Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluan naimisiin ja vaimoksi mutta mies puuttuu. :(

Vierailija
05.10.2021 |

Mitä pitäisi tehdä? Kaikki mahdollinen on tehty mutta mies on löytymättä - mies joka haluaa sitoutua, olla uskollinen ja naimisiin yhtä paljon kuin minä. En halua päivää prinsessana mutta olen vakavissani avioliiton ja sitoutumisen suhteen.

Kommentit (116)

Vierailija
41/116 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huulipunaa naamaan ja lauantaina Ripen pubin tietovisaan

Ei ole tarpeeksi tasokas paikka löytää hyvä mies ellei halua kaljaa kittaavaa humalaista. Ap

Sinkkumiehiä on paljon enemmän suomessa kuin naisia. Kyllä se nyt jostain muusta kiikastaa kuin tarjonnan puutteesta. Ehkä kannattaisi alkaa olemaan aktiivisempi arkena. Esim. Jos mies hymyilee ja on kiinnostava voi jättää sen niskan nakkelun väliin ja vaikka hymyillä ystävällisesti takaisin. Tai jos mies sanoo jotain siihen voi vastata enemmän kuin itärajan passintarkastaja. Sellainen passiivinen "tässä olen, piirittäkää ja viekää jalat alta oi kaikki mallinmitoissa olevat uljaat sinkkumiehet jotka on valmiita sitoutumaan." Se oleminen ei riitä. Ei nykymaailmassa. 

Vierailija
42/116 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tarpeeksi tasokas paikka löytää hyvä mies ellei halua kaljaa kittaavaa humalaista. Ap

Sinkkumiehiä on paljon enemmän suomessa kuin naisia. Kyllä se nyt jostain muusta kiikastaa kuin tarjonnan puutteesta. Ehkä kannattaisi alkaa olemaan aktiivisempi arkena. Esim. Jos mies hymyilee ja on kiinnostava voi jättää sen niskan nakkelun väliin ja vaikka hymyillä ystävällisesti takaisin. Tai jos mies sanoo jotain siihen voi vastata enemmän kuin itärajan passintarkastaja. Sellainen passiivinen "tässä olen, piirittäkää ja viekää jalat alta oi kaikki mallinmitoissa olevat uljaat sinkkumiehet jotka on valmiita sitoutumaan." Se oleminen ei riitä. Ei nykymaailmassa. 

En ole ylimielinen ja hymyilen päivittäin paljon - perusluonteeltani olen positiivinen ja hymyilen aina takaisin kun mahdollista. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/116 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene Tallinnaan kuntoilemaan paikalliselle kuntosalille. Miehet tulee herkästi iskemään. Pukeudu viehkeästi.

Entä jos haluaa samankielisen ja kulttuurisen miehen. Koska helpompaa.

Vierailija
44/116 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ylimielinen ja hymyilen päivittäin paljon - perusluonteeltani olen positiivinen ja hymyilen aina takaisin kun mahdollista. Ap

Kuinka monelle olet tervehtinyt? Kuinka monta olet pyytänyt kahville?

Vierailija
45/116 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä olet tehnyt asian eteen?

Oletko itse kosinut kun olet ollut pitkässä suhteessa? 

Tavannut kasvotusten, käynyt pikatreffeillä, käynyt harrasteporukoissa joissa myös miehiä, käynyt sokkotreffeillä, tavannut kaverin suositteleman sinkkumiehen, ollut tinderissä (en ole enää) ja kokeillut muita deittisaitteja. Siinä nyt jotain mitä olen tehnyt asian suhteen. En ole kosinut eikä minua ole kosittu enkä ole heti tuomassa asiaa esille mutta kerron kyllä mitä odotan suhteelta. En ole ollut pitkässä suhteessa, koska en ole nähnyt miestä sopivaksi puolisoksi. Ap

Sanalla sanoen,luovuttanut?

En sanonut että olisin luovuttanut mutta mietin uusia keinoja miten löytää sitoutuva ja avioliittoon haluava mies. Ap

Vierailija
46/116 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjoittele peilin edessä: Moi, mennäänkö kahville? Vielä, vafraudu siihen mihin me miehet, että 1/50 suostuu ja vastaukset voi olla ihan mitä vaan, jopa törkeän loukkaavia.

Vierailija
47/116 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene Tallinnaan kuntoilemaan paikalliselle kuntosalille. Miehet tulee herkästi iskemään. Pukeudu viehkeästi.

Entä jos haluaa samankielisen ja kulttuurisen miehen. Koska helpompaa.

Aloittaja ei selvästikään puhuttele suomalaisia miehiä.

Vierailija
48/116 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä olet tehnyt asian eteen?

Oletko itse kosinut kun olet ollut pitkässä suhteessa? 

Tavannut kasvotusten, käynyt pikatreffeillä, käynyt harrasteporukoissa joissa myös miehiä, käynyt sokkotreffeillä, tavannut kaverin suositteleman sinkkumiehen, ollut tinderissä (en ole enää) ja kokeillut muita deittisaitteja. Siinä nyt jotain mitä olen tehnyt asian suhteen. En ole kosinut eikä minua ole kosittu enkä ole heti tuomassa asiaa esille mutta kerron kyllä mitä odotan suhteelta. En ole ollut pitkässä suhteessa, koska en ole nähnyt miestä sopivaksi puolisoksi. Ap

Sanalla sanoen,luovuttanut?

En sanonut että olisin luovuttanut mutta mietin uusia keinoja miten löytää sitoutuva ja avioliittoon haluava mies. Ap

Ehkä nyt on maailman loppu ja kunnon ihmiset ei enää pariudu. 

Vierailija
49/116 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa suurin osa sinkkumiehistä asuu maalla ja haluaa maatalon emännän eli äidin itselleen. Kaupungeissa asuvista monet sinkut ovat niitä syystä yksin jääneitä tai ns. erotettuja, joiden elämän keskeinen sisältö on joko kaljan kittaaminen tai pelaaminen.

Sori, harvaa naista kiinnostaa noista tyypeistä kukaan.

Mun neuvo ap:lle on matkustaa ulkomaille. Lähde opiskelemaan tai jonnekin vapaaehtoiselle työleirille tai jonnekin missä olet toisessa maassa ja kuulut johonkin monikulttuuriseen ryhmään, jossa on paljon ihmisiä. Sieltä sitä luonnostaan tutustuu erilaisiin miehiin ja ellei heti natsaa, ainakin saa vähän perspektiiviä miesmarkkinoihin.

Vierailija
50/116 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikille mahdollisille ja viimeksi eilen olisin pyytänyt kahville mutta mies ehti poistua samasta tilasta enkä enää löytänyt miestä. Ap

Vierailija
51/116 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa miestarjonta on luokattoman huonoa.

Vierailija
52/116 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mies tässä diilissä saa?

Mieti nyt vähän itsekin, tuskin tyhmä olet. Uskollisen, rakastavan ja kannustavan vaimon sekä pitkän liiton kunnes kuolema erottaa.

En halua olla sarkastinen, mutta missä näitä rakastavia ja kannustavia naisia on? Itse en ole törmännyt viimevuodet kuin kilpasilla oeviin tosi veemäsiiin naisiin. Täytyy olla aika seksiriippuvainen tai masokisti että sellaisten kanssa haluaa olla yhtään missään tekemisissä. Vai muuttuko ne sitten parisuhteessa mukaviksi? 

Vierailija
53/116 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, ei se teillä siellä virossa ole ainakaan parempaa ;D

Vierailija
54/116 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikille mahdollisille ja viimeksi eilen olisin pyytänyt kahville mutta mies ehti poistua samasta tilasta enkä enää löytänyt miestä. Ap

Et ole koskaan miettinyt miksi miehiin vetoaa entisen itäblokin ja Aasian naiset?

Vierailija
55/116 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, jos lestadiolaisuus ei ole ehdoton ei, niin liity heihin ja olet vuoden sisällä naimisissa. Tosin sinun täytyy luopua samalla tuosta "ei heti raskaaksi" jutusta samalla. Valmistaudu suurperheen tekemiseen samalla.

Vierailija
56/116 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh, ei se teillä siellä virossa ole ainakaan parempaa ;D

Parhaimmat löytyy salilta. Eivät ehdi tinderöimäån 😘

Vierailija
57/116 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin halusin, miehen ja lapsia ja perheen. Mikään näistä toiveista ei toteutunut. Ehkä seuraavassa elämässä?

Jos synnyt vaikka leijona-naaraaksi niin voit saada hyvän perheen.

Vierailija
58/116 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm, jos lestadiolaisuus ei ole ehdoton ei, niin liity heihin ja olet vuoden sisällä naimisissa. Tosin sinun täytyy luopua samalla tuosta "ei heti raskaaksi" jutusta samalla. Valmistaudu suurperheen tekemiseen samalla.

Moni nuori mies on lähtenyt lestoista.

Vierailija
59/116 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa suurin osa sinkkumiehistä asuu maalla ja haluaa maatalon emännän eli äidin itselleen. Kaupungeissa asuvista monet sinkut ovat niitä syystä yksin jääneitä tai ns. erotettuja, joiden elämän keskeinen sisältö on joko kaljan kittaaminen tai pelaaminen.

Sori, harvaa naista kiinnostaa noista tyypeistä kukaan.

Mun neuvo ap:lle on matkustaa ulkomaille. Lähde opiskelemaan tai jonnekin vapaaehtoiselle työleirille tai jonnekin missä olet toisessa maassa ja kuulut johonkin monikulttuuriseen ryhmään, jossa on paljon ihmisiä. Sieltä sitä luonnostaan tutustuu erilaisiin miehiin ja ellei heti natsaa, ainakin saa vähän perspektiiviä miesmarkkinoihin.

haha, höpöhöpö. Olen miehenä nähnyt ulkomailla kun suomalaiset sinkkunaiset koittaa löytää hyvän miehen. Paremmat tsänssit on suomessa omalla kielellä ja kulttuurilla. Helpompi ymmärtää jos toinen on mätämuna. Niin ja aika harva kaupunkilainen itsestään huolta pitävä mies kittaa sitä kaljaa ja ei asu maalla. Varmasti maaltakin löytyy kivoja tyyppejä, ei siinä mitään.

Vierailija
60/116 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei onnistu, koska en saa tehdä liutaa lapsia ja lääkäri on kieltänyt suurperheen. En voi luopua kosmetiikasta ja kaunistautumisesta. Ap