Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aiheuttiko koronarokote pitkäaikaista haittaa?

Vierailija
05.10.2021 |

Haluaisin keskustelua rokotteen mahdollisesti aiheuttamista pitkäaikaisista haitoista. Aiotko ottaa lisärokotteita, jos olet aaanut haittoja?

Kommentit (220)

Vierailija
61/220 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 ja 2 rokote hirveen väsymyksen, vilunvärisyksiä

päänsärkyä

3 rokote helmikuun aikana

Vierailija
62/220 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessä pieniä lihaskipuja pari päivää piikin jälkeen, ei pitkäkestoisia oireita. Kolmannesta piikistä tuli vähiten oireita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/220 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli vuotta ollut nyt kuukautiskierto aivan sekaisin. Ennen oli kellontarkka kierto, mutta ensimmäisestä rokotuksesta alkoi kuukautishäiriöt. Ovulaatio on nyt jäänyt kokonaan pois.

Haittailmoitus on tehty ja lääkäriaika varattu :/

Vierailija
64/220 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

3/3 rokotukset saatu. Ei minkäänlaista haittaa missään vaiheessa. Jatka toki hysteriaasi ihan rauhassa.🤣

Vierailija
65/220 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aiheuttanut. Mutta rokottamattomuus aiheutti vakavia sekavuustiloja naapurille.

Vierailija
66/220 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rokotetta joten sais korona ja sankkerin, täitä ja kihomatoja. Tuli hirveä himo äänestää peeässää

Vierailija
67/220 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt suututan ihmisiä. Osahan selkeästi yritti vanhoja vaivojaan piikin syyksi. Osalla taas psyykkisiä etenkin heillä jotka oirehtivat rokotettujen lähellä. Erikoisesti jäi mieleen henkilö, jolla ollut vaikka mitä sairauksia, mm. Todettu fibromatoosi 2 ja rokotuksen jälkeen kärsi tautiin kuuluvista oireista. Hähän kertoi että hänelle on tehty aikaisemmin n 20 kertaa selkäydinpunktio, sitten tutkimuksissa siitäkin tuli jälkioireet.

Syöpä ei varmaan päivissä kehity, sattuu vaan löytymään.

Vierailija
68/220 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.facebook.com/potilasvahinkoapu 

(tässä yllä virallinen tiedote selkäydintulehduksesta. Löytyy sivun aika alkupäästä)

https://yle.fi/a/74-20007969

(yllä tapaus, jossa hoitaja menetti työkyvyn - yllätten - rokotteen jälkeen)

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/silman-verisuonitukos-oli-todennako…

(yllä tapaus, jossa silmä sokeutunut täysin).

Varmaan lukuisia muitakin, että eivät vain ole päätyneet uutisiin asti.

Vierailija
69/220 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole haittoja aiheutunut. Joku selosti, että on saanut sydämen vajaatoiminnan. Mulla on läppävika ja sydämen vajaatoiminta tulee lääkärin mukaan esiin iän myötä. Luulisi äkkiseltään, että jos koronarokote saa aikaan sydänvikoja, niin olisi jo haudassa.

Olen joutunut sydänvalvontaan 15 vuotta sitten ja keskustelen mielelläni niiden henkilöiden kanssa, jotka ovat saaneet rytmihäiriöitä rokotteen jälkeen. Että miten todettiin ja miten tutkittiin. Entäs hoito?

Mulla kun on huono tuuri näissä terveysasioissa, niin vietin aikaa myös Työterveyslaitoksella. Muutama laitettiin sinä aikana pois, kun ei ollut edes sitä sairautta, mihin olivat jostain saaneet lääkityksen. Erinomaisen hyviä teeskentelijöitä kyllä. Kellään ei ollut karmeampaa astmaa kuin heillä paitsi ettei ollut.

Vierailija
70/220 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ehkä en? Minulla on esivaihdevuodet enkä enää tiedä mikä johtuu mistäkin.

Tietyllä tavalla on ilmennyt outojakin oireita mutta mistä ne johtuvat sitten? Tavallaan keho on vanhentunut yhtäkkiä hyvin nopeasti.

Vierailija
71/220 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ikinen krapulakin johtuu piikistä, eikä liity mitenkään eilisiin juomiin...

Vierailija
72/220 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko rokotusrumba pitkäaikaiseksi haitaksi?

Vierailija
73/220 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuule ei ole haittoja. En tiedä ketään jolle olisi tullut muutaman tunnin kuumetta kummempaa.

Vierailija
74/220 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotettiin urakalla kaikki piikit itseeni, puolisooni ja kaikkiin lähisukulaisiinkin. Kenelläkään ei ole mitään haittoja. Itsekin voin paremmin kuin vuosiin.

Vierailija
75/220 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle aiheutti koronatauti pitkäaikaista haittaa. Aion ottaa rokotteen yksityiseltä jatkossa.

76/220 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle aiheutti koronatauti pitkäaikaista haittaa. Aion ottaa rokotteen yksityiseltä jatkossa.

Valitettava juttu... mutta saitko pitkäaikaisia haittoja korontaudista, siitäkin huolimatta, että rokotteet oli otettu?

Vierailija
77/220 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

turpakiiqanonpelle

Vierailija
78/220 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheuttaa paljon kuluja Venäjän trollitehtaille. Joka päivä, vielä nykyäänkin, tulee joku levittämään valeinfoa, vaikka 90 % on rokotettu.

Mutta tärkeintähän on levittää epäluottamusta yhteiskuntaa kohtaan.

Vierailija
79/220 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 5 , siis viisi koronarokotetta otettuna, aina 1/2 vuoden välein suosituksen mukaan. Minulla ei ole ollut eikä ole vaivoja. Eikä minulla ole ollut koronaa. Otan korona-rokotteen vuosittain, luulen, että se on mahdollista.  On se niin vaikea sairaus ja jälkitaudit vielä pahempia.

Vierailija
80/220 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aiheutti!

Pakkomyyntikampanja pisti länsimaiden talouden niin kuralle, että Pytin hyppii heikkojen silmille.