Voiko mies olla törkeämpi?!
Seurustelin kolmisen vuotta miehen kanssa joka ei juurikaan näyttänyt tunteitaan,ei puhunut niistä mutta kysyttäessä sanoi rakastavansa.
Eristi minut ns. omasta elämästään täysin.
Ei siis esitellyt vanhemmilleen eikä ystävilleen,ystäviä ei kuulema ole mutta tapaa naispuolisia kavereitaan ja ainakin yhtä kundia harrastuksen merkeissä.
Minulle paloi käämit miehen aloitekyvyttömyyteen jo aikaa sitten( ei siis koskaan ehdottanut tapaamista,ei yhteistä tekemistä ei mitään) ja tuntui että minä ns. johdan tätä suhdetta eteenpäin.
Hän ei myöskään kerro asioitaan,työpaikan jouduin urkkimaan ja koulusta valmistumisenkin kertoi pari kk tämän jälkeen vaikka tasaisin väliajoin kyselin koulujutuista ja sanoin että juhlitaan kun saa paperit.
Erosin hänestä vajaa vuosi sitten koska suhde oli toooodella kuluttava.
Molemmilla omata sunnot eikä yhteisiä lapsia joten ero oli sillälailla "helppo".
Kuitenkin huomasin kaipaavani häntä ja hänkin minua..kerrankin hän puhui suoraan asioista ja oli avoin..
Päätimme yrittää vielä.
Kerroin hänelle kaiken mikä minua häiritsee,juuri tuo ettei kerro asioista,ei esittele ystäville ja vanhemmille jne.
Tässäkohtaa oli jo vaikean oloinen..
Nyt aikaa on kulunut puolisen vuotta..
Mies ei vastaa viesteihin mutta vannoo rakkauttaan..ei ole edelleenkään esitellyt mnua kenellekkään vaan pitää edelleen pimennossa.
On ollut järkkäämässä ns. treffejä kanssani jo kolmena viikonloppuna mutta peruu koska "en keksinyt mitään"..emmekä siis tapaa ollenkaan :o
Yämä toistui tänäkin viikonloppuna,ilmoitti ettei ole keksinyt mitään ja samaan hengenvetoon ilmoitti että menee illalla bänditreeneihin eikä sen jälkeen jaksa nähdä.
Totesin että kiva juttu ,keksin sitten taaaaas muuta.
No kehitin itselleni tekemistä ja mies tätä kysyi,sanoin meneväni tapaamaan ystäviäni.
Ilmoitti että minun on turha valittaa ettei ikinä nähdä kun mulla on muuta (juurihan hän perui meidän tapaamisemme!!)
Totesin että itse perui taas silläverukkeella ettei ole keksinyt mitään johon sain vain tylyn vastauksen "En perunut, en koskaan luvannut. Sanoin yrittäväni"
WHAT?!
KERTOKAA,kuinka saan toitotettua itselleni ettei tuo mies ole minua varten?!?!?!
Kertokaa mulle että toi on pska tyyppi eikä arvosta minua ollenkaan?!
Kommentit (59)
Mistä sä sitä sukupuolitautia nyt epäilet?
Toivoton tapaus. Mies ei todellakaan ole sinua varten.
Osoittelematta virheitä,... Nehän olet kertonut jo...voisit nyt vaikka ehdottaa, että menette yhdessä johonkin julkiseen paikkaan. Ole malli siinä puhumisessa ja puhu.
ja jos ei positiivisen kautta onnistu, niin unohda. Ei kannata roikkua mahdottomassa.
oletko vienyt miehen omien vanhempiesi luokse?
Musta olisi outoa, jos tietäisin useista kavereistanikin enemmän kuin miehestä, jonka kanssa olisin seurustellut 3-4 vuotta.
Kaikkihan me halutaan elämässä onnellisuutt, eikö? Veikkaan ettet saa koskaan sitä tuon miehen kanssa joten käännä katseesi kohti uusia tuulia.
Joo, korkea aika lähteä eteenpäin. Kuulostaa tosiaan mt-ongelmilta, mikä sinällään ei ole syy erota, mutta jos toinen ei halua tehdä mitään tilannetta parantaakseen, se on.
Kerro miehelle asiallisesti, vaikka niillä viesteillä. Tuo ei ole parisuhde, ja sinä aikuisena ihmisenä tarvitset enemmän.
Arvosta itseäsi!
Jotain aspergermäistä miehessä tuntuu olevan. Taitaa viihtyä enemmän omissa oloissaan, naisseura kiinnostaa vain kun tekee mieli seksiä?
Mistä se sukupuolitauti on tullut? Oletko käynyt vieraissa? Jos et, niin lähde on tiedossa ja vedä nyt jo helvetti ne oikeat johtopäätökset!!! Tämä menee jo niin älyttömäksi että alan epäillä provoa tai mielenterveysongelmia, vähintään jotain läheisriippuvuutta. Miksi annat kohdella itseäsi kuin paskaa! Älytöntä. Jos olet noin ääliö niin tekee jo mieli sanoa että sitä saa mitä tilaa.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 10:41"]
Tee yllätysvierailu miehen kotiin, osta marketista pullapitko ja rimpauta ovikelloa. Siinä voitte kaikki (kolme?) sitten kahvin keiton lomassa puhua asiat selkosuomella.
[/quote]
Minä olin joskus ihan samanlaisessa tilanteessa. Tiedä vaikka olisi jopa ollut sama mies. Tein yllätysvierailun miehen kotiin, koska muuten ei tuntunut tapaaminen järjestyvän. Hänellä oli kans näitä ihme verukkeita olla päästämättä minua kotiinsa, esim. että hänellä ei ole ruokaa kotonaan jne. No, tein tosiaan yllätysvierailun ja oven tuli avaamaan, kas kummaa, joku NAINEN. Minulle ei kyllä koskaan selvinnyt kuka tämä nainen oli, sillä nainen tiuskaisi minulle vihaisesti "Kuka sä olet" ja paiskasi oven nenäni edestä kiinni ennen kuin ehdin sanoa sanaakaan.
Tuo miestyyppi ei kykene sitoutumaan koskaan! Hän on huono poikaystävä, koska häntä ei oikeastaan voi edes sellaiseksi kutsua. Jätä äläkä katso taaksesi.
Jotain salattavaa hänellä on. Nainen, perhe, terveys....
Minulla oli samanlainen tapaus. Puoltoista vuotta asia kesti. Kasvotusten oli maailman ihanin ja huomaavaisin, mutta oikein mitään ei julkisesti halunnut tehdä, en tavannut ystäviä enkä vanhempia. Oli kyllä eronnut avo vaimostaan ja muuttanut. Mutta kuitenkin sain kuulla tältä entiseltä että ovat koko tämän ajan miettineet yhteen paluuta ja yrittäneet uudelleen. Heillä siis kaksi lasta. Mies minulle vannoo että rakastaa minua, että tämä entinen on niin kamala ja ei voi edes koskea tähän. Laitoin sitten kovaa kovaa vasten ja sainkin hänen myöntämään että antaa tälle entiselle toivoa, koska lapsia on helpompi nähdä ja että yökyläilee tämän entisensä luona, kuulemma lasten takia. Ei siinä sitten mitään. En usko hetkeäkään etteivät muuta tekisi, ja ettei tälle entiselle vannoisi rakkauttaan kuten minulle. Ja siis jättänyt vastaamatta ja pitänyt taukoa ettei ole yhteyksissä. Olen nyt vihdoin ja viimein tajunnut ettei mies tule pääsemään irti entisestään. Rakastaa tai ei, Mutta lapsillaan sitä perustelee. En voi jäädä katsomaan tätä sirkusta enää kauemmin. Tuntuu hirveän pahalta, koska minä onneton rakastuin ja uskoin kaikki paskanpuheen. Ja edelleenkään en ole vihainen miehelle. Olen vihainen siitä miten asian hoiti. olisi ollut rehellinen niin en olisi kärsinyt ja näin satutettu. Väittää koko ajan välittävänsä ja rakastavansa, mutta koska teot eivät tue sanoja yhtään. Olen päättänyt vihdoin päästä irti. Sinun tarinasi tukee päätöstäni. Koska jos se on kestäänyt yli kolme vuotta ilman tilanteen paranemista, ei tämä minunkaan tilanne siitä varmasti tule kummenemaan. Päästä sinäkin nyt vain irti ja löydä mies joka arvostaa sinua ja on ylpeä juuri sinusta ja haluaa sen kaikille kuuluttaa.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 10:13"]
Seurustelin kolmisen vuotta miehen kanssa joka ei juurikaan näyttänyt tunteitaan,ei puhunut niistä mutta kysyttäessä sanoi rakastavansa. Eristi minut ns. omasta elämästään täysin. Ei siis esitellyt vanhemmilleen eikä ystävilleen,ystäviä ei kuulema ole mutta tapaa naispuolisia kavereitaan ja ainakin yhtä kundia harrastuksen merkeissä. Minulle paloi käämit miehen aloitekyvyttömyyteen jo aikaa sitten( ei siis koskaan ehdottanut tapaamista,ei yhteistä tekemistä ei mitään) ja tuntui että minä ns. johdan tätä suhdetta eteenpäin. Hän ei myöskään kerro asioitaan,työpaikan jouduin urkkimaan ja koulusta valmistumisenkin kertoi pari kk tämän jälkeen vaikka tasaisin väliajoin kyselin koulujutuista ja sanoin että juhlitaan kun saa paperit. Erosin hänestä vajaa vuosi sitten koska suhde oli toooodella kuluttava. Molemmilla omata sunnot eikä yhteisiä lapsia joten ero oli sillälailla "helppo". Kuitenkin huomasin kaipaavani häntä ja hänkin minua..kerrankin hän puhui suoraan asioista ja oli avoin.. Päätimme yrittää vielä. Kerroin hänelle kaiken mikä minua häiritsee,juuri tuo ettei kerro asioista,ei esittele ystäville ja vanhemmille jne. Tässäkohtaa oli jo vaikean oloinen.. Nyt aikaa on kulunut puolisen vuotta.. Mies ei vastaa viesteihin mutta vannoo rakkauttaan..ei ole edelleenkään esitellyt mnua kenellekkään vaan pitää edelleen pimennossa. On ollut järkkäämässä ns. treffejä kanssani jo kolmena viikonloppuna mutta peruu koska "en keksinyt mitään"..emmekä siis tapaa ollenkaan :o Yämä toistui tänäkin viikonloppuna,ilmoitti ettei ole keksinyt mitään ja samaan hengenvetoon ilmoitti että menee illalla bänditreeneihin eikä sen jälkeen jaksa nähdä. Totesin että kiva juttu ,keksin sitten taaaaas muuta. No kehitin itselleni tekemistä ja mies tätä kysyi,sanoin meneväni tapaamaan ystäviäni. Ilmoitti että minun on turha valittaa ettei ikinä nähdä kun mulla on muuta (juurihan hän perui meidän tapaamisemme!!) Totesin että itse perui taas silläverukkeella ettei ole keksinyt mitään johon sain vain tylyn vastauksen "En perunut, en koskaan luvannut. Sanoin yrittäväni" WHAT?! KERTOKAA,kuinka saan toitotettua itselleni ettei tuo mies ole minua varten?!?!?! Kertokaa mulle että toi on pska tyyppi eikä arvosta minua ollenkaan?!
[/quote]
Ei hyvältä kuulosta,lopeta jahkailu ja etsi helpompi mies!
Onhan tuo outoa jos ei koskaan tee aloitetta tapaamisiin.
Toisaalta aika monet naiset käyttäytyvät varsinkin suhteen alkuaikoina noin. Se vaan on jotenkin hyväksyttävämpää, että nainen on passiivinen. Jos minä olisin jättänyt aloitteet tekemättä tai hyväksynyt ensimmäisen kieltävän vastauksen ei minulla olisi vaimoa lapsista puhumattakaan.
2