Hohto alkoi just. En uskalla kattoo yksin.
Kyllä mä nyt tätä alkua uskallan vähän kattoo... Aiotteko muut katsoa?
Kommentit (46)
Mikä sille perheen isälle tuli? Niinku mikä diagnoosi?
Hyvä leffa ja vielä parempi kirja!!!
Ei tunnu enää missään... Kyllä kaipaan aikoja, jolloin esim. tämä leffa lähes järkytti herkkää nuorta mieltä. Vihaan karaistumista. Vie ihmisestä sen parhaan puolen.
Voisin tulla sisääsi niin sinua ei pelottaisi
Uskallan katsoa. On oikeasti hyvä! Parhaimpia.
Jackin käytös alkaa muuttua. Hänen vanhat alkoholismiajan tapansa tulevat esiin ja hän alkaa käyttäytyä ärtyneesti. Pikkuhiljaa selviää, että hotelli haluaa Dannyn kyvyn itselleen – ja on valmis käyttämään hänen isäänsä välikappaleena.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 22:02"]Ei tunnu enää missään... Kyllä kaipaan aikoja, jolloin esim. tämä leffa lähes järkytti herkkää nuorta mieltä. Vihaan karaistumista. Vie ihmisestä sen parhaan puolen.
[/quote]
Sepä se!
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 22:02"]
Ei tunnu enää missään... Kyllä kaipaan aikoja, jolloin esim. tämä leffa lähes järkytti herkkää nuorta mieltä. Vihaan karaistumista. Vie ihmisestä sen parhaan puolen.
[/quote]
Tosi mielenkiintoista, että toit asian esiin, mulle nimittäin on käynyt niin, että vanhemmiten oon paljon herkempi kuin nuorempana! Kyllä mä ehkä Hohdon pystyisin katsomaan, koska siinä on mukana sellainen vierauttava, yliluonnollinen elementti, mutta monet asiat (esim. lapsiin kohdistuvat jutut) ahdistavat mua yksinkertaisesti niin paljon, että elämässä on välillä tekemistä...
katson ja vielä yksin :o toivottavast saan unen sit leffan jälkee,haha
Tämä on ainoa leffa, jota katsoessa olen oikeasti pelännyt. Sekin vaan silloin ensimmäistä kertaa leffateatterissa. Ei ole tuntunut samalta tv:stä katsoessa. Ja olenhan voinut "karaistua" minäkin tämän 30 vuoden aikana ;).
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 22:03"]Voisin tulla sisääsi niin sinua ei pelottaisi
[/quote]
Tsiisus... Ajattelevainen tarjous!
ap
Katson myös, todennäköisesti vaihdan kanavaa jos alkaa liikaa pelottaa :D
Gran Torino Avalta, kantsii kattoo jos menee liian jännäks!
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 22:08"]
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 22:02"]
[/quote]
Tosi mielenkiintoista, että toit asian esiin, mulle nimittäin on käynyt niin, että vanhemmiten oon paljon herkempi kuin nuorempana! Kyllä mä ehkä Hohdon pystyisin katsomaan, koska siinä on mukana sellainen vierauttava, yliluonnollinen elementti, mutta monet asiat (esim. lapsiin kohdistuvat jutut) ahdistavat mua yksinkertaisesti niin paljon, että elämässä on välillä tekemistä...
[/quote]
Minä puhuin nyt viihteestä, eli elokuvista, sarjoista jne. kuten tästä Hohdosta. Tosielämä on aivan eri asia vakavine asioineen, voi hyvänen aika sentään. Nuorena näihin leffoihin eläytyi aivan eri tasolla. Tajusitko. Tuskin.
Onko tuo Nicholson ikinä esittänyt ihan tavallista ihmistä? Tästäkö se johtuu?
Ookko nää nähäny jo Hoho?
(En katso, kun mulla ei oo telkkaria!)