Mihin nämä rahat viedään joita karsitaan...
...kansalaisten käytöstä.
Mieleen tulee ensimmäisenä pari liittoa, eu ja sitten tämä viimesin mihin liityttiin.
Pöhköä hommaa mun mielestä.Syytää sotateollisuuteen.
Ja tuonne eu juttuihin, valtava ropina kuuluu ku kilisee sinne pohjattomaan laariin.
Kommentit (8)
Mitkä rahat? Ei ole mitään rahaa, velaksi niitä on maksettu.
Vierailija kirjoitti:
Ei minun rahoistani ole karsittu euroakaan, joten voisitko nyt täsmentää, mitä rahoja tarkoitat. Suurin osa suomalaisista ei saa toimeentulotukea tai edes lapsilisiä, joten tarkoitatko nyt jotain vasemmistolaiselta kulttuurilta vietäviä euroja?
Joko olet tyhmä tai esität tyhmää, ja jälkimmäinen tekee sinusta tyhmän.
Oot oikeassa. Mutta pienituloisimmat ei ole sitä aiemminkaan saaneet ja laskuttajat vievät kaiken.
Ne vaihdetaan sekeleiksi World Bankissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minun rahoistani ole karsittu euroakaan, joten voisitko nyt täsmentää, mitä rahoja tarkoitat. Suurin osa suomalaisista ei saa toimeentulotukea tai edes lapsilisiä, joten tarkoitatko nyt jotain vasemmistolaiselta kulttuurilta vietäviä euroja?
Joko olet tyhmä tai esität tyhmää, ja jälkimmäinen tekee sinusta tyhmän.
Tyhmyyttäni en epäile hetkeäkään, mutta osasin sentään tehdä perustellun kysymyksen, sinä et kykene siihen vastaamaan.
Mitä euroja on karsittu?