Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mies olla törkeämpi?!

Vierailija
29.11.2014 |

Seurustelin kolmisen vuotta miehen kanssa joka ei juurikaan näyttänyt tunteitaan,ei puhunut niistä mutta kysyttäessä sanoi rakastavansa.
Eristi minut ns. omasta elämästään täysin.
Ei siis esitellyt vanhemmilleen eikä ystävilleen,ystäviä ei kuulema ole mutta tapaa naispuolisia kavereitaan ja ainakin yhtä kundia harrastuksen merkeissä.
Minulle paloi käämit miehen aloitekyvyttömyyteen jo aikaa sitten( ei siis koskaan ehdottanut tapaamista,ei yhteistä tekemistä ei mitään) ja tuntui että minä ns. johdan tätä suhdetta eteenpäin.
Hän ei myöskään kerro asioitaan,työpaikan jouduin urkkimaan ja koulusta valmistumisenkin kertoi pari kk tämän jälkeen vaikka tasaisin väliajoin kyselin koulujutuista ja sanoin että juhlitaan kun saa paperit.

Erosin hänestä vajaa vuosi sitten koska suhde oli toooodella kuluttava.
Molemmilla omata sunnot eikä yhteisiä lapsia joten ero oli sillälailla "helppo".

Kuitenkin huomasin kaipaavani häntä ja hänkin minua..kerrankin hän puhui suoraan asioista ja oli avoin..
Päätimme yrittää vielä.
Kerroin hänelle kaiken mikä minua häiritsee,juuri tuo ettei kerro asioista,ei esittele ystäville ja vanhemmille jne.
Tässäkohtaa oli jo vaikean oloinen..

Nyt aikaa on kulunut puolisen vuotta..
Mies ei vastaa viesteihin mutta vannoo rakkauttaan..ei ole edelleenkään esitellyt mnua kenellekkään vaan pitää edelleen pimennossa.
On ollut järkkäämässä ns. treffejä kanssani jo kolmena viikonloppuna mutta peruu koska "en keksinyt mitään"..emmekä siis tapaa ollenkaan :o
Yämä toistui tänäkin viikonloppuna,ilmoitti ettei ole keksinyt mitään ja samaan hengenvetoon ilmoitti että menee illalla bänditreeneihin eikä sen jälkeen jaksa nähdä.

Totesin että kiva juttu ,keksin sitten taaaaas muuta.
No kehitin itselleni tekemistä ja mies tätä kysyi,sanoin meneväni tapaamaan ystäviäni.
Ilmoitti että minun on turha valittaa ettei ikinä nähdä kun mulla on muuta (juurihan hän perui meidän tapaamisemme!!)
Totesin että itse perui taas silläverukkeella ettei ole keksinyt mitään johon sain vain tylyn vastauksen "En perunut, en koskaan luvannut. Sanoin yrittäväni"

WHAT?!

KERTOKAA,kuinka saan toitotettua itselleni ettei tuo mies ole minua varten?!?!?!
Kertokaa mulle että toi on pska tyyppi eikä arvosta minua ollenkaan?!

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mids siis alkuun vaikutti kiinnostuneelta ja tänäpöivänäkin jos näemme niin sanoo pitävänsä minusta jne ja että haluaa olla kanssani.
Kuitenkaan sanat ja teot eivät mene yksiin ja nykyään kun asian otan esiin hän kommentoi asiaa lähinnä suruhymiöin whatsupissa.
Ei siis vastaa puheluuni jos soitan..ainoastaan noilla viesteilöä on kommunikoitu koska hän ei selkeästikään halua tavata kasvokkain kun ei sitä tapaamista saa aikaiseksi.

Alamäki alkoi mun minä lopetin suhteen holhoamisen ja annoin vastuun tapaamisista yms miehelle..
Huoh..eikai muuta kun nokk kohti uusia pettymyksiä

Vierailija
2/59 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se antaa sulle toivoa ja epätoivoa samaan aikaan, kääntää asiat sun vioiksi, mustan valkoiseksi. Se sekoittaa sun pään ristiriitaisilla signaaleillaan. Tee päätös, ja pysy siinä, tsemppihalaus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totaaa .. Mä olin suhteessa lähes identtiset käyttäytyvän miehen kanssa. Asuimme myös jonkun aikaa yhdessä. Ensinnäkin meni yli 2- vuotta kun hän kertoi vanhemmilleen serutelevansa , näin hänen sukulaisista vain vanhemmat, ystäviä en ikinä.
Hyvin passiivinen tekemään mitään yhdessä.
Kyttäsi myös. Sori virheet tekstissä. Ei jaksa korjata

Vierailija
4/59 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, voiko noin tyhmiä naisia olla olemassa?

Vierailija
5/59 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 10:03"]

Jotain aspergermäistä miehessä tuntuu olevan. Taitaa viihtyä enemmän omissa oloissaan, naisseura kiinnostaa vain kun tekee mieli seksiä?

[/quote]

Aspergerit tiemmä ovat yleensä rehellisyyden ja moraalin ystäviä. Tämä mies sumuttaa ja vedättää minkä kerkiää, ja keskusteluun miehenä osallistuva kansalainen pitää sitä jopa jotenkin normaalina. Ilmeisesti miehistä naisille valehteleminen on jotenkin vähemmän valehtelemista, koska nainen ei oikeastaan ole heille ihan ihminen?

Mt-ongelma voi aiheuttaa vitkuttelua ja suunnitelmien perumista, mutta tässä tapauksessa nyt vain taitaa olla kysymys ihan muusta. Miehellä on salattavaa päiväohjelmansa ja asuntonsa suhteen, ja tauti taitaa kertoa, minkätyyppistä. Jos se ykkösnainen on yhtä vedätettävissä niinkuin varmaan onkin, niin tauti on kaikenlisäksi tullut joltain kolmannelta tai ties kuinka monennelta osapuolelta.

Ap, jäätkö mieheen kiinni juuri siksi, että et pääse ajatuksesta, että huono kohtelu johtuu itsestäsi, ja vääntäytymällä solmuun miehen mieliksi hän jotenkin olisi taas muutettavissa kiltimmäksi? Se on vastaavaa addiktoitumista kuin uhkapelurille tapahtuu, nimenomaan voittojen ja tappioiden vaihtelu nakittaa ihmisen kuvittelemaan, että hän pystyisi säätelemään julmaa kohtaloa ja suostuttelemaan sitä suosiollisemmaksi. Lapsuutesi ei tainnut olla ihan onnellinen - löytyykö sieltä isä tai äiti, joka on ollut jotenkin epäluotettava tai muuten ailahteleva tai tyly?

Vierailija
6/59 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon panomies. Olen äärimmäisen kateellinen. Ei turhia lässyttele tai lepertele, vaan tekee mitä haluaa, eikä kuuntele ämmäin vikinöitä.

Harmi, että itse olen ruma, niin täytyy leperrellä ja olla kunnolla, yms. että on edes jotain hypoteettisia tsänssejä naisten kanssa.

Vierailija
7/59 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 10:03"]Jotain aspergermäistä miehessä tuntuu olevan. Taitaa viihtyä enemmän omissa oloissaan, naisseura kiinnostaa vain kun tekee mieli seksiä?
[/quote]

Ot, mutta mikä tämä Asperger -juttu on? Pari vuotta sitten kaikki oli narsisteja, nyt Aspergereja. Ei kumpikaan noista häiriöistä niin yleinen ole. Itse voin Aspergerista ja autismista "jotain vähän" tietävänä sanoa että ei ole sellaisesta kyse, vaan miehellä taitaa olla sutinaa muidenkin kanssa

Vierailija
8/59 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kokonaiset kolme vuotta jaksoit tätä? Mulla olis loppunut kiinnostus puolen vuoden jälkeen. Next.

Vierailija
9/59 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heivaa mies. Tai eihän sitä tarvitse edes heivata, kun tuo ei ole mikään suhde.

Vierailija
10/59 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä on jo nainen

Vierailija
11/59 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko varma ettei ole ollut varattu? Tuo ettei esittele kenellekään vähän antaa sellaisen kuvan.

Vierailija
12/59 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusipää mmies, ehkä myös varattu tai häpeää sinua.

Vierailija
13/59 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis me aloimme seurustelemaan 2010 joulukuussa ja tämänvuodn tammikuuhun olimme ihan siis parisuhteessa.
Minusta myös toooodella outoa tämä tämmöinen!
Hänen fb-profiilinsa oli aikan sellainen että seinälle en ainaiaan itse voinut kirjoittaa enkä nähnyt muiden kirjoituksia.
Hän myös muuten poisti sinne laittamani sydämet jne ja parisuhdestatus ei näkynyt muille koska "se ei kuulu muille"..

Voi ei..tämän tajua paremmin kun kirjottaa ylös..ei hitsi,ompas höynäytetty olo :o

Mutta näin monta vuotta!!

-ap-

Vierailija
14/59 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko tuolla ei ole puhtoiset jauhot pussissa tai on mielenvikainen/häiriintynyt. Jatka elämääsi itseksesi, kunnes vastaasi kävelee terve, hyvällä itsetunnolla ja kommunikointikyvyllä varustettu vapaa ja sinua kunnioittava Mies.

Vierailija
15/59 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä voi olla useampia suhteita menossa, käytä aikasi parempaan tekemiseen, kerran me täällä vain eletään.

Vierailija
16/59 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on vain tooooodella omalaatuinen mies

Vierailija
17/59 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakaan ei esitelty suvulle tai kavereille, syykin selvisi kerran vahingossa: Mies olikin varattu, avoliitossa :(

Vierailija
18/59 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä haaskaa aikaasi tuohon mieheen. Lopeta yhteydenpito. Ei se mies muutu. Olen kokenut saman. Ajanhaaskausta.

Vierailija
19/59 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kertaakaan päässyt käymään hänen asunnossaan viimeisen vuoden aikana..aina on jotain,millon ruoka vähissä tai muutenvaan kivempi olla minun luonani.
Taidanpa kiikuttaa hänen ja tyttärensä kamat oventaa ja jatkaa matkaa.
Ja todellakin on outo mies..ja jos kyse on vaan outoudesta niin sitä suuremmalla syyllä äkkiä karkuun!!

Ärsyttää tuollainen ettei voida suoraans anoa asioita niinkuin ne on!
Ja kyllä itsekkin tiedän että kinnostunut mies on yhteydessä oma-alotteisesti jne mutta tämäkin kuitenkin kiinnostunut siitä olenko löytänyt illanvietoista seuraa jne mutta itse ei kuitenkaan minua kelpuuta!
Vaika kysyttäessä kuitenkin kelpaan :o
Hän on myös taitava kääntämään asiat päälaelleen..sekä heittäytymään marttyyriksi.

Osaa myöskin vääntämisen jalon taidon,muistan kerrankin kun itse ehdotti tapaamista ja sanoin mulla olevan akku lopussa että kertoo nyt vaan paikan ja ajan niin nähdään..väänsi ja käänsi niin kauan että mulla loppui kku eikä tapaamista sitten koskaan tullut koska "oli jo niin myöhä" kun sain puhelimeeni taas virtaa.

Vierailija
20/59 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkäikäisiä olette?  

ehkä se on erikoinen mies?  ei kuulosta että sillä olisi muita naisia kierrossa... ehkei myös kehtaa esitellä sua, vähän riippuu minkälainen olet ja minkänäköinen.  mutta toiset vaan voi olla niin passiivisia ettei esittele kellekään.  ei esim. halua näyttää asioitaan ja tunteitaan vanhemmilleen koska koti on ollut niin paska ja vanhemmat kusipäitä niin niiden kanssa ei halua jakaa mitään.   

juttele enempi sen kanssa että avautuu miksi tekee niinkuin tekee.  

jos se ei auta pidemmän päälle niin eroa sitten kun olette niin erilaisia.  et selvästikään tunne vielä miestä. 

t. m46 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi