Aiheuttiko koronarokote pitkäaikaista haittaa?
Haluaisin keskustelua rokotteen mahdollisesti aiheuttamista pitkäaikaisista haitoista. Aiotko ottaa lisärokotteita, jos olet aaanut haittoja?
Kommentit (220)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohdan pimeässä enkä osaa enää muodostaa sanoja.
Muuten ei mitään ongelmaa.Ivaile sinä vaan. Jonain päivänä voi kolahtaa omaan nilkkaan...
Katsos kun sinäkin voit saada vakavan rokotushaitan. Ei kannattaisi olla noin ylimielinen. Olitko btw niitä, jotka rokotuskiimassaan olivat vaatimassa pakkorokotuksia kaikille ja halusitte eristää rokottamattomat yhteiskunnasta?
Rokotuskiimassa jne. pakkomielteinen öyhöttäjä olet vaan. Kirjoitustyylisi paljastaa.
Sinähän tässä pakkomielteinen olet, näet iigoreita ja putinin trolleja joka paikassa. Jatka vaan rokottamattomien leimaamista ja naurunalaiseksi tekemistä. Me kestämme sen kyllä. Totuus tulee aina lopulta esiin
No jokos iigori on liittynyt Totuuspuolueeseen samnamileisten joukkoon?
HS tutki: Hovioikeuden tuomari ja joukko PS-poliitikkoja olivat perustamassa totuuspuoluetta
Puoluerekisterin uusin tulokas on Venäjän oikeuksia puolustava ja koronarokotteita vastustava totuuspuolue.
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000009665655.html
Totuuspuolueen puheenjohtajaa vastaan nostettu kovia syytteitä
Totuuspuolueen puheenjohtajalle vaaditaan noin viiden vuoden ehdotonta vankeusrangaistusta törkeistä kunnianloukkauksista.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1466cce7-7cde-4ceb-ab1f-60014a916a07
Jatka sinä vaan leimakirveiden heittelyä, kyllä minä sen kestän :)
En ole iigori eikä kiinnosta mikään totuuspuolue. Ihan normaali demareita äänestävä nainen olen. Mutta sinä olet jo päättänyt että olen iigori ja rys sän asialla...
Sama pelle kuin Sanna-ketjuissa. Aina ennen oolen demareita äänestänyt, mutyta nyt kyllä en enää..." Pelle mikä pelle.
Otin 4x koronarokotteen ja viimeisen kanssa vielä influenssarokotteen kaupan päälle. Sen jälkeen en ole päivääkään sairastellut. Harmittaa vaan kun välillä pitää keksiä töihin syitä motivaatiosaikuille..
Teemu Vehkala
@Teemujazz
Bill Gates on jo kaikessa hiljaisuudessa valmistanut rokotemyrkkypiikejä Marburgvirusta vastaan. Sisältää myrkyllisistä risiiniä ja näitä tullaan muutaman vuoden päästä tarjoamaan marburgviruksen suojaan. Niihin käy sitten ne samat PCR-testit kuin koronaankin.
.
Kas kun Teemu on oppivainen eikä enää yrittänyt väittää kuten aiemmasta samankaltaisessa postauksessaan Gates "risiinimyrkkypiikistä", että risiiniä muka käyettiin Tokion metroiskuissa. Ei käytetty, vaan sariinia. Koronamyrkkypiikistä seuraavaan rokotemyrkkypiikkiin. Sillä lailla Teemu.
En tiedä ketään joka olisi saanut oireita, mutta uskon että jokunen kyllä saa.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä ketään joka olisi saanut oireita, mutta uskon että jokunen kyllä saa.
Jokunen saa aika lailla mistä tahansa rokotteesta tai lääkkeestä. Sivuvaikutuslistat tapaavat olla aika pitkät.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä aiheutti. Tätä veetun typerää kirjoittelua. Eik282ö jo vois lopettaa????
'
mikä vtn 282ö
Ei näytä olevan haittoja, täytyy sitten valmistajalla olla väärää infoa sivuillaan.
Hajuaistista jäi puuttumaan noin 20%, aikaa koronasta on vuosi.
Varmasti, jos palstalla kerran on Venäjän agendaa ajavia niin täytyy olla myös vastapuolen agendaa ajavia.Se, että asiallisia kommentteja ja linkkejä lähtee nopeasti, kertoo sitä että joku/jotkut työkseen niitä poistattavat
Vierailija kirjoitti:
Hajuaistista jäi puuttumaan noin 20%, aikaa koronasta on vuosi.
mulla kesti pari viikkoa, etten haistanut mitään, sitten yllätyin iloisesti kun tunsin elokuussa viimevuonna puuliljan ihanan tuosun. Vaikka korona oli lievä, niin tuo jäi pariksi viikoksi vaivaamaan, onneksi meni ohi
Toisen rokotteen jälkeen tuli kestostondis. Puolijäykkä vehje koko ajan. Ei kummoista kiihoketta tarvitse kun on masto taas pystyssä.
Omalla kohdalla en ainakaan tiedä haittaa aiheutuneen, mutta ei tuosta kyllä mitään hyötyäkään ollut. Sairastin ekan koronan ennen rokotuksia ihan siinä pandemian alkuvaiheessa ja tasan samoilla oireilla _mutta hieman eri järjestyksessä_ sairastin myös 2. ja 3. tartunnan vaikka siinä vaiheessa piti olla jo rokotteiden antama suoja sekä tuon ekan sairastamisen tuoma immuniteetti lieventämässä taudinkuvaa.
Lisäksi ihan yhtä hidasta on ollut toipuminen kaikilla kolmella kerralla eli yskäkohtauksia on tullut kuukausia jos puhuu pidempään, purskahtaa kunnon nauruun tai hengästyy. Ja sitä hengästymistä onkin sitten riittänyt ja ihan normi kauppareissulla kävellen on pitänyt pysähtyä kesken kaiken kun silmissä sumenee ja happi loppuu.
Kyllä, ikävät haitat ja lääkevahinko (korvattava)
Vierailija kirjoitti:
Olen ottanut 5 koronarokotetta, ei mitään oireita tai ongelmia niistä. Hyvin suojasivat, en ole sairastanut koronaa kertaakaan.
Jos tarjotaan, otan myös kuudennen rokotteen näin riskiryhmäläisenä.
Kai tiedät ettei rokote estä sairastumista tai suojaa siltä, vaan taudin vakavan version vuoksi rokotetaan. Olet lisäksi voinut sairastaa oireettomana. Tuorein näkyy verikokeessakin
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ottanut 4 rokotetta, ja voin erinomaisesti. En ole myöskään sairastanut koronaa.
Kai tiedät että olet voinut sairastaa oireettoman taudin. Eikä rokote estä sairastumistakaan.
En ottanut yhtään rokotetta. En myöskään sairastanut koronaa. Ei kiinnosta.
Ap, hän on saanut todella pitkäaikaisen haitan.
Pakko kysyä lisää olkapäävaivoistasi, minulla tuntuu olevan ihan sama tilanne. 23 vuotias erittäin paljon urheileva mies tuntee jatkuvaa kipua molemmissa olkapäissä niin ettei pysty tyyliin palloa heitttää edes 50% voimalla kuin ennen, kipu niin kova.