Mikä siinä Pasissa oli hauskaa?
Mikä sen kohderyhmä oli? Minua ei naurattanut, miestä ei naurattanut eikä 7-vuotiasta poikaa naurattanut "hassu" mies oravapuvussa. En ymmärrä, voisiko joku kertoa miksi se voitti?
Kommentit (71)
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 02:43"]
Kyl porilaine tajuu mikä siin Pasis o hauskaa, mut ei sitä varmaa täysi tajuu jos ei ol tääl koko ikkääs asunu. Se o vaa nii stereotyyppine porilaine miäs ettei tosika.
[/quote]
Mulle riitti se, että tunnen kaksi porilaista, vaikka muuten en ole siellä päinkään koskaan asunut.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 01:04"]
Niin kuin täällä mainittiinkin, hahmo avautuu kyllä jos tuntee porilaisia. Sehän siinä oli hauskinta. Matalasti koulutettu mutta korkealle ponnistava pieni orava. Perusjätkä. Jokainen tietää sellaisten ajatusmaailman. On söpöä, kun se on orava. Vähän kuin joku sarjakuvahahmo. Hessu tai Aku.
Minua viehätti Salme Pasissa se, että voittoon ei menty alapääjuttujen kautta.
Minusta Svetlana olisi ansainnut voittaa, mutta ilman alapääjuttuja olisi ollut parempi. Venäläisyyteen olisi saanut perehtyä paljon syvemmin kyllä.
Kissi oli jees ja ajankohtainen, mutta sitäkin olisi voinut syventää vaikka kuinka. Holma ei vain osannut.
[/quote]
Kun saa antaa van yhden yläpeukun, niin kommentoin erikseen, että tämä on tämän keskustelun fiksuin kommentti. Mielestäni Pasin deittiohjelma viimeksi oli koko ohjelman paras, siinä Joonaksen näyttelijäntaidot loistivat.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 23:00"]
Ennemminkin pasin hahmo aukes fiksummille, jotka hieman perillä politiikasta ja ay-liiketoiminnasta ;)
[/quote]
Näinpä. Ehdottomasti moniuloitteisin hahmo finaalikolmikosta.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 23:02"]
Jokseenkin huvittaa nuo alapeukutukset ja pontin ohittavat vastaukset noihin duunarikommentteihin. Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa...
[/quote]
Jokseenkin huvittaa, miten pihalla nuo duunarijankkaajat ovat. Kun itseltä menee yli hilseen, sen täytyy sitten johtua muiden tyhmyydestä? ;)
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 21:33"]Mikä sen kohderyhmä oli? Minua ei naurattanut, miestä ei naurattanut eikä 7-vuotiasta poikaa naurattanut "hassu" mies oravapuvussa. En ymmärrä, voisiko joku kertoa miksi se voitti?
[/quote]
No millai muute?
No sillai kai.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 23:09"]
Jokseenkin huvittaa nuo alapeukutukset ja pontin ohittavat vastaukset noihin duunarikommentteihin. Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa...
[/quote]
Jokseenkin huvittaa, miten pihalla nuo duunarijankkaajat ovat. Kun itseltä menee yli hilseen, sen täytyy sitten johtua muiden tyhmyydestä? ;)
[/quote]Kuten todettu, se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa. Ja sinuun näköjään osui kun vaivauduit kommentoimaan. Kateutta? ;D
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 23:09"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 23:02"]
[/quote]
[/quote]
Oletko kuullut että ihmisillä voi olla erilainen huumorintaju? Joku voi ymmärtää asian eikä silti pidä siitä?
Sitäpaitsi eikö ihmiset ymmärrä lukemaansa? Moni tässä jo jankannut että eikös ne ja ne ja ne voi tykätä hahmosts myös ja ketkäs sitten tästä ja tästä tykkäsivät... Edelleenkin kommentissa selitettiin sanan juntti käyttö eikä otettu edes kantaa mitä mieltä kommentoija itse oli hahmosta...
Pasi oli minun mieleeni mutta tämmöinen nyt heräsi mieleen... Äänestinkin, en tosin nyt finaalissa!
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 23:13"]
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 23:09"]
[/quote]
[/quote]Kuten todettu, se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa. Ja sinuun näköjään osui kun vaivauduit kommentoimaan. Kateutta? ;D
[/quote]
Kateutta? :D Ai sinulle siitä, ettet ymmärtänyt Salme Pasin moniuloitteisuutta ja satiirisuutta? Somaa. :) Ei se haittaa hei. Saat rauhassa fanittaa niitä helpommin tajuttavia vaihtoehtoja.
Niin kuin täällä mainittiinkin, hahmo avautuu kyllä jos tuntee porilaisia. Sehän siinä oli hauskinta. Matalasti koulutettu mutta korkealle ponnistava pieni orava. Perusjätkä. Jokainen tietää sellaisten ajatusmaailman. On söpöä, kun se on orava. Vähän kuin joku sarjakuvahahmo. Hessu tai Aku.
Minua viehätti Salme Pasissa se, että voittoon ei menty alapääjuttujen kautta.
Minusta Svetlana olisi ansainnut voittaa, mutta ilman alapääjuttuja olisi ollut parempi. Venäläisyyteen olisi saanut perehtyä paljon syvemmin kyllä.
Kissi oli jees ja ajankohtainen, mutta sitäkin olisi voinut syventää vaikka kuinka. Holma ei vain osannut.
Kertoo paljon suomalaisista itkeä vuodesta toiseen jonkun sketsihahmon perään ja niitata koko kansa älykkyys kun oma mukahauska suosikki ei voita, nyyhyyh. Se vasta junttia onkin itkeä moisen perään. Nuo mies naisen puvussa jutut ja alapäävitsit on täysin loppuunkuluneita, mutta ne omaa älykkyyttään yliarvioivaa junttiporukkaa vaan tuntuu aina naurattavan.
Tää oli aika älykäs hahmo ja satiiria löytyi paljon. Mutta kun juntti ei tajua satiiria, se ei ole hauskaa. Minä saan aina suurimma huvit näistä jälki-itkuista. Mielenkään ei tulisi äänestää ketään, se on yksi ja sama vaikka tämän voittaisi joku kelohonka-hahmo, joka ei sano sanakaan. Mutta tämän hahmon takia tätä jaksoin katsoa. Ymmärrän kyllä, miksei aukene. Tuossa Kississä oli hyvää nuo dieettiparodiat, muuten tylsä. Svetlana oli yhtä alapäävitsiä, en vaan jaksa niitä. Jenni on kyllä hyvä näyttelijä ja kaikki kolme finalistia hyviä näyttelijöitä, joille tämän jälkeen varmaan töitä riittää.