Haluan naimisiin ja vaimoksi mutta mies puuttuu. :(
Mitä pitäisi tehdä? Kaikki mahdollinen on tehty mutta mies on löytymättä - mies joka haluaa sitoutua, olla uskollinen ja naimisiin yhtä paljon kuin minä. En halua päivää prinsessana mutta olen vakavissani avioliiton ja sitoutumisen suhteen.
Kommentit (116)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huulipunaa naamaan ja lauantaina Ripen pubin tietovisaan
Ei ole tarpeeksi tasokas paikka löytää hyvä mies ellei halua kaljaa kittaavaa humalaista. Ap
Sinkkumiehiä on paljon enemmän suomessa kuin naisia. Kyllä se nyt jostain muusta kiikastaa kuin tarjonnan puutteesta. Ehkä kannattaisi alkaa olemaan aktiivisempi arkena. Esim. Jos mies hymyilee ja on kiinnostava voi jättää sen niskan nakkelun väliin ja vaikka hymyillä ystävällisesti takaisin. Tai jos mies sanoo jotain siihen voi vastata enemmän kuin itärajan passintarkastaja. Sellainen passiivinen "tässä olen, piirittäkää ja viekää jalat alta oi kaikki mallinmitoissa olevat uljaat sinkkumiehet jotka on valmiita sitoutumaan." Se oleminen ei riitä. Ei nykymaailmassa.
Suomessa suurin osa sinkkumiehistä asuu maalla ja haluaa maatalon emännän eli äidin itselleen. Kaupungeissa asuvista monet sinkut ovat niitä syystä yksin jääneitä tai ns. erotettuja, joiden elämän keskeinen sisältö on joko kaljan kittaaminen tai pelaaminen.
Sori, harvaa naista kiinnostaa noista tyypeistä kukaan.
Mun neuvo ap:lle on matkustaa ulkomaille. Lähde opiskelemaan tai jonnekin vapaaehtoiselle työleirille tai jonnekin missä olet toisessa maassa ja kuulut johonkin monikulttuuriseen ryhmään, jossa on paljon ihmisiä. Sieltä sitä luonnostaan tutustuu erilaisiin miehiin ja ellei heti natsaa, ainakin saa vähän perspektiiviä miesmarkkinoihin.
haha, höpöhöpö. Olen miehenä nähnyt ulkomailla kun suomalaiset sinkkunaiset koittaa löytää hyvän miehen. Paremmat tsänssit on suomessa omalla kielellä ja kulttuurilla. Helpompi ymmärtää jos toinen on mätämuna. Niin ja aika harva kaupunkilainen itsestään huolta pitävä mies kittaa sitä kaljaa ja ei asu maalla. Varmasti maaltakin löytyy kivoja tyyppejä, ei siinä mitään.
Aloittajalle sanottiin just et kattoo niitä idän naisia. Jokinhan niissä vetää puoleensa.
*Korjaus* Laita ILMOITUKSIA eri lehtiin vaikka hesarin etusivulle sit me naiset lehteen, seiskaan, seuraan, turun sanomiin, jne... Ne ainakin helpottaa mies kuumettasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tarpeeksi tasokas paikka löytää hyvä mies ellei halua kaljaa kittaavaa humalaista. Ap
Sinkkumiehiä on paljon enemmän suomessa kuin naisia. Kyllä se nyt jostain muusta kiikastaa kuin tarjonnan puutteesta. Ehkä kannattaisi alkaa olemaan aktiivisempi arkena. Esim. Jos mies hymyilee ja on kiinnostava voi jättää sen niskan nakkelun väliin ja vaikka hymyillä ystävällisesti takaisin. Tai jos mies sanoo jotain siihen voi vastata enemmän kuin itärajan passintarkastaja. Sellainen passiivinen "tässä olen, piirittäkää ja viekää jalat alta oi kaikki mallinmitoissa olevat uljaat sinkkumiehet jotka on valmiita sitoutumaan." Se oleminen ei riitä. Ei nykymaailmassa.
En ole ylimielinen ja hymyilen päivittäin paljon - perusluonteeltani olen positiivinen ja hymyilen aina takaisin kun mahdollista. Ap
Kuinka monelle olet tervehtinyt? Kuinka monta olet pyytänyt kahville?
Kaikille mahdollisille ja viimeksi eilen olisin pyytänyt kahville mutta mies ehti poistua samasta tilasta enkä enää löytänyt miestä. Ap
Et ole koskaan miettinyt miksi miehiin vetoaa entisen itäblokin ja Aasian naiset?
En yleistäisi. Olen nähnyt läheltä thairakkauden. Voi olla että muualla maailmassa suomalaiselle miehelle on enemmän vientiä. Hissukoille ei missään. Naiset on perusluonteeltaan aika samallaisia. Mutta tosiaan kotona opetetaan eri juttuja eri maissa.
Kestävä parinmuodostus tuntuu olevan rikki. Moni mies yrittää poimia rusinat pullasta eli avioliiton edut ilman sitoutumista. Ja kuitenkin, kestävä avioliitto olisi lottovoitto miehelle.
T. Lottovoittaja vuodesta 1999
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mies tässä diilissä saa?
Vuoden seksiä ja eltsut maksuun sen jälkeen. Jos on kiltisti saa lapsia tavatakin.
En aio erota vaikka mikä tulisi ja lapsia en heti ole tekemässä. Ap
No jos ei lasten teko kiinnosta niin mitä ihmettä sitä sitten naimisiin tarvii mennä? Häiden ja miehen omaisuudenko takia?
Sanoin etten HETI halua lapsia. Avioliitto tuo vakautta ja haluan sitoutua yhteen ihmiseen koko loppuelämäkseni. Lasten aika tulee myöhemmin mutta ei heti. Ap
Olen monessa suhteessa jo ollut ja aina menee n 2v hauskaa ja sitten tulee arki ja sitten erotaan. Aina sama kaava, veikkaan että muillakin. Ei se suhde muutu paremmaksi odotamalla. Toki muutama kk voi katella. Mutta esim. tulijoiden kanssahan näköjään lapsen tekoon on ryhdytty ekoilla treffeillä.
Toisekseen minkä ikäinen lienet. Jos olet esim 18v niin silloin ymmärrän ettei niin kiire, vaikka oletkin itseasiassa parhaassa lasten tekoiässä. Munasarjat alkaa nopeasti siitä iästä surkastua. Pahoittelut jos tuon tällaisen fysiologisen faktan esiin.
Olen vähän yli 30-vuotias ja jalat maassa lasten hankinnan suhteen. Aika käy vuosi vuodelta vähiin, sen tiedän jo. Ensin täytyy löytää puoliso ja mennä naimisiin. Ap
Alkaa olla otolliset ajat jo takanapäin, jos mies haluaa useamman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin kunnon miehenä, että viime vuodet katsottuani naisten touhuja suhtaudun erittäin varauksellisesti. Varmasti tulee kontaktia ainoastaan pleijereiltä. Vanhemmiten karissut luottamis täysin ihmisiin. 2105 invaasiossa näin kuinka naiset hylkäsi suomalaiset miehet ja juoksi kiimassa tulijoiden perässä mitään kyselemättä. Ei kiitos.
Toisekseen meetoo on tehnyt sen ettei teitä saa lähestyä, koskaan ei tiedä mikä hullu kyseessä ja joutuu vakaviin ongelmiin. Se on nyt naiset teidän harteilla koko soidinmenot. Senkun alatte kysellä kahville jne.
Ei sinulla ole kaikki kunnossa. Miten voit väittää, että naiset olisivat kiinnostuneita jostain maahan vuonna 2015 tulleista miehistä? Miten voit yleistää tämän kaikkiin naisiin? Oletko autisti vai muuten vain tyhmä?
Samalla logiikalla voisi sanoa, että kun mies x pitää kaljan juonnista niin kaikki miehet pitävät kaljan juonnista, vaikka jokainen järkevä tajuaa, että osa ei pidä, osa on absolutisteja ja osa juo viiniä tai siideriä jne. Etkä näe elämän asioita muuten kuin on-off-tyyppisesti?
No se nyt on tullut todistettua eikä se perässä juoksu ollut kuvallisesti ilmaistu. Absurdia - Kyllä.
Hae Ensitreffit alttarilla ohjelmaan.
Vierailija kirjoitti:
Hae Ensitreffit alttarilla ohjelmaan.
Mitä ihmeen alapeukutusta? Tämä on varma keino tulla rouvaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä olet tehnyt asian eteen?
Oletko itse kosinut kun olet ollut pitkässä suhteessa?
Tavannut kasvotusten, käynyt pikatreffeillä, käynyt harrasteporukoissa joissa myös miehiä, käynyt sokkotreffeillä, tavannut kaverin suositteleman sinkkumiehen, ollut tinderissä (en ole enää) ja kokeillut muita deittisaitteja. Siinä nyt jotain mitä olen tehnyt asian suhteen. En ole kosinut eikä minua ole kosittu enkä ole heti tuomassa asiaa esille mutta kerron kyllä mitä odotan suhteelta. En ole ollut pitkässä suhteessa, koska en ole nähnyt miestä sopivaksi puolisoksi. Ap
Sanalla sanoen,luovuttanut?
En sanonut että olisin luovuttanut mutta mietin uusia keinoja miten löytää sitoutuva ja avioliittoon haluava mies. Ap
Ehkä nyt on maailman loppu ja kunnon ihmiset ei enää pariudu.
Sanoisin, että nykyään miehet pariutuvat vain jos nainen tulee raskaaksi eli pakosta. Suosittelen tätä ap:lle, koska muunlaisia tapoja en ole nähnyt.
Tavallaan peli on jo menetetty. Jos haluaa aviomiehen, mutta samalla tämä halu jouduttaa suhteen etenemistä ja luo painetta, "onko tämä nyt jo tuleva aviomieheni". En sano etteikö samat toiveet ole läsnä myös useimmissa muissakin parisuhteissa, mutta kiusaus jouduttaa asia toisen perinpohjaisen tutustumisen kustannuksella kasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos annat kakkosta niin huomenna voitaisiin mennä maistraattiin.
Jos kakkosesta unelmoit niin eikö kannattaisi tulla kaapista. Vai onko sulla niin pieni.
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan peli on jo menetetty. Jos haluaa aviomiehen, mutta samalla tämä halu jouduttaa suhteen etenemistä ja luo painetta, "onko tämä nyt jo tuleva aviomieheni". En sano etteikö samat toiveet ole läsnä myös useimmissa muissakin parisuhteissa, mutta kiusaus jouduttaa asia toisen perinpohjaisen tutustumisen kustannuksella kasvaa.
Ei minusta. Joutuuhan ihmiset elämässä tekemään paljonkin isoja valintoja nopeassa aikataulussa. Kaikki ei ole aina ihanteellista. Perfektionistit jää ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa suurin osa sinkkumiehistä asuu maalla ja haluaa maatalon emännän eli äidin itselleen. Kaupungeissa asuvista monet sinkut ovat niitä syystä yksin jääneitä tai ns. erotettuja, joiden elämän keskeinen sisältö on joko kaljan kittaaminen tai pelaaminen.
Mun neuvo ap:lle on matkustaa ulkomaille. Lähde opiskelemaan tai jonnekin vapaaehtoiselle työleirille tai jonnekin missä olet toisessa maassa ja kuulut johonkin monikulttuuriseen ryhmään, jossa on paljon ihmisiä. Sieltä sitä luonnostaan tutustuu erilaisiin miehiin ja ellei heti natsaa, ainakin saa vähän perspektiiviä miesmarkkinoihin.
haha, höpöhöpö. Olen miehenä nähnyt ulkomailla kun suomalaiset sinkkunaiset koittaa löytää hyvän miehen. Paremmat tsänssit on suomessa omalla kielellä ja kulttuurilla. Helpompi ymmärtää jos toinen on mätämuna. Niin ja aika harva kaupunkilainen itsestään huolta pitävä mies kittaa sitä kaljaa ja ei asu maalla. Varmasti maaltakin löytyy kivoja tyyppejä, ei siinä mitään.
Vänkää vastaan mutta onhan ihan tiedossa tilastollisesti että kaupungeissa on enemmän sinkkunaisia, nämä ovat korkeasti koulutettuja, ja eniten sinkkumiehiä taas on maaseudulla, jossa ovat kouluttamattomia.
Tuosta jokainen ymmärtää jo, että sinkkunaisten elämäntyylit ja toiveet ovat kovin erilaiset kuin sinkkumiesten. Lisäksi kun asuvat eri paikkakunnillakin, eivätkä ole muuttohaluisia, eipä siitä oikein mitään synny.
Itse asiassa jos on sinkkunainen Helsingissä, niin jos löytää koulutetun miehen ulkomailta, esim. EU-maasta, on paljon todennäköisempää että tämä pystyy siirtymään töihin Helsinkiin kuin että se suomalainen peräkammarinpoika lähtisi sieltä Savon perukoilta piäkaapuntiin.
Vierailija kirjoitti:
Kestävä parinmuodostus tuntuu olevan rikki. Moni mies yrittää poimia rusinat pullasta eli avioliiton edut ilman sitoutumista. Ja kuitenkin, kestävä avioliitto olisi lottovoitto miehelle.
Niinpä! Onhan se tutkimuksessakin todistettu että avioliitto parantaa miehen hyvinvointia ja pidentää ikää, kun taas naisen osalta tilanne on päinvastainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vänkää vastaan mutta onhan ihan tiedossa tilastollisesti että kaupungeissa on enemmän sinkkunaisia, nämä ovat korkeasti koulutettuja, ja eniten sinkkumiehiä taas on maaseudulla, jossa ovat kouluttamattomia.
Tuosta jokainen ymmärtää jo, että sinkkunaisten elämäntyylit ja toiveet ovat kovin erilaiset kuin sinkkumiesten. Lisäksi kun asuvat eri paikkakunnillakin, eivätkä ole muuttohaluisia, eipä siitä oikein mitään synny.
Itse asiassa jos on sinkkunainen Helsingissä, niin jos löytää koulutetun miehen ulkomailta, esim. EU-maasta, on paljon todennäköisempää että tämä pystyy siirtymään töihin Helsinkiin kuin että se suomalainen peräkammarinpoika lähtisi sieltä Savon perukoilta piäkaapuntiin.
Kerrotko miten siirrytään töihin helsinkiin. Nimim Työtön koulutettu ammattitaitoinen Helsinkiläinen mies
Kyllä Hesassa on paljonkin yksinäisiä kunnollisia suomalaisia miehiä, ei vaan taida kelvata.
Vierailija kirjoitti:
Oletko Porvoon seudulta?
Entäpä jos olisinkin ollut? ;)
Vierailija kirjoitti:
Joka paikassa sähläävät opportunisti mieshutsut pilaa kaiken vakavasti pariutumiseen asennoituneilta miehiltä. Kaipaavat ojennusta selvästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko miten siirrytään töihin helsinkiin. Nimim Työtön koulutettu ammattitaitoinen Helsinkiläinen mies
Kyllä Hesassa on paljonkin yksinäisiä kunnollisia suomalaisia miehiä, ei vaan taida kelvata.
Jos kirjoittaa helsinkiläinen isolla alkukirjaimella, niin eipä voi kovin korkeasti koulutetusta puhua...
Miksi sinusta tuntemasi "yksinäiset, kunnolliset suomalaiset miehet eivät kelpaa"?
Laita hakemuksia eri lehtiin vaikka hesarin etusivulle sit me naiset lehteen, seiskaan, seuraan, turun sanomiin, jne...