Haluan naimisiin ja vaimoksi mutta mies puuttuu. :(
Mitä pitäisi tehdä? Kaikki mahdollinen on tehty mutta mies on löytymättä - mies joka haluaa sitoutua, olla uskollinen ja naimisiin yhtä paljon kuin minä. En halua päivää prinsessana mutta olen vakavissani avioliiton ja sitoutumisen suhteen.
Kommentit (116)
Tinderissä iskee sydäntä kaikille, kun tulee match ja itse avaa keskusteluja.
Jos juttu ei luista tai ukko on urpo, sanoo moi, poistaa ja jatkaa mätsäämistä.
Ikähaitaria kannattaa laajentaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hakemus sisään Ensitreffit alttarilla-formaattiin.
Formaatti on suht varma keino päästä alttarille, mutta ei hyvä jos haluaa tuntea kumppaninsa ja mukaansa aidon rakkauden. Olen liian järkevä ottamaan noin suurta riskiä. Ap
Isompi riski on olla ottamatta tuota riskiä, jos saldosi on edelleen pyöreä nolla miesrintamalla yrittämisestä huolimatta.
T. Faktojen laukoja
Väännän rautalankaa: pyri painoindeksiin, joka olisi maksimissaan n. 22, valkaise ja tarvittaessa oikaise hampaasi, kasvata pitkät hiukset ja välttele olemasta liian helppo. Jos rintasi ovat pienet, hanki implantit. Noilla keinoilla olet avioliitossa vuoden sisään.
No ilmoittaudu Ens kauden Ensitreffit Alttarilla ohjelmaan ,
Tai onko maanviljelijä , karjanhoita vai kiinnostaisiko asua maatilalla ?
Jos nämä pätee Sinuun , miten on Maajussille Morsian?
( No farmiviikolla valitaan kolme Morsian ehdokasta tai jos nainen. On se Maajussi silloin Tietysti hän pääsee valitseen kolme sulhasehdokasta ja lopulta yhden).
Mutta ei ole varma pääseekö ehdokkaana jatkoon mutta Aina voi yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mies tässä diilissä saa?
Mieti nyt vähän itsekin, tuskin tyhmä olet. Uskollisen, rakastavan ja kannustavan vaimon sekä pitkän liiton kunnes kuolema erottaa.
Eli papin aamenesta menee vuosi kaksi, niin alkaa nalkutus ja sitten loppuukin seksi. Rahat toki kelpaa.
Ei. Ap
Vierailija kirjoitti:
Väännän rautalankaa: pyri painoindeksiin, joka olisi maksimissaan n. 22, valkaise ja tarvittaessa oikaise hampaasi, kasvata pitkät hiukset ja välttele olemasta liian helppo. Jos rintasi ovat pienet, hanki implantit. Noilla keinoilla olet avioliitossa vuoden sisään.
Joku havittelee maksutonta sugarbeibiä.
Tee ap noin niin saat rikkaan miehen joka pitää sua max. 10 vuotta kunnes vaihtaa 20v. fitnessbeibiin.
jos olet nuori ja kaunis ja hengellinen nainen, voisitko lähteä kanssani asumaan Aasiaan, kyllä rahat jostain löytyy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuoden seksiä ja eltsut maksuun sen jälkeen. Jos on kiltisti saa lapsia tavatakin.
En aio erota vaikka mikä tulisi ja lapsia en heti ole tekemässä. Ap
Vaarallinen ja sairas ajatus avioliittoa ajatellessa. Eli mieluummin vaikka kuolet pahoinpitelyn seurauksena kuin eroat? Annat miehen hyväksikäyttää tulevia lapsia etkä eroa? Arvosta itseäsi jo ennen avioliittoa ja tiedä missä sinun rajasi kulkevat, vaikka mitään noin kamalaa tuskin koskaan tapahtuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole koskaan miettinyt miksi miehiin vetoaa entisen itäblokin ja Aasian naiset?
Siksi että useimmat sieltä tulevat naiset eivät tiedä että seksistä on oikeus kieltäytyä ja että Suomessa avioliitossa kin tapahtuva raiskaus on rikos?
Nosta omaa tasoa (laihduta) ja laske rimaa. Ja kappaa, mies löytyy alle kuukaudessa.
AI ei käy, no ole sitten yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin kunnon miehenä, että viime vuodet katsottuani naisten touhuja suhtaudun erittäin varauksellisesti. Varmasti tulee kontaktia ainoastaan pleijereiltä. Vanhemmiten karissut luottamis täysin ihmisiin. 2105 invaasiossa näin kuinka naiset hylkäsi suomalaiset miehet ja juoksi kiimassa tulijoiden perässä mitään kyselemättä. Ei kiitos.
Toisekseen meetoo on tehnyt sen ettei teitä saa lähestyä, koskaan ei tiedä mikä hullu kyseessä ja joutuu vakaviin ongelmiin. Se on nyt naiset teidän harteilla koko soidinmenot. Senkun alatte kysellä kahville jne.
Lol, et sinä ole "kunnon mies".
Kunnon miehet eivät ole tuota mieltä, joten tekstisi sulkee sinut sen kunnon miesten porukan ulkopuolelle.
Kunnon miehet ajattelee niin kuin naiset haluavat miehen ajattelevan...
Vierailija kirjoitti:
Nosta omaa tasoa (laihduta) ja laske rimaa. Ja kappaa, mies löytyy alle kuukaudessa.
AI ei käy, no ole sitten yksin.
Valitettavasti erittäin huono ja myrkyllinen ohje minulle. Vähän aikaa sitten lääkäri varoitteli ettei paino saa enempää tippua - laihdun liian stressin takia ja olen tällä hetkellä alipainoinen. Ap
Vierailija kirjoitti:
No ilmoittaudu Ens kauden Ensitreffit Alttarilla ohjelmaan ,
Tai onko maanviljelijä , karjanhoita vai kiinnostaisiko asua maatilalla ?
Jos nämä pätee Sinuun , miten on Maajussille Morsian?
( No farmiviikolla valitaan kolme Morsian ehdokasta tai jos nainen. On se Maajussi silloin Tietysti hän pääsee valitseen kolme sulhasehdokasta ja lopulta yhden).
Mutta ei ole varma pääseekö ehdokkaana jatkoon mutta Aina voi yrittää.
Ystäväni on maanviljelijä mutta en halua jäädä asumaan maalle, vaikka pari kertaa kesässä vierailen ystäväni luona maalla. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieti nyt vähän itsekin, tuskin tyhmä olet. Uskollisen, rakastavan ja kannustavan vaimon sekä pitkän liiton kunnes kuolema erottaa.
Tällainen kaikki olisi tietysti kaikkein parasta elämässä, mutta ei voi enää edes haaveilla.
M
Miksi ei voi enää edes haaveilla?
Voi olla ettei suomalaiset naiset ole hyvää vaimoainesta. Että kannattaisi ainakin joidenkin miesten tutustua muihinkin kulttuureihin ja katella muualta. Enkä todellakaan nyt tarkoita kehitysmaita, joista kumppanin saa lupaamalla vähintään kelagoldin.
Suurinosa kaipaa naisellisia naisia. Jopa Koreassa ja Jenkeissä oletetaan miehen huolehtivan rahan tuonnista kunnes lapsi on tietyn ikäinen. Menee vaikeaksi.
Myöskään ruotsalaiset naiset ei huoli suomalaista miestä.
Olen naisellinen nainen niin käytökseltäni että ulkomuodoltani eikä minussa ole mitään kovaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mikä on painoindeksisi ja mittasi? Millaiset hampaat ja rinnat sinulla on? Kysyn siksi, koska olet kuitenkin sopivan ikäinen ja olet ollut selvästi aktiivinen. Oletko hyvin kranttu tai toisaalta liian "helpon" oloinen? Nuo seikat voisivat karkoittaa miehet.
T. Nainen
Pidän luonnollisesta kauneudesta enkä ole hankkimassa implantteja. Hampaat ovat valkoiset ja hyvin hoidetut, hiukset puhtaat ja pitkät sekä terveen kiiltävät - olen tarkka hygieniasta ylipäänsä. Helpoksi minua ei voi edes haukkua mutta en ole kranttu - haluan vaan sen oikean, minulle sopivan miehen kumppaniksi. 167cm ja alipainoinen stressin takia. Ap
Vastaa noihin tuoreimpiin kysymyksiin. Eli: painoindeksi, rintojen koko ja hampaiden kunto sekä ehkä vielä hiustyyli. Millaisia nuo ovat kohdallasi? Oletko kovin helppo tai äärikranttu?
Noiden myötä ongelmasi ratkeaa ihan oikeasti ja saat kumppanin pian.