Missä vaiheessa raskautta miehesi jätti viihteellä käymisen?
Olen itse rv 30 ja mietin, onko kohtuutonta pyytää ettei mies joisi enää uuden vuoden jälkeen? Ei tietenkään tartte mun kanssa paria kuukautta nysvätä kotona 24/7, mutta ahdistaa jos ottaa alkoholia ja synnytys käynnistyisikin ennen aikojaan :( Nyt juo pari kertaa kuussa kännit kavereiden kanssa. Ja pakottaahan en voi tekemään yhtään mitään, mutta tällaisen toiveen ajattelin hänelle esittää.
Kommentit (46)
Ulkomaankomennukset jäi mieheltä noilla viikoilla. Kotimaan työreissuilla kävi muutama viikko ennen laskettua.
Juominen ei ole ollut ongelma ja tuulettuminen ok minusta. Ei juo koomaa.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 23:32"]
Hah, ja mun mies pitää mua todella kamalana ihmisenä, kun yritän rajoittaa sitä juomasta 24-30 alkoholiannosta viikossa. Raskauden aikana lupasi koko ajan vähentää ja parina vikana kuukautena sanoi, että vähentää sitten kun lapsi on syntynyt. Tiesin kyllä, ettei tule onnistumaan. Synnytykseen tuli krapulassa. Kaikki keinot käytetty uhkailusta lahjontaan. Ideoita? Tälläkin viikolla on juonut lähemmäs 20 annosta ja nyt on firman pikkujouluissa...
[/quote]
ero
Jos on olevinaan perhe, ei siihen sovi äijä joka kännäilee lähes joka viikko. Eihän se perheestään piittaa, en ikinä olisi katsonut sellaista miestä. Ei voi olla lapsetkaan huomaamatta tai vaistoavathan he.
Ei missään vaiheessa, nytkin on juomassa.