Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerään tässä rohkeutta ekaan yksinajoon, huu!

Vierailija
22.01.2015 |

Pelottaa. Istun olohuoneen lattialla. Se tuntuu turvalliselta.Jännittää ihan hirveästi. Kohta yritän sitä ensimmäistä yksin ajamista mistä kirjoitin eilen. Heräilin yölläkin useamman kerran ja jännitti.
Huuuu!
av-mamma

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin reittiä. Ensin pois parkkipaikalta, se pitää tehdä peruuttaen ensin, sitten ajetaan yhteen risteykseen, sitten suoraa, taas risteys.Sitten liikenneympyrä. Sitten kahdet liikennevalot, suoraa koko ajan. Vaihto vasemmalle kaistalle,valoista käännös vasempaan. Odotellaan voiko kääntyä vasemmalle parkkipaikalle,jos edestä ei tule ketään. Toivottavasti joku niistä parkkipaikoista, mistä pääsee ajamaan suoraa pois, on vapaana.
Ostokset. Sama reitti takaisin.
Kädet tärisee.
av-mamma

Vierailija
2/22 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista ottaa käsijarru pois :)

Anna lasien sulaa kunnolla ennen kuin lähdet liikkeelle.

Kävele auton ympäri ennen kuin istut sisään ja katso esim. renkaat yms.

Ota lohkolämmittimen johto irti ennen liikkeellelähtöä jos se on kiinni.

Säädä penkki ja kaikki peilit siten että näet joka suuntaan kumartelematta.

Älä räplää puhelinta tai radiota tai mitään muutakaan ylimääräistä ajaessasi.

Ota rennosti, kaikki muutkin liikenteessä olevat on joskus ajaneet sen ekan kerran :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin se menee! Seuraavalla kerralla jännittää jo vähemmän ja lopulta ei enää ollenkaan :)

Vierailija
4/22 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei relaa nyt ja lopeta turha miettiminen. Olet ajanut autoa ennenkin, nyt saat tehdä sitä ilman että kukaan kyttää ja arvioi vieressä.

Vierailija
5/22 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos sinulle ihana ihminen! :)
Kädet tärisee....
av-mamma

Vierailija
6/22 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ajat oikein? Olen itsekin työnpuolesta ajamassa joten tiedän välttää ajoreitit missä ajat :)

Vierailija
7/22 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille :) Olette ihan oikeassa, olen ajanut ennenkin tuonne kauppaan mutta mieheni oli vieressä. Nyt ei tarvitse kuulla hoputusta "aja lujempaa"tms.
av-mamma

Vierailija
8/22 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa, on sulla iso ongelma.

Vierailija
9/22 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä olen, kaupan parkkipaikalla!!!!!
auto ei sammunut valoissa, tein kaiken ihan ok! en voi uskoa tätä!
nyt ostoksille:)))))
av-mamma

Vierailija
10/22 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostokset tehty ja pakattu autoon! Nyt ajan kotiin!! Jännittää :D
av-mamma

Vierailija
11/22 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihana. Kiitos päivän piristyksestä:)

Vierailija
12/22 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotipihan parkissa!!!!!!!!!
av-mamma

Vierailija
13/22 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitto mä selvisin!!!!! Nyt itkettää. Voitin pelkoni. Istun autossa kotini parkkipaikalla ja vetistelen :)
Nyt raahaan kauppakassit kotiin ja saan täristä 4rauhassa:)
av-mamma

Vierailija
14/22 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut :)

Vierailija
15/22 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno homma! Ehkä pieni askel ihmiskunnalle, mutta ilmeisen suuri askel sulle! Onnea, seuraava kerta menee jo paljon rennommin.

Vierailija
16/22 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli liikkis, hyvä sä! Koska meinaat seuraavan kerran hypätä rattiin? Mieti, jospa uskaltaisitkin jo tänään toisen kerran, sustahan tulisi melkoinen virtuoosi, "meikätyttö tässä ajelee jo toista kertaa", siitä tulisi ihan rutiinia... =)

Vierailija
17/22 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä se lähtee!:-) Kärsin kanssa ajopelosta ennen, mutta nyt taidot ovat karttuneet ja huristelen menemään poikani kanssa äikkärillä, kun olen. Ah, miten kivaa käydään autolla uimahallilla, kavereita moikkaamassa jne. Itsellä auttoi ajaa päivisin, kun on hiljaisempaa tuttuja reittejä ja sitten "laajentaa reviiriä". Älä luovuta! Itsellä se oli lähellä ajopelon vuoksi, mutta nyt olen iloinen, että uskalsin voittaa pelkoni. Tsemppiä ap, et ole ainoa, jolle ajaminen voi olla pelottavaa. Olen itse todennut, että pelkoni oli ihan aiheellista, koska ajotaidot oli heikot, nyt ei enää pelota, kun hallitsen auton! Sunkin pelko varmasti helpottaa, kun ajamisesta tulee rutiinia!

Vierailija
18/22 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistithan laittaa ovet lukkoon?

Vierailija
19/22 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin on paljon helpompi ajaa kuin silloin, kun joku neuvoo. Tulin kerran kotiin pitemmän reissun jälkeen ja mies tuli kyydissä viimeiset kymmenet kilometrit. Puolimatkassa minun piti ihmetellä ihan ääneen, kuinka minä selvisin ihan itse yksinäni ajaen noin 1000 (tuhat) kilometriä, kun tämä viimeinen pätkä näin vaikea on.

Vierailija
20/22 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille! On niin ihanaa kun täällä on ihmisiä jotka ymmärtävät ja kannustavat :) Tänään en ehdi enää ajella kun tulee vieraita, mutta huomenna voisin ottaa uusiksi :) Olen niin iloinen että uskalsin:)Lähetin miehelleni whatsapista kuvan autosta kaupan parkkipaikalta , todiste, että uskalsin.
Auto ei edes sammunut valoissa, kukaan ei tööttäillyt, oli niin hyvä tunnelma :)))
av-mamma

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi