Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluan naimisiin ja vaimoksi mutta mies puuttuu. :(

Vierailija
05.10.2021 |

Mitä pitäisi tehdä? Kaikki mahdollinen on tehty mutta mies on löytymättä - mies joka haluaa sitoutua, olla uskollinen ja naimisiin yhtä paljon kuin minä. En halua päivää prinsessana mutta olen vakavissani avioliiton ja sitoutumisen suhteen.

Kommentit (116)

Vierailija
21/116 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varmaan ensin mietiskellä onko feministi. Jos vihaa miehiä ei varmaan ole tulevaisuutta sitten miesten seurassa. Tai sitten etsii lapatossu ovimaton, niitä on paljon.

Vierailija
22/116 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko tehnyt asian eteen jotain vai uhriudutko muuten vain?

Olen tehnyt ja kokeillut kaikki mahdolliset keinot toimimatta. Uhriutuja en ole, sellaisen ei kannata mennä naimisiin. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/116 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkein kysymys kuuluu: oletko herranpelkoinen?

Vierailija
24/116 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetat etsimästä 185cm, 90kg, paksuhiuksista, suorahampaista, atleettista, omistusasunnossa asuvaa, tyylikkäästi pukeutuvaa, sosiaalisesti lahjakasta, hyvässä ammatissa olevaa miestä, niin voit löytää sopivan.

90kg on liian iso ja lihava. Miehen on oltava hoikka.

Vierailija
25/116 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko Porvoon seudulta?

En ole. Ap

Vierailija
26/116 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa varmaan ensin mietiskellä onko feministi. Jos vihaa miehiä ei varmaan ole tulevaisuutta sitten miesten seurassa. Tai sitten etsii lapatossu ovimaton, niitä on paljon.

En ole äärityyppi enkä vihaa ketään. Ap

Vierailija
27/116 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan miehen joka saisi minut haluamaan naimisiin.

Vierailija
28/116 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin kunnon miehenä, että viime vuodet katsottuani naisten touhuja suhtaudun erittäin varauksellisesti. Varmasti tulee kontaktia ainoastaan pleijereiltä. Vanhemmiten karissut luottamis täysin ihmisiin. 2105 invaasiossa näin kuinka naiset hylkäsi suomalaiset miehet ja juoksi kiimassa tulijoiden perässä mitään kyselemättä. Ei kiitos.

Toisekseen meetoo on tehnyt sen ettei teitä saa lähestyä, koskaan ei tiedä mikä hullu kyseessä ja joutuu vakaviin ongelmiin. Se on nyt naiset teidän harteilla koko soidinmenot. Senkun alatte kysellä kahville jne.

Lol, et sinä ole "kunnon mies".

Kunnon miehet eivät ole tuota mieltä, joten tekstisi sulkee sinut sen kunnon miesten porukan ulkopuolelle.

Vierailija
29/116 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivosi loistaa kauas ja karkoittaa kaikki pois luotasi

Vierailija
30/116 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olet tehnyt asian eteen?

Oletko itse kosinut kun olet ollut pitkässä suhteessa? 

Vierailija
31/116 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytäisikö aloittajakin onnensa Puolasta? Hirmu perhekeskeinen kansa.

Vierailija
32/116 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin kunnon miehenä, että viime vuodet katsottuani naisten touhuja suhtaudun erittäin varauksellisesti. Varmasti tulee kontaktia ainoastaan pleijereiltä. Vanhemmiten karissut luottamis täysin ihmisiin. 2105 invaasiossa näin kuinka naiset hylkäsi suomalaiset miehet ja juoksi kiimassa tulijoiden perässä mitään kyselemättä. Ei kiitos.

Toisekseen meetoo on tehnyt sen ettei teitä saa lähestyä, koskaan ei tiedä mikä hullu kyseessä ja joutuu vakaviin ongelmiin. Se on nyt naiset teidän harteilla koko soidinmenot. Senkun alatte kysellä kahville jne.

Lol, et sinä ole "kunnon mies".

Kunnon miehet eivät ole tuota mieltä, joten tekstisi sulkee sinut sen kunnon miesten porukan ulkopuolelle.

Avaa nyt hieman sanaista arkkuasi. Miten sain noin vahvan mielipiteen, tai siis tuomittua muutaman lauseen perusteella luotua. Oletko kenties meedio?

Vierailija
33/116 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai uskallat mennä Tinderiin?

Vierailija
34/116 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavannut kasvotusten, käynyt pikatreffeillä, käynyt harrasteporukoissa joissa myös miehiä, käynyt sokkotreffeillä, tavannut kaverin suositteleman sinkkumiehen, ollut tinderissä (en ole enää) ja kokeillut muita deittisaitteja. Siinä nyt jotain mitä olen tehnyt asian suhteen. En ole kosinut eikä minua ole kosittu enkä ole heti tuomassa asiaa esille mutta kerron kyllä mitä odotan suhteelta. En ole ollut pitkässä suhteessa, koska en ole nähnyt miestä sopivaksi puolisoksi. Ap

Vierailija
35/116 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tärkein kysymys kuuluu: oletko herranpelkoinen?

?

Vierailija
36/116 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai uskallat mennä Tinderiin?

Olen ollut mutta en ole enää. Ap

Vierailija
37/116 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huulipunaa naamaan ja lauantaina Ripen pubin tietovisaan

Ei ole tarpeeksi tasokas paikka löytää hyvä mies ellei halua kaljaa kittaavaa humalaista. Ap

Vierailija
38/116 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavannut kasvotusten, käynyt pikatreffeillä, käynyt harrasteporukoissa joissa myös miehiä, käynyt sokkotreffeillä, tavannut kaverin suositteleman sinkkumiehen, ollut tinderissä (en ole enää) ja kokeillut muita deittisaitteja. Siinä nyt jotain mitä olen tehnyt asian suhteen. En ole kosinut eikä minua ole kosittu enkä ole heti tuomassa asiaa esille mutta kerron kyllä mitä odotan suhteelta. En ole ollut pitkässä suhteessa, koska en ole nähnyt miestä sopivaksi puolisoksi. Ap

Sanalla sanoen,luovuttanut?

Vierailija
39/116 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mies tässä diilissä saa?

Vuoden seksiä ja eltsut maksuun sen jälkeen. Jos on kiltisti saa lapsia tavatakin.

En aio erota vaikka mikä tulisi ja lapsia en heti ole tekemässä. Ap

No jos ei lasten teko kiinnosta niin mitä ihmettä sitä sitten naimisiin tarvii mennä? Häiden ja miehen omaisuudenko takia?

Sanoin etten HETI halua lapsia. Avioliitto tuo vakautta ja haluan sitoutua yhteen ihmiseen koko loppuelämäkseni. Lasten aika tulee myöhemmin mutta ei heti. Ap

Olen monessa suhteessa jo ollut ja aina menee n 2v hauskaa ja sitten tulee arki ja sitten erotaan. Aina sama kaava, veikkaan että muillakin. Ei se suhde muutu paremmaksi odotamalla. Toki muutama kk voi katella. Mutta esim. tulijoiden kanssahan näköjään lapsen tekoon on ryhdytty ekoilla treffeillä.

Toisekseen minkä ikäinen lienet. Jos olet esim 18v niin silloin ymmärrän ettei niin kiire, vaikka oletkin itseasiassa parhaassa lasten tekoiässä. Munasarjat alkaa nopeasti siitä iästä surkastua. Pahoittelut jos tuon tällaisen fysiologisen faktan esiin.

Olen vähän yli 30-vuotias ja jalat maassa lasten hankinnan suhteen. Aika käy vuosi vuodelta vähiin, sen tiedän jo. Ensin täytyy löytää puoliso ja mennä naimisiin. Ap

Vierailija
40/116 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huulipunaa naamaan ja lauantaina Ripen pubin tietovisaan

Ei ole tarpeeksi tasokas paikka löytää hyvä mies ellei halua kaljaa kittaavaa humalaista. Ap

Mene Tallinnaan kuntoilemaan paikalliselle kuntosalille. Miehet tulee herkästi iskemään. Pukeudu viehkeästi.