Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Autoton mies ei tule olemaan minun

Vierailija
29.11.2014 |

Liikaa näkemyseroja, kun itse kuitenkin aion auton hankkia. Tilapäinen autottomuus on ok, mutta pysyvä... ei... ei... EN VAIN TUNNE VETOA!!! Kivittäkää vaan!

Kommentit (146)

Vierailija
81/146 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 02:54"]

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 02:38"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 02:30"] Tilapäisesti autoton mies, ehkä, mutta ajokortiton? Ööh, ei kiitos. Näin kolmikymppisenä auton omistavansa naisena en kyllä lähde ketään äijää kuskaamaan! [/quote]   Joo sama!! (olen ap.) En todellakaan ajattele että on miesten ja naisten töitä tai että miehet ja naiset eroavat toisistaan jotenkin radikaalisti, mutta kyllä minun maailmassani miehellä täytyy olla kortti ja kaara, en voi sille mitään! Tarvitsen vetovoimaa parisuhteen muodostumista varten ja jos mies ei handlaa autoja niin en kyllä tunne sitten minkäänlaista vetoa, sorry vaan. [/quote] Ei ole miesten ja naisten töitä, paitsi miesten työt?

[/quote]

Juuri tämän takia ns. "feministinen tasa-arvo" on kaksinaamaista paskaa eli täysin yksipuolista omanedun tavoittelua. Jos miehelle kuuluu kerran miesten työt, niin sitten naisen paikka on tukevasti siellä nyrkin ja hellan välissä.

Vierailija
82/146 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 02:16"]

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 02:13"]Liikaa näkemyseroja, kun itse kuitenkin aion auton hankkia. Tilapäinen autottomuus on ok, mutta pysyvä... ei... ei... EN VAIN TUNNE VETOA!!! Kivittäkää vaan! [/quote] Ap jatkaa: yksi miehisyyden mittari on autonkäsittelytaito, siis MINULLE itselleni, ei yleisenä faktana. Jos mies ei osaa/halua/uskalla ajaa autoa niin en vain yksinkertaisesti kiihotu hänestä. Kaverina ok mutta kumppaniksi ei yllä. Sen sijaan autoista kiinnostunut ja niitä taitavasti käsittelevä mies on instant grrrr... heti tulee mieleen, että onkohan yhtä huvä myös sängyn puolella.

[/quote]

Kimi Räikkönen mahtava rakastajako autotaitojensa vuoksi, epäilen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/146 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 12:27"]

Mielestäni ei ole naisten ja miesten töitä, minulla voi olla auto ja mies voi olla hyvä ruuanlaittaja, mielellään onkin. Silti en ymmärrä ihmisiä, jotka eivät hanki ajokorttia. Auto voi olla minun tai yhteinen, sitä saa lainata, mutta kenenkään kuskiksi en lähde. Auto helpottaa elämää hyvin paljon, edes se mahdollisuus, että auton saa lainaan, jos en esim lapsia ja pitää päästä jonnekin. Julkilla kulkeminen monen pienen lapsen ja mahdollisesti vielä lemmikin kanssa on aika vaivalloista, jos joutuu pitkälle matkaamaan ja vaihtamaan kulkuvälinettä. Ketäs sitten soitat kuskaamaan.

En todellakaan ymmärrä perheitä jossa kummallakaan vanhemmalla ei ole ajokorttia??? Mikä voi olla syy tähän. Sitten ei päästä kylään, kun bussit kulkee huonosti, menee niin kauan, on niin vaikeata tämän vauvan ja taaperon kanssa. Odotetaan että autolliset tulee aina kylään, vaikka olisi se heillekin kiva välillä, että joku tulisi heille.

Kaikkialle ei tarvitse mennä autolla, julkisilla pääsee ja parkkipaikkoja ei ole kaikkialla, mutta edes, että siihen on mahdollisuus. Se jo helpottaa elämää. Itse asun pk-seudulla ja olen huomannut tämän, entäs sitten alueet, joissa julkinen liikenne ei toimi kuten meillä...

[/quote]

Minä taas  ymmärrän erittäin hyvin kaikkia niitä vähävaraisia ,jotka eivät kertakaikkiaan ole  pystyneet  omilla vähäisillä tuloillaan hankkimaan  Euroopan kalleimpiin kuuluvaa ajokorttia ja  joiden vanhemmillakaan ei ole ollut( silloin kun he ovat olleet ns. ´kortinhankintaiässä´)  mahdollisuutta antaa siihen projektiin heille rahaa-hyvä kun on  vuokrat saatu maksettua ,jonkunlaiset vaatteet lapsille  ostettu  ja  leivässä pysytty.

Puhumattakaan siitä, jos on jouduttu jo  avustuskassejakin hakemaan ruokajonosta.

Ei tuon nyt mitään  hirveän suurta ymmärryskykyä luulisi tuollaisenkaan ,yksinkertaisen asian tajuamisen vaativan.  Kyse  kun  on pelkästään niistä  ns.´ taloudellisista realiteeteista´ monella.

Onko vieläkin  vaikea käsittää ?

Vierailija
84/146 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 14:06"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 12:27"]

Mielestäni ei ole naisten ja miesten töitä, minulla voi olla auto ja mies voi olla hyvä ruuanlaittaja, mielellään onkin. Silti en ymmärrä ihmisiä, jotka eivät hanki ajokorttia. Auto voi olla minun tai yhteinen, sitä saa lainata, mutta kenenkään kuskiksi en lähde. Auto helpottaa elämää hyvin paljon, edes se mahdollisuus, että auton saa lainaan, jos en esim lapsia ja pitää päästä jonnekin. Julkilla kulkeminen monen pienen lapsen ja mahdollisesti vielä lemmikin kanssa on aika vaivalloista, jos joutuu pitkälle matkaamaan ja vaihtamaan kulkuvälinettä. Ketäs sitten soitat kuskaamaan.

En todellakaan ymmärrä perheitä jossa kummallakaan vanhemmalla ei ole ajokorttia??? Mikä voi olla syy tähän. Sitten ei päästä kylään, kun bussit kulkee huonosti, menee niin kauan, on niin vaikeata tämän vauvan ja taaperon kanssa. Odotetaan että autolliset tulee aina kylään, vaikka olisi se heillekin kiva välillä, että joku tulisi heille.

Kaikkialle ei tarvitse mennä autolla, julkisilla pääsee ja parkkipaikkoja ei ole kaikkialla, mutta edes, että siihen on mahdollisuus. Se jo helpottaa elämää. Itse asun pk-seudulla ja olen huomannut tämän, entäs sitten alueet, joissa julkinen liikenne ei toimi kuten meillä...

[/quote]

Minä taas  ymmärrän erittäin hyvin kaikkia niitä vähävaraisia ,jotka eivät kertakaikkiaan ole  pystyneet  omilla vähäisillä tuloillaan hankkimaan  Euroopan kalleimpiin kuuluvaa ajokorttia ja  joiden vanhemmillakaan ei ole ollut( silloin kun he ovat olleet ns. ´kortinhankintaiässä´)  mahdollisuutta antaa siihen projektiin heille rahaa-hyvä kun on  vuokrat saatu maksettua ,jonkunlaiset vaatteet lapsille  ostettu  ja  leivässä pysytty.

Puhumattakaan siitä, jos on jouduttu jo  avustuskassejakin hakemaan ruokajonosta.

Ei tuon nyt mitään  hirveän suurta ymmärryskykyä luulisi tuollaisenkaan ,yksinkertaisen asian tajuamisen vaativan.  Kyse  kun  on pelkästään niistä  ns.´ taloudellisista realiteeteista´ monella.

[/quote]

Opettele edelleen se oikeinkirjoitus . Siihen ei kuulu omituiset välit ` ja heittomerkit ties missä kohdissa tekstiä` .

Vierailija
85/146 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 11:18"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 08:24"]

Aivan uskomattoman ärsyttävää, että niin arkisesta asiasta kuin auton omistaminen täytyy tehdä hirveä vääntö ja muunnella ap:n (minun) sanoja aivan mielin määrin. Siis että jos minä haluan miesystävälläni olevan oma auto ja kortti ja kiinnostusta autoja kohtaan, niin se = että haluan bemarijonnen, miehen joka jauhaa autoista, miehen jolle tyhjänpäiväinen ajelu on jokapäiväinen harrastus... Siis miksi ei voida vain pysyä asiassa?! Haluan miehen, joka omistaa auton. That's fucking it, mikä siinä on niin vaikea osa ymmärtää? Miksi siitä pitää vääntää ihmeellisiä amisjonne-juttuja? Uskoakseni suurimmalle osalle auton omistavista ihmisistä auto on vain auto, eikä heille tulisi mieleenkään paasata asiasta tai ylpeillä, että hei, mulla on auto! xD Niin tosin näyttää olevan tuhansilla muillakin, mutta hei, niin on mullakin, eikös ookin siistii! xD

Ja aivan kuten suurin osa ihmisistä niin minä hankin itselleni auton päästäkseni helpommin ja nopeammin paikasta a paikkaan b. Ja samasta syystä haluan miehen omistavan auton. SIMPPELIÄ AS THAT.

[/quote]

Toi tekstisi vain osoittaa että olet alle niiden amisjonnejen älykkyyden. Lopeta toi provoaminen ja mene  nukkumaan.
[/quote]

Oke, selväksi tuli: on yksi muotti, johon kaikkien täytyy mahtua. Kaikki muu on lapsellista, trollailua, typeryyttä... ap

Vierailija
86/146 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
87/146 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 14:06"]

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 12:27"]

[/quote]

[/quote]

Ymmärrän ettei kaikki vanhemmat maksa ja kaikilla 18-vuotiailla ole varaa, mutta esim reilu kaksikymppisenäkin sen ajokortin voi ajaa. Tai vaikka 30-vuotiaana , jos on pitkään opiskelija. Rahaa  voi säästää.

Vierailija
88/146 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: odota kun täytät 18 vuotta, siinä katoaa auton hohto.

Vierailija
89/146 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koko ketjua jaksanut lukea, mutta... AP, hyvä. Sulla saa olla tuollainen mielipide, eikä sun tarvitse sitä edes muuttaa. Kiinnostaako se ketään tällä palstalla, niin on ihan eri asia. Ja onko vankkumaton mielipiteesi onnistuneen parisuhteen ylläpitämisessä prioriteettilistan ykkösenä, on myös ihan eri asia. 

Itselleni tuli mieleen, ettet välttämättä ole parisuhderintamalla vielä kovin paljoa kokenut, saati ymmärtänyt, mutta olkoon sekin sivuseikka. Omaan mieleen vaan tulee pitkä lista ihan muita ominaisuuksia (kuten millainen persoona ja millaiset arvot, kohtaavatko arvomme ja kiinnostuksen kohteemme tarpeeksi, miten toinen suhtautuu luottamukseen, pettämiseen, valehteluun yms.) jotka olisivat huomattavasti tärkeämpi miestä valitessa, kuin että omistaako hän autoa vaiko ei. Ja sekin, että elämä ei aina ole tasaisen onnellista vaan tilanteet saattavat muuttua hyvin äkisti, mitä jos mies menettää vaikka jalkansa tai vammautuu muuten, eikä tällöin enää kykene itse ajamaan... Tai taloudellisen tilanteen vuoksi autosta kerta kaikkiaan luovuttava. En myöskään ole koskaan huomannut, että auton omistaminen/sen käsittelytaidot mitenkään korreloisivat sen kanssa, millainen kumppani on sängyssä, enkä ole missään nähnyt tätä käsittelevää tieteellistä tutkimusta. 

Olen itse nainen ja minulla on kyllä kortti, mutta en aio ikinä ostaa omaa autoa (jos tulevalla kumppanilla on auto, siihen en aio puuttua, mutta en aio osallistua auton kuluihin. Paitsi tietysti jos itse sitä käytän, mikä luultavasti ei tule tapahtumaan niin kauan kuin asun tässä kaupungissa). Syitä on monia, ensimmäisenä se, miten helvetin kalliiksi auton pitäminen tulee. Ja kuinka nopeasti autot menettävät arvonsa. Asun tosiaan kaupungissa ja täällä on vilkas bussiliikenne, jos haluan kauemmas niin käytän junaa tai bussia (muutaman kerran vuodessa tulee käytyä muualla). Käytän säästyneet rahat paljon mielummin vaikkapa matkusteluun Suomen ulkopuolelle. Toinen syy on se, että autoilu, varsinkin yksityisautoilu (on tosi hölmöä nähdä sinkkujen huristelevan yksin muutamien kilometrien matkaa päivittäin viisipaikkaisella autolla...) kuormittaa ympäristöä, enkä halua olla mukana tässä toiminnassa, jos muitakin vaihtoehtoja on. Kolmanneksi autoilu passivoittaa kehoa, sen lisäksi että kuljen talven bussilla töihin, valoisaan aikaan käytän pyörää tai kävelen, hyvää hyötyliikuntaa ja kroppa kiittää varmasti. Neljänneksi, autoilu tappaa, kärjistetysti sanoen. Kuolemanvaara on paljon suurempi kuin silloin kun käytän bussia tai pyöräilen. Vaikka ajajana luotan itseeni, en luota muihin autoilijoihin. Hankin aikoinaan kortin siksi, että hätätilanteessa tai tarpeen vaatien voin ajaa jonkun toisen tai vuokra-autoa, toisinaan sukuloidessa ajan sukulaisten autoa pitkällä matkalla takaisin tullessa, koska olen nuorempi ja jaksan keskittyä ajamiseen iltaisin paremmin.

Vierailija
90/146 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hahaha xD itse olen työkseni autolla ajava nainen, enkä missään nimessä voi sietää miestä joka ei osaa ajaa autoa, lähinnä yrjöttää jos auton ajaminen on epävarmaa häsläämistä... Hyi helvetti. XD

Vierailija
91/146 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hahaha xD itse olen työkseni autolla ajava nainen, enkä missään nimessä voi sietää miestä joka ei osaa ajaa autoa, lähinnä yrjöttää jos auton ajaminen on epävarmaa häsläämistä... Hyi helvetti. XD

Vierailija
92/146 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän en minäkään ottaisi naista jolla ei ole silareita ja hyvä runko

Vierailija
93/146 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen autoton mies. Kun autoilu ei kiinnosta, niin se ei vaan kiinnosta.

Vierailija
94/146 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 09:11"]

Jännä, mulle tuli mieleen, että ap:n ongelma on miehettömyys, eikä haavemiehen autostatus.

[/quote]

Muistaakseni ap kirjoitteli jostain kiihottumisesta. Eiköhän näitä pervoja ole joka lähtöön, pedofiileistä alkaen. Miksei siis automobiilejafilleja.

Vierailija
95/146 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kun sitten pyydät vaan-eiköhän joku lopulta suostu. Sitkeys palkitaan. 

Sano hänelle: " En välttämättä halua haluta kavereitani,mutta sen tarvitse sulkea pois sinua ,koska sinä omistat auton"

Vierailija
96/146 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 02:16"]

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 02:13"]Liikaa näkemyseroja, kun itse kuitenkin aion auton hankkia. Tilapäinen autottomuus on ok, mutta pysyvä... ei... ei... EN VAIN TUNNE VETOA!!! Kivittäkää vaan! [/quote] Ap jatkaa: yksi miehisyyden mittari on autonkäsittelytaito, siis MINULLE itselleni, ei yleisenä faktana. Jos mies ei osaa/halua/uskalla ajaa autoa niin en vain yksinkertaisesti kiihotu hänestä. Kaverina ok mutta kumppaniksi ei yllä. Sen sijaan autoista kiinnostunut ja niitä taitavasti käsittelevä mies on instant grrrr... heti tulee mieleen, että onkohan yhtä huvä myös sängyn puolella.

[/quote]

Mitä jos kohdallesi osuu rikas, komea, fiksu, hyvässä asemassa oleva ja vieläpä sinusta täysin hullaantunut autoton mies? Annat pakit, koska se haluaa säästää rahaa, luontoa, hermojaan tai mitä lie :D

Vierailija
97/146 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 08:44"]

Sen kun sitten pyydät vaan-eiköhän joku lopulta suostu. Sitkeys palkitaan. 

Sano hänelle: " En välttämättä halua haluta kavereitani,mutta sen tarvitse sulkea pois sinua ,koska sinä omistat auton"

[/quote]    

....voisIt vielä lisätä : " Olet läpäissyt kelpoisuusvaatimukseni,rakas autonomistajani Tästälähin tulet sitten olemaan minun..."

Tulisit ainakin näkemään nopean peruutuksen, vauhdikkaan käännökseen ja lähes rataennätyksiin yltävän  kiihdytyksen nollasta sataan (...pihaltasi poispäin-maantietä kohden! )    Autoilun hurmaa!

Vierailija
98/146 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, mulle tuli mieleen, että ap:n ongelma on miehettömyys, eikä haavemiehen autostatus.

Vierailija
99/146 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni ainoastaan astronautit yltävät elämässään todelliseen miehuuteen, ja minulle vain TODELLINEN MIES tulee kyseeseen -muita en vilkaisisikaan !

Muut ovat vain maan päällä käveleviä mammanpoikia, tai korkeintaan autoillaan tuhnuttamaan oppineita luusereita! 

terv. ´Epätodellinen nainen´

Vierailija
100/146 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme