Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Autoton mies ei tule olemaan minun

Vierailija
29.11.2014 |

Liikaa näkemyseroja, kun itse kuitenkin aion auton hankkia. Tilapäinen autottomuus on ok, mutta pysyvä... ei... ei... EN VAIN TUNNE VETOA!!! Kivittäkää vaan!

Kommentit (146)

Vierailija
141/146 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 01:34"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 01:25"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 02:13"]

Liikaa näkemyseroja, kun itse kuitenkin aion auton hankkia. Tilapäinen autottomuus on ok, mutta pysyvä... ei... ei... EN VAIN TUNNE VETOA!!! Kivittäkää vaan!

[/quote]

Totta se bemari pitää olla vielä :D olet aika pahasti sen hoidon tapeessa jopa demissä
[/quote]

Bemari? Missä puhuin Bemarista? AP
[/quote]

Ja mihin demi liittyy? Mitä täällä taas tapahtuu? Outoa menoa, erittäin outoa...

Vierailija
142/146 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 01:34"]

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 01:28"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 02:13"] Liikaa näkemyseroja, kun itse kuitenkin aion auton hankkia. Tilapäinen autottomuus on ok, mutta pysyvä... ei... ei... EN VAIN TUNNE VETOA!!! Kivittäkää vaan! [/quote] Jätä ne autottomat miehet vaan mulle. Haluan asua Helsingin kantakaupungissa ja pidän täällä autoa täysin turhana. En voi sietää ihmisiä, jotka ajavat autolla kaikki autoaan pidemmät matkat, jos on muitakin vaihtoehtoja. Ikävä kyllä kaikilla tyypeillä, joiden kanssa on ollut sutinaa viime vuosina, on ollut auto. Monesti tuo auton omistaminen yhdistyy sitten haaveisiin omakotitalosta joissain hevonkuusessa, joten suhteet on sitten kariutuneet hyvin nopeaa. Ajokortin omistamisessa sen sijaan en näe mitään pahaa. Multakin sellainen löytyy ja käytän sitä silloin harvoin, kun autoa tarvin ja vuokraan sellaisen käyttööni. En vain halua käyttää arkeani pyhää peltilehmää palvoen vaan kuljen ennemmin pyörällä tai ratikalla työ- ja kauppamatkat. [/quote] Mistä nämä ihmeelliset käsitykset kumpuavat? Yksikään autollinen mies, jota minä olen tapaillut tai jonka kanssa olen seurustellut ei ole ollut riippuvainen autostaan vaan on kyennyt myös KÄVELEMÄÄN eri paikkoihin. AP

[/quote]

Harva jaksaa. Yleensä ne on läskejä tai luikkuja paskoja. Mikään yli kilometrin matka pitää mennä autolla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/146 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 01:32"]Siitä, ettei omista autoa ja ettei sitä  korttiakaan ole tullut hankittua on siis sekin merkittävä  etu, että näin  välttää kokonaan tutustumasta sinunlaisiisi naisiin.

Olen muuten melko varma siitä , ettei sinulle ihan pelkästään se riitä ,että miehellä ylipäätään joku  kulkupeli-auto vain ´ on  (esim. joku Lada,Samara ,  tai 90-luvun Nissan Sunny )  ...

Ei, mieluiten tietysti (mahdollisimman )  kallis  ja ilman muuta uusi auto  sen olla pitäisi,sellainen että sinä kehtaisit sen etupenkille sitten  istua -  eikö vain? 

Hinta vähintään jotain 30.000 e. ja siitä ylöspäin,siis...

Mikset  sitten,oikeastaan,  samantien sano ,että vain varakkaat,  rahakkaat miehet tekevät sinuun vaikutuksen ja  ´sytyttävät´tunteesi ,ja että vasta siitä voi alkaa rakkaus- muut älkööt vaivautuko,älköönkä muuten kukaan vaivautuko ?! Eli että ++´Raha ratkaisee´  ja tasa-arvo jee jee jee....!!!!
[/quote]

Ikävä kyllä meni mönkään, taas. Yksi exäni on työtön (oli jo suhteemme aikana), mutta omisti silti ihan siistin auton, ei mikään päätähuimaavan upea, mutta se ei olekaan pääasia vaan se, että auto on tätä päivää.
Yhdellä exällä oli meidän aikana aika ruma auto, mutta kulkihan silläkin.
Kolmas exä ei varmaan ikinä tule kokemaan rikkautta. Hänen työllään ei tehdä supertiliä. Silti hänelläkin on kiva auto, ihan moderni. AP

Vierailija
144/146 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 01:38"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 01:34"]

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 01:28"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 02:13"] Liikaa näkemyseroja, kun itse kuitenkin aion auton hankkia. Tilapäinen autottomuus on ok, mutta pysyvä... ei... ei... EN VAIN TUNNE VETOA!!! Kivittäkää vaan! [/quote] Jätä ne autottomat miehet vaan mulle. Haluan asua Helsingin kantakaupungissa ja pidän täällä autoa täysin turhana. En voi sietää ihmisiä, jotka ajavat autolla kaikki autoaan pidemmät matkat, jos on muitakin vaihtoehtoja. Ikävä kyllä kaikilla tyypeillä, joiden kanssa on ollut sutinaa viime vuosina, on ollut auto. Monesti tuo auton omistaminen yhdistyy sitten haaveisiin omakotitalosta joissain hevonkuusessa, joten suhteet on sitten kariutuneet hyvin nopeaa. Ajokortin omistamisessa sen sijaan en näe mitään pahaa. Multakin sellainen löytyy ja käytän sitä silloin harvoin, kun autoa tarvin ja vuokraan sellaisen käyttööni. En vain halua käyttää arkeani pyhää peltilehmää palvoen vaan kuljen ennemmin pyörällä tai ratikalla työ- ja kauppamatkat. [/quote] Mistä nämä ihmeelliset käsitykset kumpuavat? Yksikään autollinen mies, jota minä olen tapaillut tai jonka kanssa olen seurustellut ei ole ollut riippuvainen autostaan vaan on kyennyt myös KÄVELEMÄÄN eri paikkoihin. AP

[/quote]

Harva jaksaa. Yleensä ne on läskejä tai luikkuja paskoja. Mikään yli kilometrin matka pitää mennä autolla
[/quote]

No, ehkä sinulla on sitten kokemusta sellaisista. Minulla ei. Mieheni ovat muutenkin aina ihan normaalipainoisia. AP

Vierailija
145/146 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 01:34"]

[/quote]

No sä olet tavannut erilaisia miehiä kuin mä. Kaikki autolliset tapaukset, joita olen tavannut nyt parin vuoden sisällä ovat olleet kuvailemani kaltaisia. Kaiken lisäksi heidän mielestään "hauskaa sunnuntaitekemistä" on lähteä autolla ajelulle jonnekin. Boooring sanon mä. Ennemmin lähden vaikka brunssille johonkin Helsingin monista brunssipaikoista, kävelylle merenrantaan/keskuspuistoon, taidenäyttelyyn, pyöräretkelle jne. Melkeinpä mitä vaan paitsi sen peltilehmän ulkoiluttamista.

Vierailija
146/146 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autottomuus tai ajokortittomuus ei ole mielestäni mikään hyvä syy olla antamatta miehelle mahdollisuutta, mutta jostain syystä en tunne ketään viehättävää tai varteenotettavaa miestä, jolla ei olisi autoa (tai edes korttia). Kaikki ovat joko mt-ongelmaisia persaukisia lusmuja tai vaihtoehtoisesti muutoinkin prinsessamaisia cityhipstereitä, joiden arvomaailmaa en muutoinkaan jaa. Autottomuus ei siis olisi ongelma, mutta autottomuuden näyttäisi valitsevan tietyt miestyypit, joihin en tunne lainkaan vetoa. Kai niitä poikkeuksiakin voi olla, mutta eipä ole koskaan tullut vastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme