Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Autoton mies ei tule olemaan minun

Vierailija
29.11.2014 |

Liikaa näkemyseroja, kun itse kuitenkin aion auton hankkia. Tilapäinen autottomuus on ok, mutta pysyvä... ei... ei... EN VAIN TUNNE VETOA!!! Kivittäkää vaan!

Kommentit (146)

Vierailija
21/146 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 02:13"]Liikaa näkemyseroja, kun itse kuitenkin aion auton hankkia. Tilapäinen autottomuus on ok, mutta pysyvä... ei... ei... EN VAIN TUNNE VETOA!!! Kivittäkää vaan!
[/quote]

Ap jatkaa: yksi miehisyyden mittari on autonkäsittelytaito, siis MINULLE itselleni, ei yleisenä faktana. Jos mies ei osaa/halua/uskalla ajaa autoa niin en vain yksinkertaisesti kiihotu hänestä. Kaverina ok mutta kumppaniksi ei yllä. Sen sijaan autoista kiinnostunut ja niitä taitavasti käsittelevä mies on instant grrrr... heti tulee mieleen, että onkohan yhtä huvä myös sängyn puolella.

Vierailija
22/146 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmahan on enemmän sinun kuin autottoman miehen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/146 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 02:17"]Ongelmahan on enemmän sinun kuin autottoman miehen.
[/quote]

Miten vain.

Vierailija
24/146 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs siinä on suuttumista,että maailmassa  pinnallisia ihmisiä on ja aina löytyy ! Selvä juttuhan tuo... (huom "!eihän sitä tarvitse edes miettiä"... )

Ethän sinäkään sitä paljon  miettinyt,kun niin varmana kysyit meiltä tietämättömiltä, että ´mistä niitä ammattitaitoisia osaajia tulee,jos ei kouluista?´. Positiivisesti ajatellen ja mitään pahaa tarkoittamatta:ehkä sinun kannattaisikin hakeutua autoalalle. Saisit sitten  puhua poikaystäväsi kanssa aamusta iltaan ja vaikka illasta seuraavaan aamuun niistä rakkaista autoista. (....sikäli kun poikaystäväsi jaksaisi niistä aina kanssasi haastella.)

Siihen saat kuitenkin varautua ,että on valtavan paljon ihmisiä, joille auto on vai ´pisteestä A pisteeseen B siirtymistä helpottava kulkuneuvo ja väline , joillekin pelkkä työkalu jolla sinänsä ei ole mitään muuta merkitystä ja jonka vaihtoarvokin vähenee koko ajan -ajokilometrien tahtiin ja joka hankitaan yleensä vain ,jos sille on TODELLISTA tarvetta ja asiallisia ajoja (esim. paljon kuljetustarpeita, lasten pitkät  koulumatkat haja-asutusalueella,pitkät työmatkat, omakotitalon ylläpidon ja pihatöiden kuljetustarpeet peräkärryllä ( esim. halkoja, multasäkkejä keväällä, rakennustarvikkeiden kuskaamista jne.  yms. tarvetta. ) Jos muuten joku rakastuisi minuun VAIN (tai ollenkaan ) sillä perusteella ,että pihalla on ´pick-up´Datsun, niin lopettaisin sellaisen suhteen kyllä jo ihan   siihen tietoon.

Vierailija
25/146 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exiä riittää. Kannattaisiko täsmentää kriteerit?

Vierailija
26/146 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilapäisesti autoton mies, ehkä, mutta ajokortiton? Ööh, ei kiitos. Näin kolmikymppisenä auton omistavansa naisena en kyllä lähde ketään äijää kuskaamaan!

Vierailija
27/146 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 08:07"]

No mitäs siinä on suuttumista,että maailmassa  pinnallisia ihmisiä on ja aina löytyy ! Selvä juttuhan tuo... (huom "!eihän sitä tarvitse edes miettiä"... )

Ethän sinäkään sitä paljon  miettinyt,kun niin varmana kysyit meiltä tietämättömiltä, että ´mistä niitä ammattitaitoisia osaajia tulee,jos ei kouluista?´. Positiivisesti ajatellen ja mitään pahaa tarkoittamatta:ehkä sinun kannattaisikin hakeutua autoalalle. Saisit sitten  puhua poikaystäväsi kanssa aamusta iltaan ja vaikka illasta seuraavaan aamuun niistä rakkaista autoista. (....sikäli kun poikaystäväsi jaksaisi niistä aina kanssasi haastella.)

Siihen saat kuitenkin varautua ,että on valtavan paljon ihmisiä, joille auto on vai ´pisteestä A pisteeseen B siirtymistä helpottava kulkuneuvo ja väline , joillekin pelkkä työkalu jolla sinänsä ei ole mitään muuta merkitystä ja jonka vaihtoarvokin vähenee koko ajan -ajokilometrien tahtiin ja joka hankitaan yleensä vain ,jos sille on TODELLISTA tarvetta ja asiallisia ajoja (esim. paljon kuljetustarpeita, lasten pitkät  koulumatkat haja-asutusalueella,pitkät työmatkat, omakotitalon ylläpidon ja pihatöiden kuljetustarpeet peräkärryllä ( esim. halkoja, multasäkkejä keväällä, rakennustarvikkeiden kuskaamista jne.  yms. tarvetta. ) Jos muuten joku rakastuisi minuun VAIN (tai ollenkaan ) sillä perusteella ,että pihalla on ´pick-up´Datsun, niin lopettaisin sellaisen suhteen kyllä jo ihan   siihen tietoon.

[/quote]

Lähdetään nyt siitä , että sinä voisit opetella kirjoittamaan kieliopillisesti oikein . Sinulla on ihmeellisiä välejä siellä täällä tekstissäsi ja lisäksi noita heittomerkkejä paikoissa, jonne ne eivät kuulu alkuunkaan´ .

Toinen juttu on se, että jos viitsittäisi pysyä asiassa eikä lähteä mutu-linjalle. Minä en missään kohdassa ole sanonut, että haluan bemariamiksen, autoista hengästyen paasaavan miehen tai miehen, jolle auto on munanjatke.

Minua ei kiinnosta puhua autoista, heppavoimista ja moottoreiden tilavuuksista. Minä en tiedä, mistä olet saanut sellaisen käsityksen, mutta hankkiudu eroon siitä jos meinaat keskustella kanssani. Minä ainoastaan edellytän vetovoimaa. Vetovoimaa, jota tunnen miestä kohtaan. Jotta tunnen vetovoimaa, täytyy miehen täyttää ne kriteerit, jotka vetoavat minuun. Jostain syystä autoasia on sellainen, joka vetoaa minuun -> tunnen seksuaalista vetoa -> haluan miestä ja miehen -> happy end.

Mitään autoista paasaavaa miestä en ole koskaan kaivannut, joten se siitä. Joku sanoi, että exiä riittää. No, jopa neljä kappaletta. Sen yhden autottoman luuserin jätin pois laskuista, koska puhuin existä ja heidän autoistaan.

Ei se nyt mielestäni mikään kauhean suuri saldo ole boyfriendejä.

------------------------------------

AP

Vierailija
28/146 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 02:30"]

Tilapäisesti autoton mies, ehkä, mutta ajokortiton? Ööh, ei kiitos. Näin kolmikymppisenä auton omistavansa naisena en kyllä lähde ketään äijää kuskaamaan!

[/quote]

Joo sama!! (olen ap.) En todellakaan ajattele että on miesten ja naisten töitä tai että miehet ja naiset eroavat toisistaan jotenkin radikaalisti, mutta kyllä minun maailmassani miehellä täytyy olla kortti ja kaara, en voi sille mitään! Tarvitsen vetovoimaa parisuhteen muodostumista varten ja jos mies ei handlaa autoja niin en kyllä tunne sitten minkäänlaista vetoa, sorry vaan.

Vierailija
29/146 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan uskomattoman ärsyttävää, että niin arkisesta asiasta kuin auton omistaminen täytyy tehdä hirveä vääntö ja muunnella ap:n (minun) sanoja aivan mielin määrin. Siis että jos minä haluan miesystävälläni olevan oma auto ja kortti ja kiinnostusta autoja kohtaan, niin se = että haluan bemarijonnen, miehen joka jauhaa autoista, miehen jolle tyhjänpäiväinen ajelu on jokapäiväinen harrastus... Siis miksi ei voida vain pysyä asiassa?! Haluan miehen, joka omistaa auton. That's fucking it, mikä siinä on niin vaikea osa ymmärtää? Miksi siitä pitää vääntää ihmeellisiä amisjonne-juttuja? Uskoakseni suurimmalle osalle auton omistavista ihmisistä auto on vain auto, eikä heille tulisi mieleenkään paasata asiasta tai ylpeillä, että hei, mulla on auto! xD Niin tosin näyttää olevan tuhansilla muillakin, mutta hei, niin on mullakin, eikös ookin siistii! xD

Ja aivan kuten suurin osa ihmisistä niin minä hankin itselleni auton päästäkseni helpommin ja nopeammin paikasta a paikkaan b. Ja samasta syystä haluan miehen omistavan auton. SIMPPELIÄ AS THAT.

Vierailija
30/146 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 08:24"]

Aivan uskomattoman ärsyttävää, että niin arkisesta asiasta kuin auton omistaminen täytyy tehdä hirveä vääntö ja muunnella ap:n (minun) sanoja aivan mielin määrin. Siis että jos minä haluan miesystävälläni olevan oma auto ja kortti ja kiinnostusta autoja kohtaan, niin se = että haluan bemarijonnen, miehen joka jauhaa autoista, miehen jolle tyhjänpäiväinen ajelu on jokapäiväinen harrastus... Siis miksi ei voida vain pysyä asiassa?! Haluan miehen, joka omistaa auton. That's fucking it, mikä siinä on niin vaikea osa ymmärtää? Miksi siitä pitää vääntää ihmeellisiä amisjonne-juttuja? Uskoakseni suurimmalle osalle auton omistavista ihmisistä auto on vain auto, eikä heille tulisi mieleenkään paasata asiasta tai ylpeillä, että hei, mulla on auto! xD Niin tosin näyttää olevan tuhansilla muillakin, mutta hei, niin on mullakin, eikös ookin siistii! xD

Ja aivan kuten suurin osa ihmisistä niin minä hankin itselleni auton päästäkseni helpommin ja nopeammin paikasta a paikkaan b. Ja samasta syystä haluan miehen omistavan auton. SIMPPELIÄ AS THAT.

[/quote]

Mitäpä, jos tämä autollinen ja kortillinen miehesi jostain syytä menettää molemmat? Vaikkapa sairauden takia. Eikö hän enää ole vetovoimainen?

Vierailija
31/146 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 02:38"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 02:30"]

[/quote]

Joo sama!! (olen ap.) En todellakaan ajattele että on miesten ja naisten töitä tai että miehet ja naiset eroavat toisistaan jotenkin radikaalisti, mutta kyllä minun maailmassani miehellä täytyy olla kortti ja kaara, en voi sille mitään! Tarvitsen vetovoimaa parisuhteen muodostumista varten ja jos mies ei handlaa autoja niin en kyllä tunne sitten minkäänlaista vetoa, sorry vaan.
[/quote]
Ei ole miesten ja naisten töitä, paitsi miesten työt?

Vierailija
32/146 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 02:38"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 02:30"]

[/quote]

[/quote]
Kortti on minusta kansalaistaito ja se pitäisi sisällyttää perusopetukseen, mutta autoa en pitäisi, jos ei olisi "pakko".

Vierailija
33/146 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 02:54"]

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 02:38"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 02:30"] Tilapäisesti autoton mies, ehkä, mutta ajokortiton? Ööh, ei kiitos. Näin kolmikymppisenä auton omistavansa naisena en kyllä lähde ketään äijää kuskaamaan! [/quote]   Joo sama!! (olen ap.) En todellakaan ajattele että on miesten ja naisten töitä tai että miehet ja naiset eroavat toisistaan jotenkin radikaalisti, mutta kyllä minun maailmassani miehellä täytyy olla kortti ja kaara, en voi sille mitään! Tarvitsen vetovoimaa parisuhteen muodostumista varten ja jos mies ei handlaa autoja niin en kyllä tunne sitten minkäänlaista vetoa, sorry vaan. [/quote] Ei ole miesten ja naisten töitä, paitsi miesten työt?

[/quote]

No en ajattele tavallista auton handlaamista ja auton ajamista työnä. Erikseen on työtyöt, joissa täytyy ajaa autoa. On siis asioita, joita ODOTAN mieheltä. Yksi niistä on se, että osaa ja haluaa käsitellä autoa. Se kiihottaa minua. Ja näin ollen kun tunnen vetoa mieheen voin ajatella häntä kumppanina. Muuten se jää vain kaveritasolle.

Vierailija
34/146 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 08:35"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 08:24"]

[/quote]

Mitäpä, jos tämä autollinen ja kortillinen miehesi jostain syytä menettää molemmat? Vaikkapa sairauden takia. Eikö hän enää ole vetovoimainen?
[/quote]

En tiedä. Eiköhän rakkaus voita siinä vaiheessa. Tosin aika harva sairaus estää ajamisen.

Vierailija
35/146 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä AP, pidä pintasi. Olen kanssasi samoilla linjoilla, vaikka olenkin jo viisikymppinen työssäkäyvä nainen. Minäkin olen viime vuosina treffaillut polkupyörämiehiä, mutta jotenkin vain niistä jotain puuttuu. Vähän niinkuin silloin, kun lapseni olivat pieniä, en olisi koskaan katsonut vakavasti miestä, joka ajaa kaksipaikkaisella avoautolla. Eihän sellainen hedonistinen "en tarvitse kuin tämän kulkupelin itseäni varten" -mies olisi ollut yhdenillanhuvia kummempi. Parisuhteiden muodostumiseen tarvitaan muutakin kuin pelkkä miellyttävä ulkonäkö. Samaan tapaan tuskin vegetaristi viekottelisi lihansyöjää kynttiläillallisella. Tarvitaan samanlaista arvomaailmaa.

Vierailija
36/146 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 03:07"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 02:54"]

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 02:38"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 02:30"] Tilapäisesti autoton mies, ehkä, mutta ajokortiton? Ööh, ei kiitos. Näin kolmikymppisenä auton omistavansa naisena en kyllä lähde ketään äijää kuskaamaan! [/quote]   Joo sama!! (olen ap.) En todellakaan ajattele että on miesten ja naisten töitä tai että miehet ja naiset eroavat toisistaan jotenkin radikaalisti, mutta kyllä minun maailmassani miehellä täytyy olla kortti ja kaara, en voi sille mitään! Tarvitsen vetovoimaa parisuhteen muodostumista varten ja jos mies ei handlaa autoja niin en kyllä tunne sitten minkäänlaista vetoa, sorry vaan. [/quote] Ei ole miesten ja naisten töitä, paitsi miesten työt?

[/quote]

No en ajattele tavallista auton handlaamista ja auton ajamista työnä. Erikseen on työtyöt, joissa täytyy ajaa autoa. On siis asioita, joita ODOTAN mieheltä. Yksi niistä on se, että osaa ja haluaa käsitellä autoa. Se kiihottaa minua. Ja näin ollen kun tunnen vetoa mieheen voin ajatella häntä kumppanina. Muuten se jää vain kaveritasolle.
[/quote]

Minä myös odotan naiselta, että hän osaa tehdä ruokaa. M45

Vierailija
37/146 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko plussaa, jos itse vielä huoltaa/korjaa autoa?

Vierailija
38/146 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 09:03"]

Hyvä AP, pidä pintasi. Olen kanssasi samoilla linjoilla, vaikka olenkin jo viisikymppinen työssäkäyvä nainen. Minäkin olen viime vuosina treffaillut polkupyörämiehiä, mutta jotenkin vain niistä jotain puuttuu. Vähän niinkuin silloin, kun lapseni olivat pieniä, en olisi koskaan katsonut vakavasti miestä, joka ajaa kaksipaikkaisella avoautolla. Eihän sellainen hedonistinen "en tarvitse kuin tämän kulkupelin itseäni varten" -mies olisi ollut yhdenillanhuvia kummempi. Parisuhteiden muodostumiseen tarvitaan muutakin kuin pelkkä miellyttävä ulkonäkö. Samaan tapaan tuskin vegetaristi viekottelisi lihansyöjää kynttiläillallisella. Tarvitaan samanlaista arvomaailmaa.

[/quote]

Uskomatonta että joku ymmärtää!!! :) ARVOMAAILMA. Juuri niin. Kiitos! Ap

Vierailija
39/146 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 02:38"]

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 02:30"]

[/quote]

[/quote]

Mitenhän ne sun kaltaiset naiset tuolla Tukholmassa pärjää tulevaisuudessa, kun vain n. 10% ikäluokasta ajaa kortin.

Vierailija
40/146 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollu sama periaate kunnes tapasin mieheni. Hänellä ei ollut autoa. Mutta hän ajaa työkseen autoa ja omisti prätkän.
No nyt kun muutettiin maalle niin ostettiin hänellekin auto :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi