Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisia ovat nuo ihmiset joilla on intohimona HIIHTO?!

Vierailija
05.10.2021 |

Tai lähinnä siis pakkomielle. Hiihto😊

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan Lapissa ja voin tunnustaa rakastavani hiihtoa. Akateemisesti koulutettu asiantuntija ja harrastan lisäksi ruokahifistelyä ja tanssia.

Vierailija
2/6 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä yhtään, jolle se olisi pakkomielle, tai edes varsinainen intohimo. Mutta tuntemani innokkaat hiihtoharrastajat ovat kaikki korkeasti koulutettuja ja hyvin toimeen tulevia, harrastaneet hiihtoa nuoresta saakka. Liikunnallisia ihmisiä noin muutenkin, hiihdon lisäksi harrastetaan muutakin liikuntaa, kesällä lenkkeilyä, suunnistusta, pyöräilyä tai golfia ja talvella mahdollisesti esim padelia, kuntosalia ym.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reippaita ja usein jäntevän hoikkia. 

Hyvä laji lihaville suomalaisille!

Vierailija
4/6 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen pienen ikäni ollut suht hiihtoangstinen, en vaan ymmärrä koko lajia, enkä viehätystä.

Sitten tyttäreni ala-asteella ystävystyi tyttöjen kanssa, jotka harrastivat hiihtoa. Pkseudulta ollaan, että jouduin todellakin opettelemaan "aakkoset" uudestaan. Nehän siis treenas päämääräisesti, nuoret naisenalut. Aivan utopistista mulle.

No, parin vuoden sisällä heistäkin kuullaan enemmän. Treenaavat hiihtoliiton huomissa jo kolmatta vuotta. Ihana tyttöjä ovat ja olen mäkin hiihtokisoissa nyt käynyt muutamia kertoja. En vieläkään innostu, mutta ne kisareissut on kivoja retkiä kuumine kaakaoineen Suomen talvessa.

Vierailija
5/6 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikkia näyttäisivät olevan. 

Vierailija
6/6 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä lihaviakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi