Hohto alkoi just. En uskalla kattoo yksin.
Kyllä mä nyt tätä alkua uskallan vähän kattoo... Aiotteko muut katsoa?
Kommentit (46)
Oon uskaltanu kattoo tähän asti.
ap
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 22:13"]
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 22:08"]
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 22:02"]
Ei tunnu enää missään... Kyllä kaipaan aikoja, jolloin esim. tämä leffa lähes järkytti herkkää nuorta mieltä. Vihaan karaistumista. Vie ihmisestä sen parhaan puolen.
[/quote]
Tosi mielenkiintoista, että toit asian esiin, mulle nimittäin on käynyt niin, että vanhemmiten oon paljon herkempi kuin nuorempana! Kyllä mä ehkä Hohdon pystyisin katsomaan, koska siinä on mukana sellainen vierauttava, yliluonnollinen elementti, mutta monet asiat (esim. lapsiin kohdistuvat jutut) ahdistavat mua yksinkertaisesti niin paljon, että elämässä on välillä tekemistä...
[/quote]
Minä puhuin nyt viihteestä, eli elokuvista, sarjoista jne. kuten tästä Hohdosta. Tosielämä on aivan eri asia vakavine asioineen, voi hyvänen aika sentään. Nuorena näihin leffoihin eläytyi aivan eri tasolla. Tajusitko. Tuskin.
[/quote]
Siis anteeksi... mä en nyt ymmärrä, mistä suutuit. En mäkään puhunut tosielämästä, vaan nimenomaan sarjoista ja elokuvista. Anteeksi, jos jotenkin loukkasin, ei ollut tarkoitus. Just vain tänään mietin, että pääsenköhän mä joskus tästä yli. Mutta tosiaan, ihan keskustelumielessä kirjoitin viestini.
Kantsii kattoo! Tässä on hyvin kuvattu se miten käy kun nuppi sekoaa. Vrt. Lapsenmurhaajat
[/quote]
Pitääkin kattoa. Ehkä mäkin viimein ymmärrän miksi jotkut näitä lapsenmurhaajia "ymmärtää"...
Not.
Nätti luonnollinen karvakumpu sillä kylvystä nousseella naisella.
Ei toi oo ees pelottava leffa, älkääs nyt ämmät peljätkö.
Tääkin on pelottavampi: http://www.imdb.com/title/tt0078935/?ref_=fn_al_tt_1
Tai tää: http://www.imdb.com/title/tt2023587/?ref_=fn_al_tt_2
Minun mielestä tämä Hohto ei ole mikään erityisen pelottava elokuva. Ainoastaan ensimmäisellä kerralla saattoi olla, kun tiesin sen maineen pelottavana elokuvana, mutta varsinkaan myöhemmillä katsomiskerroilla ei pelota yhtään.
Miten Jack pääsi kuivamuonahuoneesta vaikka ovi lukittu? Miksi nainen myös alkoi näkemään näkyjä lopussa? Mikä viimeisen kuvan merkitys tarinalle?
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 23:46"]
Miten Jack pääsi kuivamuonahuoneesta vaikka ovi lukittu? Miksi nainen myös alkoi näkemään näkyjä lopussa? Mikä viimeisen kuvan merkitys tarinalle?
[/quote]
No ilmeisesti se hotelli päästi sen. Noihin muihin en muista tai tiedä vastausta.
Tämä olikin erilainen versio kuin se, jonka olen aikaisemmin nähnyt. Ilmeisesti tämä on uudempi?
Eipä se ollutkaan niin pelottava kun luulin! Turhaan pelkäsin.
ap
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 22:45"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 22:13"]
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 22:08"]
Ei tunnu enää missään... Kyllä kaipaan aikoja, jolloin esim. tämä leffa lähes järkytti herkkää nuorta mieltä. Vihaan karaistumista. Vie ihmisestä sen parhaan puolen.
[/quote]
Tosi mielenkiintoista, että toit asian esiin, mulle nimittäin on käynyt niin, että vanhemmiten oon paljon herkempi kuin nuorempana! Kyllä mä ehkä Hohdon pystyisin katsomaan, koska siinä on mukana sellainen vierauttava, yliluonnollinen elementti, mutta monet asiat (esim. lapsiin kohdistuvat jutut) ahdistavat mua yksinkertaisesti niin paljon, että elämässä on välillä tekemistä...
[/quote]
Minä puhuin nyt viihteestä, eli elokuvista, sarjoista jne. kuten tästä Hohdosta. Tosielämä on aivan eri asia vakavine asioineen, voi hyvänen aika sentään. Nuorena näihin leffoihin eläytyi aivan eri tasolla. Tajusitko. Tuskin.
[/quote]
Siis anteeksi... mä en nyt ymmärrä, mistä suutuit. En mäkään puhunut tosielämästä, vaan nimenomaan sarjoista ja elokuvista. Anteeksi, jos jotenkin loukkasin, ei ollut tarkoitus. Just vain tänään mietin, että pääsenköhän mä joskus tästä yli. Mutta tosiaan, ihan keskustelumielessä kirjoitin viestini.
[/quote] mulla on käynyt aivan sama. Nuorempana meni kaikenlainen splatteri sun muu, mut nykyään en halua/pysty katsomaan. Ehkä sitä jotenkin liikaa eläytyy ohjelmiin ja kun tietää että maailmassa oikeastikin tapahtuu kaikkea kauheaa niin se ei viihdytä.
Vähän petyin. Oon eläny siinä uskossa, et Hohto olis jotenkin hirveän karmea. Mä sanoisin et visuaalisesti kiva, mutta melko tylsä.
Mutta hienot kokolattiamatot oli ja Jack oli vielä rumempi ku muistinkaan!
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 00:37"]
Miten ymmärsitte sen lopun? Siis kun Jack oli siinä vuoden 1927 valokuvassa?
[/quote]
En ole koskaan ymmärtänyt tuon elokuvan yliluonnollisia piirteitä, lukuun ottamatta sitä kun se kuvittelee ryypyn itselleen.
There is nothing in the room 237.