Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Autoton mies ei tule olemaan minun

Vierailija
29.11.2014 |

Liikaa näkemyseroja, kun itse kuitenkin aion auton hankkia. Tilapäinen autottomuus on ok, mutta pysyvä... ei... ei... EN VAIN TUNNE VETOA!!! Kivittäkää vaan!

Kommentit (146)

Vierailija
121/146 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 09:53"]

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 08:41"]

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 02:38"]

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 02:30"]

Tilapäisesti autoton mies, ehkä, mutta ajokortiton? Ööh, ei kiitos. Näin kolmikymppisenä auton omistavansa naisena en kyllä lähde ketään äijää kuskaamaan!

[/quote]

Joo sama!! (olen ap.) En todellakaan ajattele että on miesten ja naisten töitä tai että miehet ja naiset eroavat toisistaan jotenkin radikaalisti, mutta kyllä minun maailmassani miehellä täytyy olla kortti ja kaara, en voi sille mitään! Tarvitsen vetovoimaa parisuhteen muodostumista varten ja jos mies ei handlaa autoja niin en kyllä tunne sitten minkäänlaista vetoa, sorry vaan.

[/quote]

Mitenhän ne sun kaltaiset naiset tuolla Tukholmassa pärjää tulevaisuudessa, kun vain n. 10% ikäluokasta ajaa kortin.

[/quote]

Häh? Asun Suomessa? AP

[/quote]

Suomeen tulee ihan sama juttu

Vierailija
122/146 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 09:57"]

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 09:50"]

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 09:41"]

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 09:27"]

Mulla ei ole autoa eikä korttia, en uskalla hankkia kun epilepsia.

[/quote]

No haloo. Ihan normaalia ettei epileptikko aja. AP

[/quote]

Mutta olenko sen takia sun mielestä vähemmän mies? Jos rakastuisit epileptikkoon niin huolisitko sen, vai etsisit jonkun toisen, auton takia?

[/quote]

En osaa sanoa. Minulle auton omistaminen on muutenkin tärkeää, siis että molemmat omistavat, minä ja mies. Koska se kertoo jo ihan yleisesti näkemyksistä asioihin + helpottaa rutkasti asioita + + + + + + kaikkea. En tule toimeen viherpiipertäjien kanssa enkä sellaisten, joilla on asenne AUTOA EN TARVII ENKÄ AUTOA HANKI. En vain tule toimeen.

[/quote]

No sinun älykkyytesi tulee kyllä esiin tuossa tekstissä ja pahasti. Eikä se ole mitenkään imartelevaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/146 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 01:10"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 00:42"]

Eiköhän sinun kuule kannattaisi keskittyä nyt ihan vain siihen auton ostoon ja sillä siisti. Autonhan  sinä todellisuudessa vain  tarvitset ,etkä mitään miestä.

Jos sitten  haluat jonkun pinnallisen, lapsellisen , autoaan peniksen jatkeena pitävän miehen,jolle autolla päteminen on olemassaolon keskeisin  ydinasia niin löytyyhän niitä sellaisia  toki  ....

Hehän  tosin saattavat etsiä etupenkilleen jotain  (vähintään)  ´Miss Suomi- look alike´ tyyppiä joten valmistaudu sitten  siihen ,että sinua naisena sitten  myös arvostellaan lähinnä pelkän ulkonäön perusteella....

Tehtäväsihän  on olla hänen  autonsa  koriste, ja mukana kulkeva ´panotyyny´ .

Se voi heille nimittäin olla se  pidempiaikaisen  seurustelun edellytys :että siis sinulla on jotain  ulkonäöllistä  näyttö - ja kavereille kehumisarvoa...

Mitä todennäköisimmin naisen ulkonäkö on näet sellaiselle  hepulle aivan a&o ja vähintään  yhtä tärkeä kriteeri kumppanin valinnassa kuin tuo autonomistaminen sitä on  sinun mielestäsi.

Keskinkertaisella tai sen alle olevalla ulkonäöllä saisit ehkä tyytyä muutamaan kyytiin ja pariin panoon takapenkillä ja siihen tietysti että auton ´rassailu, rakentelu ja laittelu´ on tyypille aina tärkeämpää kuin sinä.

[/quote]

Sinä sen sanoit. Puhut täyttä asiaa
[/quote]

Älä jaksa kirjoitella itsesi kanssa, luuseri :D

Vierailija
124/146 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli, yhteenvetona AV:lla olet aivoton bimboteini, mikäli sinulla on eriävä ajattelutapa kuin ehkä suurimmalla osalla ihmisistä. Kannan ylpeydellä tittelini! AP

Vierailija
125/146 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 23:16"]

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 11:45"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 02:13"] Liikaa näkemyseroja, kun itse kuitenkin aion auton hankkia. Tilapäinen autottomuus on ok, mutta pysyvä... ei... ei... EN VAIN TUNNE VETOA!!! Kivittäkää vaan! [/quote]   Miksi sitten olet itse autoton? [/quote] Pakon takia. Olen opiskelija eikä minulla olisi millään varaa autoon juuri nyt. Valmistuttuani hankin satavarmasti oman menopelin. AP

[/quote]

Eli olet tekopyhä paskanjauhaja. Se että vaadit mieheltä asioita mitä et itsekkään täytä tekee sinusta kaksinaismoralistin ja sillä osoitat vaan tyhmyytesi ja lapsellisuutesi. 

Vierailija
126/146 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 23:19"]

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 11:47"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 03:07"] [quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 02:54"] [quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 02:38"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 02:30"] Tilapäisesti autoton mies, ehkä, mutta ajokortiton? Ööh, ei kiitos. Näin kolmikymppisenä auton omistavansa naisena en kyllä lähde ketään äijää kuskaamaan! [/quote]   Joo sama!! (olen ap.) En todellakaan ajattele että on miesten ja naisten töitä tai että miehet ja naiset eroavat toisistaan jotenkin radikaalisti, mutta kyllä minun maailmassani miehellä täytyy olla kortti ja kaara, en voi sille mitään! Tarvitsen vetovoimaa parisuhteen muodostumista varten ja jos mies ei handlaa autoja niin en kyllä tunne sitten minkäänlaista vetoa, sorry vaan. [/quote] Ei ole miesten ja naisten töitä, paitsi miesten työt? [/quote]   No en ajattele tavallista auton handlaamista ja auton ajamista työnä. Erikseen on työtyöt, joissa täytyy ajaa autoa. On siis asioita, joita ODOTAN mieheltä. Yksi niistä on se, että osaa ja haluaa käsitellä autoa. Se kiihottaa minua. Ja näin ollen kun tunnen vetoa mieheen voin ajatella häntä kumppanina. Muuten se jää vain kaveritasolle. [/quote]   Huono Provo [/quote] MIKSI se on niin vaikeaa ymmärtää... Jollekin naiselle pitkätukkainen mies on ainoa oikea ja lyhyttukkaiset eivät saa edes mahdollisuutta. Toiselle musikaalisuus on edellytys, toiselle urheilullisuus. Itselleni se on auto. Sen sijaan ulkonäöltä et vaadi paljon. Tykkään tavallisista miehistä, en hunkseista. AP

[/quote]

Naurettavaa on se että et itse täytä omaa vaatimustasi. Vaadit mieheltä auton ja samalla itse olet sosiaalipummi (99% opiskelijoista on) jolla ei ole autoa?

Vierailija
127/146 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 23:19"]

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 23:19"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 11:47"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 03:07"] [quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 02:54"] [quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 02:38"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 02:30"] Tilapäisesti autoton mies, ehkä, mutta ajokortiton? Ööh, ei kiitos. Näin kolmikymppisenä auton omistavansa naisena en kyllä lähde ketään äijää kuskaamaan! [/quote]   Joo sama!! (olen ap.) En todellakaan ajattele että on miesten ja naisten töitä tai että miehet ja naiset eroavat toisistaan jotenkin radikaalisti, mutta kyllä minun maailmassani miehellä täytyy olla kortti ja kaara, en voi sille mitään! Tarvitsen vetovoimaa parisuhteen muodostumista varten ja jos mies ei handlaa autoja niin en kyllä tunne sitten minkäänlaista vetoa, sorry vaan. [/quote] Ei ole miesten ja naisten töitä, paitsi miesten työt? [/quote]   No en ajattele tavallista auton handlaamista ja auton ajamista työnä. Erikseen on työtyöt, joissa täytyy ajaa autoa. On siis asioita, joita ODOTAN mieheltä. Yksi niistä on se, että osaa ja haluaa käsitellä autoa. Se kiihottaa minua. Ja näin ollen kun tunnen vetoa mieheen voin ajatella häntä kumppanina. Muuten se jää vain kaveritasolle. [/quote]   Huono Provo [/quote] MIKSI se on niin vaikeaa ymmärtää... Jollekin naiselle pitkätukkainen mies on ainoa oikea ja lyhyttukkaiset eivät saa edes mahdollisuutta. Toiselle musikaalisuus on edellytys, toiselle urheilullisuus. Itselleni se on auto. Sen sijaan ulkonäöltä et vaadi paljon. Tykkään tavallisista miehistä, en hunkseista. AP [/quote] Siis EN vaadi paljon.

[/quote]

No hanki itse se auto ensiksi ja maksa se niin sitten voit esittää tuollaisia vaatimuksia

Vierailija
128/146 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 01:15"]

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 01:10"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 00:42"] Eiköhän sinun kuule kannattaisi keskittyä nyt ihan vain siihen auton ostoon ja sillä siisti. Autonhan  sinä todellisuudessa vain  tarvitset ,etkä mitään miestä. Jos sitten  haluat jonkun pinnallisen, lapsellisen , autoaan peniksen jatkeena pitävän miehen,jolle autolla päteminen on olemassaolon keskeisin  ydinasia niin löytyyhän niitä sellaisia  toki  .... Hehän  tosin saattavat etsiä etupenkilleen jotain  (vähintään)  ´Miss Suomi- look alike´ tyyppiä joten valmistaudu sitten  siihen ,että sinua naisena sitten  myös arvostellaan lähinnä pelkän ulkonäön perusteella.... Tehtäväsihän  on olla hänen  autonsa  koriste, ja mukana kulkeva ´panotyyny´ . Se voi heille nimittäin olla se  pidempiaikaisen  seurustelun edellytys :että siis sinulla on jotain  ulkonäöllistä  näyttö - ja kavereille kehumisarvoa... Mitä todennäköisimmin naisen ulkonäkö on näet sellaiselle  hepulle aivan a&o ja vähintään  yhtä tärkeä kriteeri kumppanin valinnassa kuin tuo autonomistaminen sitä on  sinun mielestäsi. Keskinkertaisella tai sen alle olevalla ulkonäöllä saisit ehkä tyytyä muutamaan kyytiin ja pariin panoon takapenkillä ja siihen tietysti että auton ´rassailu, rakentelu ja laittelu´ on tyypille aina tärkeämpää kuin sinä. [/quote]   Sinä sen sanoit. Puhut täyttä asiaa [/quote] Älä jaksa kirjoitella itsesi kanssa, luuseri :D

[/quote]

Mene nyt hankkimaan se auto ja pääse sieltä koulusta niin sitten voit tulla puhumaan aikuisten kanssa. Naurettavaa että pentu tulee lässyttämään tänne vaikka itse elää yhteiskunnan tuilla ja itsellä ei edes ole autoa

Vierailija
129/146 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 01:16"]

Eli, yhteenvetona AV:lla olet aivoton bimboteini, mikäli sinulla on eriävä ajattelutapa kuin ehkä suurimmalla osalla ihmisistä. Kannan ylpeydellä tittelini! AP

[/quote]

Olet lapsi joka ei ole päässyt edes koulusta eikä sinulla ole edes autoa. Joten älä tule esittämään vaatimuksia aikuisille miehille jos et edes itse niitä täytä

Vierailija
130/146 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 01:22"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 01:15"]

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 01:10"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 00:42"] Eiköhän sinun kuule kannattaisi keskittyä nyt ihan vain siihen auton ostoon ja sillä siisti. Autonhan  sinä todellisuudessa vain  tarvitset ,etkä mitään miestä. Jos sitten  haluat jonkun pinnallisen, lapsellisen , autoaan peniksen jatkeena pitävän miehen,jolle autolla päteminen on olemassaolon keskeisin  ydinasia niin löytyyhän niitä sellaisia  toki  .... Hehän  tosin saattavat etsiä etupenkilleen jotain  (vähintään)  ´Miss Suomi- look alike´ tyyppiä joten valmistaudu sitten  siihen ,että sinua naisena sitten  myös arvostellaan lähinnä pelkän ulkonäön perusteella.... Tehtäväsihän  on olla hänen  autonsa  koriste, ja mukana kulkeva ´panotyyny´ . Se voi heille nimittäin olla se  pidempiaikaisen  seurustelun edellytys :että siis sinulla on jotain  ulkonäöllistä  näyttö - ja kavereille kehumisarvoa... Mitä todennäköisimmin naisen ulkonäkö on näet sellaiselle  hepulle aivan a&o ja vähintään  yhtä tärkeä kriteeri kumppanin valinnassa kuin tuo autonomistaminen sitä on  sinun mielestäsi. Keskinkertaisella tai sen alle olevalla ulkonäöllä saisit ehkä tyytyä muutamaan kyytiin ja pariin panoon takapenkillä ja siihen tietysti että auton ´rassailu, rakentelu ja laittelu´ on tyypille aina tärkeämpää kuin sinä. [/quote]   Sinä sen sanoit. Puhut täyttä asiaa [/quote] Älä jaksa kirjoitella itsesi kanssa, luuseri :D

[/quote]

Mene nyt hankkimaan se auto ja pääse sieltä koulusta niin sitten voit tulla puhumaan aikuisten kanssa. Naurettavaa että pentu tulee lässyttämään tänne vaikka itse elää yhteiskunnan tuilla ja itsellä ei edes ole autoa
[/quote]

Opiskelen = teen töitä yhteiskunnan mininaalisten tukien eteen = vittuiluyrityksesi kaatui heti ensimetreillä. AP

Vierailija
131/146 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 01:24"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 01:22"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 01:15"]

[/quote]

[/quote]

Opiskelen = teen töitä yhteiskunnan mininaalisten tukien eteen = vittuiluyrityksesi kaatui heti ensimetreillä. AP
[/quote]

Minimaalisten. Vitun puhelin :-)

Vierailija
132/146 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 02:13"]

Liikaa näkemyseroja, kun itse kuitenkin aion auton hankkia. Tilapäinen autottomuus on ok, mutta pysyvä... ei... ei... EN VAIN TUNNE VETOA!!! Kivittäkää vaan!

[/quote]

Totta se bemari pitää olla vielä :D olet aika pahasti sen hoidon tapeessa jopa demissä

Vierailija
133/146 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 01:24"]

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 01:22"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 01:15"] [quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 01:10"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 00:42"] Eiköhän sinun kuule kannattaisi keskittyä nyt ihan vain siihen auton ostoon ja sillä siisti. Autonhan  sinä todellisuudessa vain  tarvitset ,etkä mitään miestä. Jos sitten  haluat jonkun pinnallisen, lapsellisen , autoaan peniksen jatkeena pitävän miehen,jolle autolla päteminen on olemassaolon keskeisin  ydinasia niin löytyyhän niitä sellaisia  toki  .... Hehän  tosin saattavat etsiä etupenkilleen jotain  (vähintään)  ´Miss Suomi- look alike´ tyyppiä joten valmistaudu sitten  siihen ,että sinua naisena sitten  myös arvostellaan lähinnä pelkän ulkonäön perusteella.... Tehtäväsihän  on olla hänen  autonsa  koriste, ja mukana kulkeva ´panotyyny´ . Se voi heille nimittäin olla se  pidempiaikaisen  seurustelun edellytys :että siis sinulla on jotain  ulkonäöllistä  näyttö - ja kavereille kehumisarvoa... Mitä todennäköisimmin naisen ulkonäkö on näet sellaiselle  hepulle aivan a&o ja vähintään  yhtä tärkeä kriteeri kumppanin valinnassa kuin tuo autonomistaminen sitä on  sinun mielestäsi. Keskinkertaisella tai sen alle olevalla ulkonäöllä saisit ehkä tyytyä muutamaan kyytiin ja pariin panoon takapenkillä ja siihen tietysti että auton ´rassailu, rakentelu ja laittelu´ on tyypille aina tärkeämpää kuin sinä. [/quote]   Sinä sen sanoit. Puhut täyttä asiaa [/quote] Älä jaksa kirjoitella itsesi kanssa, luuseri :D [/quote]   Mene nyt hankkimaan se auto ja pääse sieltä koulusta niin sitten voit tulla puhumaan aikuisten kanssa. Naurettavaa että pentu tulee lässyttämään tänne vaikka itse elää yhteiskunnan tuilla ja itsellä ei edes ole autoa [/quote] Opiskelen = teen töitä yhteiskunnan mininaalisten tukien eteen = vittuiluyrityksesi kaatui heti ensimetreillä. AP

[/quote]

Opiskelu ei ole yhteiskunnalle hyödyllistä eikä siitä pitäisi saada mitään rahaa. Työstä maksetaan palkkaa ei opiskelusta. Opiskelu EI ole työtä. Aikuiset tekee TYÖTÄ ja tuottaa hyvinvointia tähän maahan tekemällä sitä työtä ja maksamalla veroja. 

Asia mistä sinä et tiedä mitään

Vierailija
134/146 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 01:23"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 01:16"]

[/quote]

Olet lapsi joka ei ole päässyt edes koulusta eikä sinulla ole edes autoa. Joten älä tule esittämään vaatimuksia aikuisille miehille jos et edes itse niitä täytä
[/quote]

Lapsi, heh heh. En minä peruskoulussa enää ole :-) Myös aikuiset voivat opiskella, mutta sitähän sinä et ymmärrä.

Vaadin mieheltä autoa, sillä aion itsekin sellaisen hankkia aivan lähitulevaisuudessa. Eri asia, jos en itse aikoisi hankkia autoa.

Vierailija
135/146 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 02:13"]

[/quote]

Jätä ne autottomat miehet vaan mulle. Haluan asua Helsingin kantakaupungissa ja pidän täällä autoa täysin turhana. En voi sietää ihmisiä, jotka ajavat autolla kaikki autoaan pidemmät matkat, jos on muitakin vaihtoehtoja.

Ikävä kyllä kaikilla tyypeillä, joiden kanssa on ollut sutinaa viime vuosina, on ollut auto. Monesti tuo auton omistaminen yhdistyy sitten haaveisiin omakotitalosta joissain hevonkuusessa, joten suhteet on sitten kariutuneet hyvin nopeaa.

Ajokortin omistamisessa sen sijaan en näe mitään pahaa. Multakin sellainen löytyy ja käytän sitä silloin harvoin, kun autoa tarvin ja vuokraan sellaisen käyttööni. En vain halua käyttää arkeani pyhää peltilehmää palvoen vaan kuljen ennemmin pyörällä tai ratikalla työ- ja kauppamatkat.

Vierailija
136/146 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 11:41"]

Autoa ei tarvitse osata korjata, kun on varaa ajaa uusilla autoilla. Olisihan se vähän rasittavaa, jos miehellä ei olisi korttia. Se sitoisi minua liikaa hoitamaan yksin kaikki autolla hoidettavat asiat, mutta miehisyyteen se ei vaikuttaisi.

[/quote]

Ei niillä tohi ajaa kun on niin saatanan rumia vikakasoja kaikki. Itse en tule yli 2000 vm autoa hankkimaan ennen kuin on pakko. Tutuillakin uusia autoja ja jatkuvasti huollossa ja remontissa millon minkäkin vian takia. Ei tarvi olla rahaa huoltoihin kun hommaa kestävän vanhan ladan =)

Vierailija
137/146 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 01:27"]

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 01:23"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 01:16"] Eli, yhteenvetona AV:lla olet aivoton bimboteini, mikäli sinulla on eriävä ajattelutapa kuin ehkä suurimmalla osalla ihmisistä. Kannan ylpeydellä tittelini! AP [/quote]   Olet lapsi joka ei ole päässyt edes koulusta eikä sinulla ole edes autoa. Joten älä tule esittämään vaatimuksia aikuisille miehille jos et edes itse niitä täytä [/quote] Lapsi, heh heh. En minä peruskoulussa enää ole :-) Myös aikuiset voivat opiskella, mutta sitähän sinä et ymmärrä. Vaadin mieheltä autoa, sillä aion itsekin sellaisen hankkia aivan lähitulevaisuudessa. Eri asia, jos en itse aikoisi hankkia autoa.

[/quote]

Se että olet yli 18 ei tarkoita että olet vielä aikuinen. Aikuisuus tarkoittaa muutakin kuin ikää. Vasta kun olet töissä ja elätät itse itsesi voit kutsua itseäsi naiseksi ja aikuiseksi. 

Vierailija
138/146 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, ettei omista autoa ja ettei sitä  korttiakaan ole tullut hankittua on siis sekin merkittävä  etu, että näin  välttää kokonaan tutustumasta sinunlaisiisi naisiin.

Olen muuten melko varma siitä , ettei sinulle ihan pelkästään se riitä ,että miehellä ylipäätään joku  kulkupeli-auto vain ´ on  (esim. joku Lada,Samara ,  tai 90-luvun Nissan Sunny )  ...

Ei, mieluiten tietysti (mahdollisimman )  kallis  ja ilman muuta uusi auto  sen olla pitäisi,sellainen että sinä kehtaisit sen etupenkille sitten  istua -  eikö vain? 

Hinta vähintään jotain 30.000 e. ja siitä ylöspäin,siis...

Mikset  sitten,oikeastaan,  samantien sano ,että vain varakkaat,  rahakkaat miehet tekevät sinuun vaikutuksen ja  ´sytyttävät´tunteesi ,ja että vasta siitä voi alkaa rakkaus- muut älkööt vaivautuko,älköönkä muuten kukaan vaivautuko ?! Eli että ++´Raha ratkaisee´  ja tasa-arvo jee jee jee....!!!!

Vierailija
139/146 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 01:28"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 02:13"]

[/quote]

Jätä ne autottomat miehet vaan mulle. Haluan asua Helsingin kantakaupungissa ja pidän täällä autoa täysin turhana. En voi sietää ihmisiä, jotka ajavat autolla kaikki autoaan pidemmät matkat, jos on muitakin vaihtoehtoja.

Ikävä kyllä kaikilla tyypeillä, joiden kanssa on ollut sutinaa viime vuosina, on ollut auto. Monesti tuo auton omistaminen yhdistyy sitten haaveisiin omakotitalosta joissain hevonkuusessa, joten suhteet on sitten kariutuneet hyvin nopeaa.

Ajokortin omistamisessa sen sijaan en näe mitään pahaa. Multakin sellainen löytyy ja käytän sitä silloin harvoin, kun autoa tarvin ja vuokraan sellaisen käyttööni. En vain halua käyttää arkeani pyhää peltilehmää palvoen vaan kuljen ennemmin pyörällä tai ratikalla työ- ja kauppamatkat.
[/quote]

Mistä nämä ihmeelliset käsitykset kumpuavat? Yksikään autollinen mies, jota minä olen tapaillut tai jonka kanssa olen seurustellut ei ole ollut riippuvainen autostaan vaan on kyennyt myös KÄVELEMÄÄN eri paikkoihin. AP

Vierailija
140/146 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 01:25"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 02:13"]

[/quote]

Totta se bemari pitää olla vielä :D olet aika pahasti sen hoidon tapeessa jopa demissä
[/quote]

Bemari? Missä puhuin Bemarista? AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän