Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihastunut, piristävää! Muita?

Vierailija
21.01.2015 |

Aloitin tässä kuussa koulun ja olen tainnut ihastua yhteen luokkalaiseeni. Hän on kaiketi minua pari vuotta nuorempi eikä muutenkaan sen tyyppinen, että tästä voisi ikinä tulla mitään, mutta tosi piristävää! Mulla on rankka ero takana, niin kiva tuntea jotain positiivista jotakuta kohtaan. Jee!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisimpa se minä :/

Vierailija
2/7 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 23:16"]

Olisimpa se minä :/

[/quote]

Vaikea uskoa, että kyseinen kaveri pyörisi vauvapalstalla... Mutta mistäs sitä koskaan tietää, heh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi perkele. Pääsin stalkkaamaan tyypin facebookia ja siellähän se komeili "parisuhteessa". En todellakaan ajatellut, että tästä oikeasti voisi jotain tulla, mutta vähän kirpaisee silti. Nyt on turha edes haaveilla, buu :D

Vierailija
4/7 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla myös vähän ihastunut, mutta ihastukseni kohde on niin mahdoton, etten ikinä paljastaisi tunteitani :)

Vierailija
5/7 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myös ihastunut ja ihastuksen kohde on ihastunut minuun. Mutta hän ei ole vapaa :(

Meillä ei ole suhdetta, eikä tule ellei jostain syystä eroa. 

Tunne on silti kiva! :)

Vierailija
6/7 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep mäkin ihastunu, ei vaa yhtään hauskaa tai ihanaa :D kyseessä nettikaveri jonka kanssa tekstaillaan päivittäin. Jossain vaiheessa tuli tunteet mukaan mulla ja toinen ei kiinnostunu muuten ku kaverillisessa ja seksuaalisessa mielessä joten oon nyt alkanu purkamaan v***tusta olemalla ehkä kamalin ihminen koskaan nii ei varmaan kohta olla kavereitakaan :D no onneks tunteet on vaan tunteita ja menee ohi

Vierailija
7/7 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ketju... Sanokaas mammat, lähetänkö ihastukselleni facebookissa kaveripyynnön vai en??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi