Autoton mies ei tule olemaan minun
Liikaa näkemyseroja, kun itse kuitenkin aion auton hankkia. Tilapäinen autottomuus on ok, mutta pysyvä... ei... ei... EN VAIN TUNNE VETOA!!! Kivittäkää vaan!
Kommentit (146)
Mulla ei ole autoa eikä korttia, en uskalla hankkia kun epilepsia.
Ollaan kolmekymppisiä. Mulla on kortti, miehellä ei. Auto on minun ja itse hoidan siihen liittyvät huollot. Mieheni on aika äijä siinä mielessä ettei mieti mitä miehen pitää olla
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 08:24"]
Aivan uskomattoman ärsyttävää, että niin arkisesta asiasta kuin auton omistaminen täytyy tehdä hirveä vääntö ja muunnella ap:n (minun) sanoja aivan mielin määrin. Siis että jos minä haluan miesystävälläni olevan oma auto ja kortti ja kiinnostusta autoja kohtaan, niin se = että haluan bemarijonnen, miehen joka jauhaa autoista, miehen jolle tyhjänpäiväinen ajelu on jokapäiväinen harrastus... Siis miksi ei voida vain pysyä asiassa?! Haluan miehen, joka omistaa auton. That's fucking it, mikä siinä on niin vaikea osa ymmärtää? Miksi siitä pitää vääntää ihmeellisiä amisjonne-juttuja? Uskoakseni suurimmalle osalle auton omistavista ihmisistä auto on vain auto, eikä heille tulisi mieleenkään paasata asiasta tai ylpeillä, että hei, mulla on auto! xD Niin tosin näyttää olevan tuhansilla muillakin, mutta hei, niin on mullakin, eikös ookin siistii! xD
Ja aivan kuten suurin osa ihmisistä niin minä hankin itselleni auton päästäkseni helpommin ja nopeammin paikasta a paikkaan b. Ja samasta syystä haluan miehen omistavan auton. SIMPPELIÄ AS THAT.
[/quote]
Toi tekstisi vain osoittaa että olet alle niiden amisjonnejen älykkyyden. Lopeta toi provoaminen ja mene nukkumaan.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 09:37"]
Auto on minun ja itse hoidan siihen liittyvät huollot.
[/quote]
Kuinka isoja huoltoja teet? Öljyt tietty vaihtaa jokainen, mutta jakohihna on jo monelle liian hankala.
Mun mies osaa käsitellä autoa, on elämässään ajanut satoja autoja, ymmärtää niistä muutakin kuin sen, että rattia pyörittämällä kääntyy renkaat, mutta hänellä ei ole erinäisistä syistä ajokorttia eikä autoa. Ja ennen kuin kukaan tulee paheksumaan, mikään typeryys auton ratissa ei ole syynä ajokortittomuuteen.
Minä oon meidän perheen kuski, auto on mun, eikä tämä nyt niin hirveää ole.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 09:27"]
[/quote]
No haloo. Ihan normaalia ettei epileptikko aja. AP
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 09:41"]
[/quote]
[/quote]
Hyvin moni epileptikko kylläkin ajaa.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 08:32"]
Onko plussaa, jos itse vielä huoltaa/korjaa autoa?
[/quote]
Kyllä. Mutta ei se ole mikään välttämättömyys. Tosin mies, jolla on auto mutta joka ei osaa/halua vaihtaa itse renkaita on kyllä no... ei mies ainakaan. AP
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 10:47"]
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 09:03"]
Hyvä AP, pidä pintasi. Olen kanssasi samoilla linjoilla, vaikka olenkin jo viisikymppinen työssäkäyvä nainen. Minäkin olen viime vuosina treffaillut polkupyörämiehiä, mutta jotenkin vain niistä jotain puuttuu. Vähän niinkuin silloin, kun lapseni olivat pieniä, en olisi koskaan katsonut vakavasti miestä, joka ajaa kaksipaikkaisella avoautolla. Eihän sellainen hedonistinen "en tarvitse kuin tämän kulkupelin itseäni varten" -mies olisi ollut yhdenillanhuvia kummempi. Parisuhteiden muodostumiseen tarvitaan muutakin kuin pelkkä miellyttävä ulkonäkö. Samaan tapaan tuskin vegetaristi viekottelisi lihansyöjää kynttiläillallisella. Tarvitaan samanlaista arvomaailmaa.
[/quote]
Uskomatonta että joku ymmärtää!!! :) ARVOMAAILMA. Juuri niin. Kiitos! Ap
[/quote]
No itse et edes noudata sitä sinun arvomaailmaasi. Hanki nyt itse se auto ja jatketaan keskustelua sitten. Saat vain itsesi näyttämään naurettavalta kun paasaat siitä miten miehellä pitää olla auto vaikka itselläsi sitä ei ole
Meillä mä olen parempi kuski, ja siksi välillä vituttaa istua miehen kyydissä. Ei esim osaa arvioida etäisyyksiä ja odottaa kolmion takaa tullessa että tie on suunnilleen tyhjä, ennen kuin voi sieltä tulla. Exäni oli myös ihmeellinen köröttelijä, joka ei osannut ajaa esim liikenneympyröissä. En siis itse ajele ylinopeuksia yms, mutta osaan käsitellä autoa ja olen joustava kuski. En jää ihmettelemään sormi suussa että mitäs nyt tehdään oudoimmissa tilanteissakaan, toisin kuin mieheni.
Koen silti mieheni todella kiihottavaksi, vaikka hän ei paljoa autoista tiedäkään.
Autot tuhlaavat törkeästi ja itsekkäästi luonnonvaroja. Miettikää haluatteko olla tämän elokuvan pahoja vai hyviä.
Auton käyttäjä on maailman silmissä paha luonnonvarojen tuhlaaja.
Minä ainakin haluan elää elämäni hyvänä.
m21
Ap on 13-18v sen vanhemmilta tälläiset ajatukset kertoo jo henkisistä kehitysongelmista.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 01:39"]
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 01:32"]Siitä, ettei omista autoa ja ettei sitä korttiakaan ole tullut hankittua on siis sekin merkittävä etu, että näin välttää kokonaan tutustumasta sinunlaisiisi naisiin. Olen muuten melko varma siitä , ettei sinulle ihan pelkästään se riitä ,että miehellä ylipäätään joku kulkupeli-auto vain ´ on (esim. joku Lada,Samara , tai 90-luvun Nissan Sunny ) ... Ei, mieluiten tietysti (mahdollisimman ) kallis ja ilman muuta uusi auto sen olla pitäisi,sellainen että sinä kehtaisit sen etupenkille sitten istua - eikö vain? Hinta vähintään jotain 30.000 e. ja siitä ylöspäin,siis... Mikset sitten,oikeastaan, samantien sano ,että vain varakkaat, rahakkaat miehet tekevät sinuun vaikutuksen ja ´sytyttävät´tunteesi ,ja että vasta siitä voi alkaa rakkaus- muut älkööt vaivautuko,älköönkä muuten kukaan vaivautuko ?! Eli että ++´Raha ratkaisee´ ja tasa-arvo jee jee jee....!!!! [/quote] Ikävä kyllä meni mönkään, taas. Yksi exäni on työtön (oli jo suhteemme aikana), mutta omisti silti ihan siistin auton, ei mikään päätähuimaavan upea, mutta se ei olekaan pääasia vaan se, että auto on tätä päivää. Yhdellä exällä oli meidän aikana aika ruma auto, mutta kulkihan silläkin. Kolmas exä ei varmaan ikinä tule kokemaan rikkautta. Hänen työllään ei tehdä supertiliä. Silti hänelläkin on kiva auto, ihan moderni. AP
[/quote]
Eli deittailet kaikenmaailman luusereita kunhan hänellä on auto? On sinulla sairas arvomaailma.
Paljon tärkeämpiä asioita on esim se että on työt eikä ole mikään tuilla elävä lusmu. Mutta sinun moraalisi mukaan ihan sama kunhan on auto???????
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 09:41"]
[/quote]
[/quote]
Mutta olenko sen takia sun mielestä vähemmän mies? Jos rakastuisit epileptikkoon niin huolisitko sen, vai etsisit jonkun toisen, auton takia?
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 09:48"]
Ap on 13-18v sen vanhemmilta tälläiset ajatukset kertoo jo henkisistä kehitysongelmista.
[/quote]
Siis naisissa, miehet pörisee vanhempinakin ilman poikkeavuuksia aivoissa.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 08:41"]
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 02:38"]
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 02:30"]
Tilapäisesti autoton mies, ehkä, mutta ajokortiton? Ööh, ei kiitos. Näin kolmikymppisenä auton omistavansa naisena en kyllä lähde ketään äijää kuskaamaan!
[/quote]
Joo sama!! (olen ap.) En todellakaan ajattele että on miesten ja naisten töitä tai että miehet ja naiset eroavat toisistaan jotenkin radikaalisti, mutta kyllä minun maailmassani miehellä täytyy olla kortti ja kaara, en voi sille mitään! Tarvitsen vetovoimaa parisuhteen muodostumista varten ja jos mies ei handlaa autoja niin en kyllä tunne sitten minkäänlaista vetoa, sorry vaan.
[/quote]
Mitenhän ne sun kaltaiset naiset tuolla Tukholmassa pärjää tulevaisuudessa, kun vain n. 10% ikäluokasta ajaa kortin.
[/quote]
Häh? Asun Suomessa? AP
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 01:44"]
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 01:26"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 01:24"] [quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 01:22"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 01:15"] [quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 01:10"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 00:42"] Eiköhän sinun kuule kannattaisi keskittyä nyt ihan vain siihen auton ostoon ja sillä siisti. Autonhan sinä todellisuudessa vain tarvitset ,etkä mitään miestä. Jos sitten haluat jonkun pinnallisen, lapsellisen , autoaan peniksen jatkeena pitävän miehen,jolle autolla päteminen on olemassaolon keskeisin ydinasia niin löytyyhän niitä sellaisia toki .... Hehän tosin saattavat etsiä etupenkilleen jotain (vähintään) ´Miss Suomi- look alike´ tyyppiä joten valmistaudu sitten siihen ,että sinua naisena sitten myös arvostellaan lähinnä pelkän ulkonäön perusteella.... Tehtäväsihän on olla hänen autonsa koriste, ja mukana kulkeva ´panotyyny´ . Se voi heille nimittäin olla se pidempiaikaisen seurustelun edellytys :että siis sinulla on jotain ulkonäöllistä näyttö - ja kavereille kehumisarvoa... Mitä todennäköisimmin naisen ulkonäkö on näet sellaiselle hepulle aivan a&o ja vähintään yhtä tärkeä kriteeri kumppanin valinnassa kuin tuo autonomistaminen sitä on sinun mielestäsi. Keskinkertaisella tai sen alle olevalla ulkonäöllä saisit ehkä tyytyä muutamaan kyytiin ja pariin panoon takapenkillä ja siihen tietysti että auton ´rassailu, rakentelu ja laittelu´ on tyypille aina tärkeämpää kuin sinä. [/quote] Sinä sen sanoit. Puhut täyttä asiaa [/quote] Älä jaksa kirjoitella itsesi kanssa, luuseri :D [/quote] Mene nyt hankkimaan se auto ja pääse sieltä koulusta niin sitten voit tulla puhumaan aikuisten kanssa. Naurettavaa että pentu tulee lässyttämään tänne vaikka itse elää yhteiskunnan tuilla ja itsellä ei edes ole autoa [/quote] Opiskelen = teen töitä yhteiskunnan mininaalisten tukien eteen = vittuiluyrityksesi kaatui heti ensimetreillä. AP [/quote] Opiskelu ei ole yhteiskunnalle hyödyllistä eikä siitä pitäisi saada mitään rahaa. Työstä maksetaan palkkaa ei opiskelusta. Opiskelu EI ole työtä. Aikuiset tekee TYÖTÄ ja tuottaa hyvinvointia tähän maahan tekemällä sitä työtä ja maksamalla veroja. Asia mistä sinä et tiedä mitään [/quote] Mistä niitä ammattitaitoisia osaajia tulee, jos ei kouluista? AP
[/quote]
Koulu on vain yksi osa. Harvasta kouluja köyneestäkään tulee ikinä ammattilainen. Ammattilainen tulee vasta työkokemuksen mukana jos tulee.
Odota nyt että pääset sieltä jkoulusta pois ja pääset töihin niin sinustakin tulee aikuinen. Sitten voit hankkia sen auton ja vasta sitten ruveta vaatimaan vastaavia miehiltä
Mun mielestä olis todella noloa, jos miehellä ei olis ajokorttia.