Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä siinä Pasissa oli hauskaa?

Vierailija
29.11.2014 |

Mikä sen kohderyhmä oli? Minua ei naurattanut, miestä ei naurattanut eikä 7-vuotiasta poikaa naurattanut "hassu" mies oravapuvussa. En ymmärrä, voisiko joku kertoa miksi se voitti?

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 21:39"]Duunarit... Ne on niitä juntteja keneen tommonen kolahtaa ja heillä varmaan myös paljon tapana tuhlata rahaa tuollaisiin puhelinäänestyksiin. Itsekin katsoin Putousta ja muita ohjelmia missä äänestetään, mutta en ikinä käyttäisi rahojani tuollaiseen vaikka hyvätuloinen olenkin.
[/quote]
Minä olen duunari enkä äänestänyt ketään. Kissi ja svetlana olivat parempia.

Vierailija
22/71 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 21:47"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 21:44"]

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 21:41"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 21:34"] Ei mikään. Kai se upposi juntteihin. [/quote]Kyllä. Juntti on jokainen joka ei jaa minun makuani. Mies pörröeläinpuvussa on tyhmä ja juntti. Sen sijaan naiseksi pukeutunut gay-mies edustaa suvaitsevaisuutta ja korkeakulttuurista yhteiskuntasatiiria. Olet juntti jos et tykkää. [/quote] No hohhoijaa, piti tuosta suuttua :D Olihan se vähän junttimainen hahmo.

[/quote]No hohhoijaa, miten tuore hokema :D Etkö muuhun pysty hohhoijaa :D
[/quote] No anteeksi jos tuollainenkin asia häiritsee :DDD Hahahaaa mitä ihmettä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahmo aukeaa jos on katsonut ay liikkeen miehiä. Oli oikeasti osuva ja oivaltava.

Vierailija
24/71 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 21:47"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 21:44"]

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 21:41"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 21:34"] Ei mikään. Kai se upposi juntteihin. [/quote]Kyllä. Juntti on jokainen joka ei jaa minun makuani. Mies pörröeläinpuvussa on tyhmä ja juntti. Sen sijaan naiseksi pukeutunut gay-mies edustaa suvaitsevaisuutta ja korkeakulttuurista yhteiskuntasatiiria. Olet juntti jos et tykkää. [/quote] No hohhoijaa, piti tuosta suuttua :D Olihan se vähän junttimainen hahmo.

[/quote]No hohhoijaa, miten tuore hokema :D Etkö muuhun pysty hohhoijaa :D
[/quote] Tällä henkilöllä on nyt jotain muita ongelmia ja purkaa pahaa oloaan täällä. Hohhoijaa. Hohhoijaa. Apua. Hohhhoijjaaa

Vierailija
25/71 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa mitä juntteja :D Hohhoijaa kyllä erottaa meidät akateemiset paskaväestä eli duunareista hohhoijaa :D Hohhoijaa jokainen joka äänesti oravaa on juntti hohhoijaa :D 

Vierailija
26/71 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se hahmo kyllä nimenomaan irvaili junteille, sovinisteille ja ns. (vanhan)liiton miehille. Ja mun mielestä todella osuvasti.

Vierailija
27/71 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa orava ja juntit on perseestä hohhoijaa :D Olen akateeminen hohhoijaa :D Ja älykäs hohhoijaa :D Ja hohhoijaa homokin vielä hohhoijakkaa :D

Vierailija
28/71 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shit happens. Aina ei mene nallekarkit tasan. Ilmeisesti hahmo jollekin aukesi, minullekaan ei.

Vierailija
29/71 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmönen akateeminen akkakin piti oravasta, mutta ei äänestänyt. Oon kyllä junttikin, mutta se ei auttanut Pasia voittoon.

Vierailija
30/71 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se, että se on sellainen stereotyyppinen sovinistinen järjestöjyrä, joka on... puoliksi orava.

Vierailija
31/71 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin tietää :D

Vierailija
32/71 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salme Pasi taisi olla niin todellisuutta lähellä oleva hahmo, että moni ei näytä edes muistavan että kyseessä on sketsihahmo :D Sketsihahmon avulla asetetaan tietyt arkkityypit (Pasin kohdalla sovinistit, ammattiliiton miehet) naurunalaiseksi eikä pyritä varsinaisesti kannattamaan ko. arvoja.

Vierailija
33/71 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 21:34"]

Ei mikään. Kai se upposi juntteihin.

[/quote]Ja Kissi upposi transuihin ja aivottomiin bimboihin? 

Vierailija
34/71 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orava oli hahmona hyvin erilainen verrattuna mihinkään aiemmista hahmoista. Ehkä Ymmi ylti samaan. Eli tyyppi on olemassa, mutta ei mikään yks yhteen ja ilmiselvä, vaan outo sekoitus ennalta-arvaamattomia juttuja. Jos vertaa tätä vaikka Akun Harjakaiseen, niin se oli hyvin yksiulotteinen hahmo, vaikka mentaliteetti oli sama.

Vierailija
35/71 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 21:57"]

Salme Pasi taisi olla niin todellisuutta lähellä oleva hahmo, että moni ei näytä edes muistavan että kyseessä on sketsihahmo :D Sketsihahmon avulla asetetaan tietyt arkkityypit (Pasin kohdalla sovinistit, ammattiliiton miehet) naurunalaiseksi eikä pyritä varsinaisesti kannattamaan ko. arvoja.

[/quote]

Juuri näin, mutta ilmeisesti monet ihmiset on tässä suhteessa lukutaidottomia.

31

Vierailija
36/71 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 21:57"]

[/quote]En usko että muistamisesta on kyse. Pikemminkin kaikkien älyllinen kapasiteetti ei riitä ymmärtämään kuin aivan äärimmilleen vietyjä karikatyyrejä.

Vierailija
37/71 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin toivoin toista voittajaa, mutta olihan Salme Pasi oivaltava hahmo. Poliittista satiiria, joka ei aukene kaikille (näköjään).

Vierailija
38/71 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hjk

Vierailija
39/71 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmiehet usein kouluttautuneet hyvin vähän tai ei ollenkaan. Lukio esim yleissivistävä oppilaitos, ammattikoulu tähtää valmistamaan ihmisiä ammattiin. Suurin osa esim raksa- tai tehdastyömiehistä (="duunareita") käyneet vain ammattikoulun jos edes sitä.

Sana juntti puolestaan viittaa sivistymättömään ihmiseen. Koulutusta pidetään merkkinä sivistyksestä. Näiden perustelujen valossa voidaan yhdistää sana juntti työmieheen.

Salme Pasi on liitto-orava ja ay-liikkeen aktiivi vai mikä lie olikaan, esiintyi työliivi päällä, valvoi ilmeisestikin "duunareitten" työoloja yms ja ohjelmassa nähtiinkin hänet stereotypisen työmiehen kanssa. Kuten yleensäkin, hahmon jutut luultavasti vedonneet eniten kohderyhmään eli juurikin näihin työmiehiin/duunareihin.

Voin siis sanoa että Salme Pasi oli mm junttien lemppari.

Mainittakoon että tiedän kyllä Porilaisten ja heitä tuntevien olleen myös kohderyhmää, mutta asiani oli nyt vain selittää miksi voidaan sanoa että Salme Pasi oli junttien rakastama.

Vierailija
40/71 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kysy miks se on orava.  Jos se ei ois orava, se ei vois tehä sitä "mä oon kato tämmönen" -juttua.  Ei AY-miehet sellasta tee :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi