsa. Kuka tarkoituksellisesti aiheuttaa yhteiskunnalle kustannuksia ,niin olkoon niistä myös täysimääräisesti korvausvelvollinen. Eduskunnan pitäisi määräenemmistöllä tällainen laki hyväksyä ja säästettäisiin miljardi parempiin tarkoituksiin.
Et siis ole kuluttanut mitään? Nykyajan mantra on että pitää kuluttaa, kuluttaa ja kuluttaa. Mikään ei ole sen tärkeämpää kuin kuluttaminen. Kaikkiahan kutsutaan nykyään kuluttajiksi Mikä tietenkin hiukan ironista nykyisen ilmastoahdistuksen aikana! Nyt kun syyllinen on selvillä, niin siitä saat olla varma että se rikoskin keksitään!