Pantiin eilen paljaalla ja...
Nyt seuraavana päivänä tuntuu vähän ovistuntemuksia. Oonkohan raskaana?! :0
Kommentit (21)
Todennäköisesti kyllä. Itselläni sama tilanne muutama vuos sitten(tunnistan myös ovikseni) ja otin jälkiehkäisypillerit, no liian myöhäistä...mutta lopputuloksesta ei voi kuitenkaan valittaa :)
Kyllä. Huomenna tunnet vauvan liikkeet.
Kyllä vaan, onnea paljaalle perheelle!
Kahden viikon päästä teillä on jo vauva parkumassa.
Meillä sama tilanne. Kuinkahan suuri todennäköisyys on raskautua?
Miksi te ette ihmiset käytä ehkäisyä jos ette kerta suunnitele vauvaa?
Juntit.
Tänään ja huomenna kun panette vielä paljaalla niin saatte kolmen kuukauden kuluttua kolmoset! Siinä onkin sitten perhe koossa.
et ole raskaana!
t. gynelogi-Sirpa
Todennäköisesti kyllä. Itselläni meni muutama vuosi sitten noin. Edellispäivänä harrastettiin seksiä, seuraavana päivänä tunsin oviksen j tiesin että tulin raskaaksi.
Tosin raskautta haluttiinkin :)
Onnea!
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 10:42"]Mikä on ovis?
[/quote]
Ovistoppari tai oliko se ovulaatio?
Tää on varmaan provo mutta mulle kävi just noin, mun menkat oli epäsäännölliset ja kuvittelin olevani "varmoilla päivillä" mutta heti kun tuntui ne tutut oviskivut seuraavana päivänä niin tiesin että kusessa ollaan. Ja niin ollaankin.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 10:47"]
Tänään ja huomenna kun panette vielä paljaalla niin saatte kolmen kuukauden kuluttua kolmoset! Siinä onkin sitten perhe koossa.
[/quote]
Niinpä. Paitsi että sulla on aukko sivistyksessä, ei niitä kutsuta kolmosiksi, kun nehän syntyykin sitten peräkkäisinä päivinä. Mutta lyhyet ikäerot on hyvä juttu! Menee samat vaatteet aina seuraavalle ennen kuin ehtii mennä pois muodista.
(Onkohan tämä sama pariskunta jolla on se lampunosto-ongelma?)
Harmittaa lukea näitä kun itse yrittänyt raskautta 2 vuotta ilman mitään tulosta, mitään vikaa ei ole
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 12:15"]Harmittaa lukea näitä kun itse yrittänyt raskautta 2 vuotta ilman mitään tulosta, mitään vikaa ei ole
[/quote] Eihän sitä tiedä onko AP raskautunut. Itsellä kokemusta kertalaakista(yksi ainut yhdyntä kuussa) ja toisaalta vuoden suunnilleen joka päivä rojut sisään eikä tulosta, myöhemmin nappasi vihdoinkin täysin yllättäen. Eikä meilläkään löytynyt kummastakaan vikaa.
Eksynyt pieru se siellä vaan seikkailee.
Onnea!! Tsemppiä!!Lykkyä! Ihkua!!