Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Autoton mies ei tule olemaan minun

Vierailija
29.11.2014 |

Liikaa näkemyseroja, kun itse kuitenkin aion auton hankkia. Tilapäinen autottomuus on ok, mutta pysyvä... ei... ei... EN VAIN TUNNE VETOA!!! Kivittäkää vaan!

Kommentit (146)

Vierailija
101/146 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 11:45"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 02:13"]

Liikaa näkemyseroja, kun itse kuitenkin aion auton hankkia. Tilapäinen autottomuus on ok, mutta pysyvä... ei... ei... EN VAIN TUNNE VETOA!!! Kivittäkää vaan!

[/quote]

Miksi sitten olet itse autoton?
[/quote]

Pakon takia. Olen opiskelija eikä minulla olisi millään varaa autoon juuri nyt. Valmistuttuani hankin satavarmasti oman menopelin. AP

Vierailija
102/146 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 11:47"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 03:07"]

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 02:54"]

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 02:38"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 02:30"] Tilapäisesti autoton mies, ehkä, mutta ajokortiton? Ööh, ei kiitos. Näin kolmikymppisenä auton omistavansa naisena en kyllä lähde ketään äijää kuskaamaan! [/quote]   Joo sama!! (olen ap.) En todellakaan ajattele että on miesten ja naisten töitä tai että miehet ja naiset eroavat toisistaan jotenkin radikaalisti, mutta kyllä minun maailmassani miehellä täytyy olla kortti ja kaara, en voi sille mitään! Tarvitsen vetovoimaa parisuhteen muodostumista varten ja jos mies ei handlaa autoja niin en kyllä tunne sitten minkäänlaista vetoa, sorry vaan. [/quote] Ei ole miesten ja naisten töitä, paitsi miesten työt?

[/quote]

No en ajattele tavallista auton handlaamista ja auton ajamista työnä. Erikseen on työtyöt, joissa täytyy ajaa autoa. On siis asioita, joita ODOTAN mieheltä. Yksi niistä on se, että osaa ja haluaa käsitellä autoa. Se kiihottaa minua. Ja näin ollen kun tunnen vetoa mieheen voin ajatella häntä kumppanina. Muuten se jää vain kaveritasolle.

[/quote]

Huono Provo
[/quote]

MIKSI se on niin vaikeaa ymmärtää... Jollekin naiselle pitkätukkainen mies on ainoa oikea ja lyhyttukkaiset eivät saa edes
mahdollisuutta. Toiselle musikaalisuus on edellytys, toiselle urheilullisuus. Itselleni se on auto. Sen sijaan ulkonäöltä et vaadi paljon. Tykkään tavallisista miehistä, en hunkseista. AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/146 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 23:19"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 11:47"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 03:07"]

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 02:54"]

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 02:38"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 02:30"] Tilapäisesti autoton mies, ehkä, mutta ajokortiton? Ööh, ei kiitos. Näin kolmikymppisenä auton omistavansa naisena en kyllä lähde ketään äijää kuskaamaan! [/quote]   Joo sama!! (olen ap.) En todellakaan ajattele että on miesten ja naisten töitä tai että miehet ja naiset eroavat toisistaan jotenkin radikaalisti, mutta kyllä minun maailmassani miehellä täytyy olla kortti ja kaara, en voi sille mitään! Tarvitsen vetovoimaa parisuhteen muodostumista varten ja jos mies ei handlaa autoja niin en kyllä tunne sitten minkäänlaista vetoa, sorry vaan. [/quote] Ei ole miesten ja naisten töitä, paitsi miesten työt?

[/quote]

No en ajattele tavallista auton handlaamista ja auton ajamista työnä. Erikseen on työtyöt, joissa täytyy ajaa autoa. On siis asioita, joita ODOTAN mieheltä. Yksi niistä on se, että osaa ja haluaa käsitellä autoa. Se kiihottaa minua. Ja näin ollen kun tunnen vetoa mieheen voin ajatella häntä kumppanina. Muuten se jää vain kaveritasolle.

[/quote]

Huono Provo
[/quote]

MIKSI se on niin vaikeaa ymmärtää... Jollekin naiselle pitkätukkainen mies on ainoa oikea ja lyhyttukkaiset eivät saa edes
mahdollisuutta. Toiselle musikaalisuus on edellytys, toiselle urheilullisuus. Itselleni se on auto. Sen sijaan ulkonäöltä et vaadi paljon. Tykkään tavallisista miehistä, en hunkseista. AP
[/quote]

Siis EN vaadi paljon.

Vierailija
104/146 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä miehellä kortti ja auto täytyy olla. Mutta johtuu ehkä paljolti siitä että asun maalla, täällä ei käydä yhtään missään ilman autoa.

Vierailija
105/146 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehelläpä ei ole ajokorttia edes, mopo- ja traktorikortti vaan. Osaa kyllä korjata auton, traktorin, mopon ja vaikka lakaisukoneen, oikeastaan milteinpä mitä vaan missä on moottori. Ja osaa korjata kaikkea muutakin. Vaihtaa yleensä meillä renkaatkin ja auto huolletaan ihan itse. Osaa kyllä ajaa autoakin, kortti vaan pitäs hankkia.

Vierailija
106/146 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Mun miehellä on kyllä kortti mutta autoa meillä ei ole ollut koskaan. Mulle on kyllä vähän mysteeri miksi se ajotaito on joku kynnyskysymys kun on sellaisia ihmisiä ja tilanteita joissa autottomuus/ajokortittomuus ei mitenkään haittaa.

Vierailija
107/146 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 02:38"]

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 02:30"]

Tilapäisesti autoton mies, ehkä, mutta ajokortiton? Ööh, ei kiitos. Näin kolmikymppisenä auton omistavansa naisena en kyllä lähde ketään äijää kuskaamaan!

[/quote]

Joo sama!! (olen ap.) En todellakaan ajattele että on miesten ja naisten töitä tai että miehet ja naiset eroavat toisistaan jotenkin radikaalisti, mutta kyllä minun maailmassani miehellä täytyy olla kortti ja kaara, en voi sille mitään! Tarvitsen vetovoimaa parisuhteen muodostumista varten ja jos mies ei handlaa autoja niin en kyllä tunne sitten minkäänlaista vetoa, sorry vaan.

[/quote]

Mitä sorrya tässä nyt on? Kaikilla saa olla omat preferenssinsä ilman mitään anteeksipyytelyitä.

Vierailija
108/146 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 23:30"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 02:38"]

Tilapäisesti autoton mies, ehkä, mutta ajokortiton? Ööh, ei kiitos. Näin kolmikymppisenä auton omistavansa naisena en kyllä lähde ketään äijää kuskaamaan!

[/quote]

Joo sama!! (olen ap.) En todellakaan ajattele että on miesten ja naisten töitä tai että miehet ja naiset eroavat toisistaan jotenkin radikaalisti, mutta kyllä minun maailmassani miehellä täytyy olla kortti ja kaara, en voi sille mitään! Tarvitsen vetovoimaa parisuhteen muodostumista varten ja jos mies ei handlaa autoja niin en kyllä tunne sitten minkäänlaista vetoa, sorry vaan.

[/quote]

Mitä sorrya tässä nyt on? Kaikilla saa olla omat preferenssinsä ilman mitään anteeksipyytelyitä.
[/quote]

Älä ota kirjaimellisesti ;) mutta kiitos ymmärrykestä, sitä ei kaikilta meinaan saa! AP

Vierailija
109/146 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 23:34"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 23:30"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 02:38"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Älä ota kirjaimellisesti ;) mutta kiitos ymmärrykestä, sitä ei kaikilta meinaan saa! AP
[/quote]

YMMÄRRYKSESTÄ siis :-)

Vierailija
110/146 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoltojen hoitamisella tarkoitin, että teen itse sen vähän mitä osaan ja maksan jonkun tekemään sen mitä en osaa :)

Vierailija
111/146 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 02:13"]

[/quote]

Olemme luodut toisillemme!

Terveisin Alfa-uros

Vierailija
112/146 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse seurustelen miehen kanssa jolla ei ole autokorttia mutta tallista löytyy moottoripyörä.

Huomattavasti kuumempia miehiä kuin autoilla ajavat.

Vierailija
113/146 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 00:00"]

Itse seurustelen miehen kanssa jolla ei ole autokorttia mutta tallista löytyy moottoripyörä.

Huomattavasti kuumempia miehiä kuin autoilla ajavat.

[/quote]

Unohtui mainita että löytyy kortti myös siihen

Vierailija
114/146 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa.

T. Ajokortiton mies

Vierailija
115/146 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sinun kuule kannattaisi keskittyä nyt ihan vain siihen auton ostoon ja sillä siisti. Autonhan  sinä todellisuudessa vain  tarvitset ,etkä mitään miestä.

Jos sitten  haluat jonkun pinnallisen, lapsellisen , autoaan peniksen jatkeena pitävän miehen,jolle autolla päteminen on olemassaolon keskeisin  ydinasia niin löytyyhän niitä sellaisia  toki  ....

Hehän  tosin saattavat etsiä etupenkilleen jotain  (vähintään)  ´Miss Suomi- look alike´ tyyppiä joten valmistaudu sitten  siihen ,että sinua naisena sitten  myös arvostellaan lähinnä pelkän ulkonäön perusteella....

Tehtäväsihän  on olla hänen  autonsa  koriste, ja mukana kulkeva ´panotyyny´ .

Se voi heille nimittäin olla se  pidempiaikaisen  seurustelun edellytys :että siis sinulla on jotain  ulkonäöllistä  näyttö - ja kavereille kehumisarvoa...

Mitä todennäköisimmin naisen ulkonäkö on näet sellaiselle  hepulle aivan a&o ja vähintään  yhtä tärkeä kriteeri kumppanin valinnassa kuin tuo autonomistaminen sitä on  sinun mielestäsi.

Keskinkertaisella tai sen alle olevalla ulkonäöllä saisit ehkä tyytyä muutamaan kyytiin ja pariin panoon takapenkillä ja siihen tietysti että auton ´rassailu, rakentelu ja laittelu´ on tyypille aina tärkeämpää kuin sinä.

Vierailija
116/146 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 00:42"]Eiköhän sinun kuule kannattaisi keskittyä nyt ihan vain siihen auton ostoon ja sillä siisti. Autonhan  sinä todellisuudessa vain  tarvitset ,etkä mitään miestä.

Jos sitten  haluat jonkun pinnallisen, lapsellisen , autoaan peniksen jatkeena pitävän miehen,jolle autolla päteminen on olemassaolon keskeisin  ydinasia niin löytyyhän niitä sellaisia  toki  ....

Hehän  tosin saattavat etsiä etupenkilleen jotain  (vähintään)  ´Miss Suomi- look alike´ tyyppiä joten valmistaudu sitten  siihen ,että sinua naisena sitten  myös arvostellaan lähinnä pelkän ulkonäön perusteella....

Se voi heille nimittäin olla se  pidempiaikaisen  seurustelun edellytys :että siis sinulla on jotain  ulkonäöllistä  näyttö - ja kavereille kehumisarvoa...

Mitä todennäköisimmin naisen ulkonäkö on näet sellaiselle  hepulle aivan a&o ja vähintään  yhtä tärkeä kriteeri kumppanin valinnassa kuin tuo autonomistaminen sitä on  sinun mielestäsi.

Keskinkertaisella tai sen alle olevalla ulkonäöllä saisit ehkä tyytyä muutamaan kyytiin ja pariin panoon takapenkillä ja siihen tietysti että auton ´rassailu, rakentelu ja laittelu´ on tyypille aina tärkeämpää kuin sinä.
[/quote]

Öh... Oletko koskaan kuullut _normaaleista_ miehistä, jotka omistavat auton siksi että sattuvat ptämään autoilusta ja sen tuomista eduista, esim. helpompaa ja nopeampaa kulkea paikasta toiseen? Itselläni ei sattuneesta syystä ole kokemusta amisbemarimunanjatke-tyypeistä, sillä minulla on tapana keskittyä aikuisiin miehiin. AP

Vierailija
117/146 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 23:30"]

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 02:38"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Saa tietenkin. Mutta kaikki miehet jotka etsivät älykkäitä naisia niin vastaaja ei niihin kuulu. Ei ole soveliasta seurustella jälkeenjääneiden idioottien kanssa

Vierailija
118/146 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 00:42"]

Eiköhän sinun kuule kannattaisi keskittyä nyt ihan vain siihen auton ostoon ja sillä siisti. Autonhan  sinä todellisuudessa vain  tarvitset ,etkä mitään miestä.

[/quote]

Sinä sen sanoit. Puhut täyttä asiaa

Vierailija
119/146 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 01:05"]

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 00:42"]Eiköhän sinun kuule kannattaisi keskittyä nyt ihan vain siihen auton ostoon ja sillä siisti. Autonhan  sinä todellisuudessa vain  tarvitset ,etkä mitään miestä. Jos sitten  haluat jonkun pinnallisen, lapsellisen , autoaan peniksen jatkeena pitävän miehen,jolle autolla päteminen on olemassaolon keskeisin  ydinasia niin löytyyhän niitä sellaisia  toki  .... Hehän  tosin saattavat etsiä etupenkilleen jotain  (vähintään)  ´Miss Suomi- look alike´ tyyppiä joten valmistaudu sitten  siihen ,että sinua naisena sitten  myös arvostellaan lähinnä pelkän ulkonäön perusteella.... Tehtäväsihän  on olla hänen  autonsa  koriste, ja mukana kulkeva ´panotyyny´ . Se voi heille nimittäin olla se  pidempiaikaisen  seurustelun edellytys :että siis sinulla on jotain  ulkonäöllistä  näyttö - ja kavereille kehumisarvoa... Mitä todennäköisimmin naisen ulkonäkö on näet sellaiselle  hepulle aivan a&o ja vähintään  yhtä tärkeä kriteeri kumppanin valinnassa kuin tuo autonomistaminen sitä on  sinun mielestäsi. Keskinkertaisella tai sen alle olevalla ulkonäöllä saisit ehkä tyytyä muutamaan kyytiin ja pariin panoon takapenkillä ja siihen tietysti että auton ´rassailu, rakentelu ja laittelu´ on tyypille aina tärkeämpää kuin sinä. [/quote] Öh... Oletko koskaan kuullut _normaaleista_ miehistä, jotka omistavat auton siksi että sattuvat ptämään autoilusta ja sen tuomista eduista, esim. helpompaa ja nopeampaa kulkea paikasta toiseen? Itselläni ei sattuneesta syystä ole kokemusta amisbemarimunanjatke-tyypeistä, sillä minulla on tapana keskittyä aikuisiin miehiin. AP

[/quote]

Eli niiden aikuisten miesten pitäisi olla kiinnostuneita aivottomasta teini bimbosta? Koska et sinä mikään aikuinen kyllä ole. 

Vierailija
120/146 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on näköjään moneen junaan ja autoon. Mulla ei ole korttia, ei ole miehellänikään. Asumme Helsingin keskustassa, eikä ole kummallekaan tullut tarvetta autolle/kortille. Autottomuus edustaa mulle hyviä asioita ja mielikuvia - keskusta-asumista, fillarilenkkejä, hillittyä ekoilua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi