Jotaim rotia nyt siihen hajuun ja likaisuuteen!
Siis mua ottaa niin päähän kuinka monet haisevat nykyään pahalta kun bussiin tullaan. Eikö ihmiset enää pese vaatteita? Välillä ruuhka-aikana bussissa haisee märkää rättiä.
Urheiluhalleissa urheilevat ihmiset ovat pahimmat. Esim. Kaapelitehtaan itsepuolustuslaji keskuksessa on aivan sanoinkuvamattoman pahaa hajua.
Aikuiset miehet heittävät urheilukassiin hikiset vaatteet ja käyttävät viikkoja niitä samoja.
Hiivaa,jalkahikeä ja rättiä haisee.
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eh, kerran viikossa peulla riittää. Vaatteetki voi vaihtaa 3-4 päivän välein. Tosin mä kerran viikossa koska pitää säästää vedessä. Halituksen säästölinjan mukaan pakko mennä
Sama! Onneks on varaa pestä hampaat muutama kerta viikossa. Nim. työtön.
Et voi siis kastella ja saippuoida kangaspalaa, hieroa itseäsi puhtaaksi ja pyyhkiä toisella (vain kostealla)?
Näin ne laitosten petimummotkin pestään.
Oon töissä toimistolla, avokonttorissa. Pieraisin äsken. Meinasi alkaa naurattamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eh, kerran viikossa peulla riittää. Vaatteetki voi vaihtaa 3-4 päivän välein. Tosin mä kerran viikossa koska pitää säästää vedessä. Halituksen säästölinjan mukaan pakko mennä
Sama! Onneks on varaa pestä hampaat muutama kerta viikossa. Nim. työtön.
Et voi siis kastella ja saippuoida kangaspalaa, hieroa itseäsi puhtaaksi ja pyyhkiä toisella (vain kostealla)?
Näin ne laitosten petimummotkin pestään.
"Sponge bath".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn päivittäin suihkussa ja pesen vaatteeni, käytän dödöä jne. Silti hikeni haisee voimakkaasti, minkäs teet? Työni on fyysistä ja liikun paljon, en kuitenkaan aio lopettaa elämistä muiden vuoksi.
Desinfiointiaine Neo amiseptia kainaloihin parina iltana ennen nukkumaanmenoa. Tappaa ne bakteerit jotka isoissa hikirauhasissa tuottavat hien hajun.
Uusitaan käsittely kerran viikossa.
Minulla tämä pitää pois pitkään jatkuneen kainalohien pahan hajun. Toiminut jo vuosien ajan.
Toimii jos kainalot ei ärsyynny alkoholista. Neo amisept sisältää 60% isopropyylialkoholia.
Mulla tuo on myös partavetenä.
L'eau d'Neo Amisept. Myynnissä myös 5 litran kanistereissa.
Vähintään 40 asteen pesu ja pestään usein. Jos t-paita siihen hajoaa niin oli kelvoton käyttötarkoitukseensa ja joutikin hajota.