Voiko mies olla törkeämpi?!
Seurustelin kolmisen vuotta miehen kanssa joka ei juurikaan näyttänyt tunteitaan,ei puhunut niistä mutta kysyttäessä sanoi rakastavansa.
Eristi minut ns. omasta elämästään täysin.
Ei siis esitellyt vanhemmilleen eikä ystävilleen,ystäviä ei kuulema ole mutta tapaa naispuolisia kavereitaan ja ainakin yhtä kundia harrastuksen merkeissä.
Minulle paloi käämit miehen aloitekyvyttömyyteen jo aikaa sitten( ei siis koskaan ehdottanut tapaamista,ei yhteistä tekemistä ei mitään) ja tuntui että minä ns. johdan tätä suhdetta eteenpäin.
Hän ei myöskään kerro asioitaan,työpaikan jouduin urkkimaan ja koulusta valmistumisenkin kertoi pari kk tämän jälkeen vaikka tasaisin väliajoin kyselin koulujutuista ja sanoin että juhlitaan kun saa paperit.
Erosin hänestä vajaa vuosi sitten koska suhde oli toooodella kuluttava.
Molemmilla omata sunnot eikä yhteisiä lapsia joten ero oli sillälailla "helppo".
Kuitenkin huomasin kaipaavani häntä ja hänkin minua..kerrankin hän puhui suoraan asioista ja oli avoin..
Päätimme yrittää vielä.
Kerroin hänelle kaiken mikä minua häiritsee,juuri tuo ettei kerro asioista,ei esittele ystäville ja vanhemmille jne.
Tässäkohtaa oli jo vaikean oloinen..
Nyt aikaa on kulunut puolisen vuotta..
Mies ei vastaa viesteihin mutta vannoo rakkauttaan..ei ole edelleenkään esitellyt mnua kenellekkään vaan pitää edelleen pimennossa.
On ollut järkkäämässä ns. treffejä kanssani jo kolmena viikonloppuna mutta peruu koska "en keksinyt mitään"..emmekä siis tapaa ollenkaan :o
Yämä toistui tänäkin viikonloppuna,ilmoitti ettei ole keksinyt mitään ja samaan hengenvetoon ilmoitti että menee illalla bänditreeneihin eikä sen jälkeen jaksa nähdä.
Totesin että kiva juttu ,keksin sitten taaaaas muuta.
No kehitin itselleni tekemistä ja mies tätä kysyi,sanoin meneväni tapaamaan ystäviäni.
Ilmoitti että minun on turha valittaa ettei ikinä nähdä kun mulla on muuta (juurihan hän perui meidän tapaamisemme!!)
Totesin että itse perui taas silläverukkeella ettei ole keksinyt mitään johon sain vain tylyn vastauksen "En perunut, en koskaan luvannut. Sanoin yrittäväni"
WHAT?!
KERTOKAA,kuinka saan toitotettua itselleni ettei tuo mies ole minua varten?!?!?!
Kertokaa mulle että toi on pska tyyppi eikä arvosta minua ollenkaan?!
Kommentit (59)
Tee yllätysvierailu miehen kotiin, osta marketista pullapitko ja rimpauta ovikelloa. Siinä voitte kaikki (kolme?) sitten kahvin keiton lomassa puhua asiat selkosuomella.
Olemme kolmekymppisiä..
Ja kyllä 4vuodessa luulisi toisen jo tuntevan..hän ei anna itsestään mitään!
Asiasta on keskusteltu monesti,ei kuulema ole mitään kerrottavaa..ei ystäviä/kavereita ei mitään.
Kuitenkin kertoo viettävänsä aikaansa näiden kavereiden kanssa eli onhan niitä!
Ei osaa sanoa mitään mihinkään.
Todellakin aika luovuttaa
Ap-
Täysin tunnevammainen mies. Ja sinä todella naivi tai huonoitsetuntoinen, jos roikut tuollaisessa joka selkeästi sinusta ei välitä. Olen itse joskus deittaillut miehiä joista en ole ollut kiinnostunut aidosti, mutta jotka ovat olleet miellyttävää seuraa "paremman puutteessa". He esittelivät minut tuttavapiirilleen, minä en koskaan yhdellekään ystävälleni koska tiesin etteivät tule jäämään. One word: LÄHDE tuosta.
Miten sä jaksat edes noin kauan? Unohda koko juttu! Päästä irti ja anna mennä. Ei se sua rakasta. Joku tunnevamma sillä on, tai jotain salattavaa. Jos sinusta tuo tuntuu kurjalta ja oudolta, se riittää. Mikä tuon tilanteen muuttaisi - ei mikään. Nyt teillä on joku kummallinen riippuvuussuhde, paremman puutteessa. Et tule saamaan häneltä koskaan sitä, mitä haluat. Anna olla.
Niin hänellä siis myös tytär joka kiintynyt myöskin minuun..viettivät paljon aikaa luonani.
Joku kysyi..
En tuota tuonut esiin aloitusviestissä.
Totta on sekin että naivisti tähän asiaan olen suhtautunut..sitä elää jossain haavemaailmassa kun vaan toivoo ja toivoo että asiat muuttuu.
Nyt on otettu henkisellä tasolla niin turpaan että oikeen ottaa päähän.
Kiero tuo mies on,kohtelee näin ja sitten laittaa viestiä jossa kaipaa eikä haluaisi heittää hukkaan näitä vuosia.
Kiitos sanoistanne,selkeästi tarvitsen potkua perseelle!
-ap
Mulla ollut 4kk suhde tuollaisen kanssa. En jaksanut kauempaa.
"Erikoisuuteen" oli oikeasti syynä mielenterveysongelmat. Läheisyyteen kykeneminenhän on oikeasti yksi mielenterveyden mittari.
päästä irti, älä kärsi enää!
Jospa hänen ja lapsensa äidin suhde tai sen loppuminen on ollut traumaattinen kokemus eikä mies enää uskalla antautua uuteen suhteeseen. Kuvaamasi suhde on sietämätön ja varmaan nakertaa iitsetuntoasi. Lopeta suhde jos mies ei ala avautua omituisen käyttäytymisensä taustoista ja sama neuvo jos paljastuu että onkin vain itsekeskeinen paskiainen.
Olen itsekin ollut vähän aikaa suhteessa jossa mies ikään kuin varasi aikani viikonlopuksi, mutta muutaman tunnin välein tekstaili että tulee myöhemmin kun tuli muuta, tulee vieläkin myöhemmin, tuleekin vasta huomenna ja lopulta ettei jaksakaan tänä viikonloppuna kun niin väsyttää.... halusi siis pitää minut varalla kotonani odottelemassa jos itselleen ei mitään muuta ilmene.
Kertomasi perusteella kuulostaa erittäin huonolta.
Olitko ap ajatellut jatkaa tätä ihmissuhdetta?
Terv. Sielun siskosi/huoleslunut lähimmäinen
En aijo jatkaa suhdetta..tai yhteydenpitoa vai miksikä tätä nyt voi kutsua.
En koe seurustelevani koska ei mikään sihde voi olla tällainen..
Emme ole miehen kanssa viettäneet aikaa yhdessä muutaman viikkoon joten eiköhän tämä ollut tässä.
En aijo alentua mikikään kalenterin täytteeksi.
Jännä että hän ain nostaa minut viesteissään jalustalle mutta kohtelee kuin paskaa.
Tuo ihminen tekee minut onnettomaksi,täytyy vain alkaa totutteleman elämään ilman häntä.
Avaa silmät, tuo tyyppi ei ole Mies eikä teillä ole parisuhdetta. Nyt ei voi edes sanoa, että ansaitset parempaa kun sinulla ei ole nyt mitään. Jatka matkaa.
Miksi alun alkaen aloit olemaan miehen kanssa, joka ei osoittanut oikeasti olevansa kiinnostunut sinusta? En tarkoita että pitäisi pelata ja esittää vaikeaa, mutta jos toinen ei osoita minkäänlaista aktiivisuutta yhteydenpidossa ja yhteisen ajan järjestämisessä, niin silloin kannatta vähän vetäytyä itse ja katsoa mitä tapahtuu. Jos mies ei yhtään näe vaivaa, silloin hän ei ole oikeasti kiinnostunut vaan hän kanssasi vain koska se on niin helppoa eikä muutakaan ole tarjolla. Se mitä itse aikoinaan deittailin, ne oikeasti kiinnostuneet pistivät hädissään viestiä heti parin päivän päästä, että miksi minusta ei ollut kuulunut mitään. Ennen seuraavaa suhdetta sinun kannattaa miettiä mitä itse haluat. Useimmat miehet haluavat melko nopeasti muuttaa yhteen rakastamansa naisen kanssa, haluavat ottaa naisensa mukaan ystävä- ja sukutapaamisiin (jos eivät koskaan ota, saattavat hävetä naistaan, mikä on surkea lähtökohta suhteelle) ja haluavat jakaa tämän kanssa oman elämänsä asioita. Jos mies ei halua jakaa omaa elämäänsä sinun kanssasi, hän on kyvytön siihen (voi olla vaikka asperger tai joku muu psyykkinen ongelma) tai sitten hänellä on jotain salattavaa. Kummassakin tapauksessa kehottaisin jättämään hänet, jos sinulla on koko ajan kurja mieli asiasta. Siihen vetoaminen, että takana on monta yhteistä (huonohkoa) vuotta, ei ole peruste suhteen jatkamiselle!
Miten kukaan voi olla niin.. raukka, että katsoo tuollaista touhua vuosikaudet. Olet pahasti läheisriippuvainen, ap! Annat kohdella itseäsi kuin tiskirättiä, surullista. Veikkaampa, ettei sinulla ole kovinkaan rakastavia vanhempia? Olet oppinut, ettei sinulla ole mitään arvoa, eikä sillä, miltä sinusta tuntuu. Nyt on korkea aika opetella rakastamaan itseäsi. Sitä myöten opit karistamaan tuon äijän kaltaiset tyypit harteiltasi minuuteissa.
Jep..jäin kuitenkin roikkumaan häneen..vai saiko hän minut taas koukutettua.
Tilanne on kuitenkin se että minulla mitäluultavimmin spt (tänään lääkäriin aiheesta).
Mies ei vastaa puheluihini eikä viesteihin ollenkaan ,lukee ne kuitekin.
Whattapissa ei ole muka käynyt eilisen alkuillan jälkeen vaikka normaalisti on ns. paikalla kokoajan.
Ei hiton hitto..!
Tämänkin taas selittelee jollain ympäri,että oli nukahtanut tai unohti katsoa puhelinta.
Todellisuudessa varmaan tämä "nainen?" jlnka vuoksi hän aina on paikalla niin ln eilen ollut hänen luonaan.
Pyysin miestä meille nimittäin ja sai raivarin että pitää osata ajoissa pyytää,että työpöivän aikana pitää saada jo tietää että haluanko ilallla hänet luokseni.
Ei kyennyt lähtemään 6km päästä ns extempore yökylään.
Lähdemme vielä samaan aikaan töihinkin..
Äh,millä mä unohdan ton! Mitä enemmän temppuilee niin sitä enemmän mä olen kiinni!
Mene nyt vaan käymään sen kämpillä.
Teot puhuvat enemmän kuin sanat. Ihan sama mitä se mies sulle yrittää länkyttää, jos käyttäytyy kuitenkin päin vastoin.
Kauhea sanoa, mutta kuulostaa siltä, että mies häpeää sinua.
Oulusta?