Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aiheuttiko koronarokote pitkäaikaista haittaa?

Vierailija
05.10.2021 |

Haluaisin keskustelua rokotteen mahdollisesti aiheuttamista pitkäaikaisista haitoista. Aiotko ottaa lisärokotteita, jos olet aaanut haittoja?

Kommentit (220)

Vierailija
41/220 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme rokotetta, kolmas viime tiistaina. Joka rokotuskerta ainoa oire rokotuskohdan kipeytyminen n. vuorokaudeksi. Miehelläni aivan sama juttu. Minä 56-vuotias, mies täyttää ihan lähipäivinä 59.

Vierailija
42/220 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole mitään fiksua sanottavaa, niin sen voisi jättää sanomattakin...

Periaatteessa kyllä. Toisaalta rokotevastaisuutta ruokkivaan ketjuun tulee mielestäni kertoa myös ettei haittoja tullut, muuten vahvistuu harha, että monet tai jopa kaikki ovat saaneet rokotteesta oireita ja haittoja.

Kaksi kertaa piikitetty eikä mitään oireita eikä haittoja.

Kaksi sukulaista kuollut koronarokotteen jälkeen tapahtuneeseen, aivoverenvuotoon.

Ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/220 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli kova olkapääkipu ekasta piikistä ja edelleen jatkuu. Elokuusta lähtien siis.

Vierailija
44/220 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3 rokotustsa,eikä mitään haittoja. Korona ei tarttunut, vaikka lapseni sairasti ja nukkui vieressäni.

N40, normipaino, ei sairauksia

Tietääkö kukaan kuinka paljon koronarokotteisiin on kuollut jo Lapsia USAssa.?

Vierailija
45/220 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee nazziksi, saa kannattamaan syrjintää

Vierailija
46/220 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli kova olkapääkipu ekasta piikistä ja edelleen jatkuu. Elokuusta lähtien siis.

Kannattaa tehdä valitus rokotehaitasta ja ottaa yhteyttä lääkäriin. Ehkä siellä on jonkinlainen hermotulehdus. Oli kerran työkaveri joka kärsi olkahermo-särystä. .ei konstit auttaneet, oli jäätävä sairaslomalle, pitkälle sellaiselle.

Vierailija
47/220 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme olen saanut,ei ongelmia.

Vierailija
48/220 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosh kirjoitti:

Ei mitään

Mulla kolmas rokote maanantaina; kahdesta tuli tosin kymmensenttinen, kivuton hailakka jälki viikoksi. Katsotaanko se pitkäaikais-haitaksi, en tiedä. Kolmanteen menen siitä huolimatta.

Vierailija
49/220 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usean kuukauden painepäänsärky, ennen ei ollut koskaan päänsärkyä. Leposyke huiteli pari kolme viikkoa yli 100 varsinkin kun piti nukkua ja saattoi yön aikana kädet puutua. Siihen päälle uuden sairauden oireet alkoi muutama päivä rokotteesta ja myöhemmin todettu toimenpiteellä, että on uusi sairaus. En ota toista ja koronan jo sairastan.

Vierailija
50/220 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vagina orgasmi kirjoitti:

Sain rokotteesta vagina orgasmin. Orgasmi oli voimakas ja niitä tuli useampi peräkkäin.

Aika huima juttu kun miehelle käy niin.

Vierailija
51/220 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3 rokotustsa,eikä mitään haittoja. Korona ei tarttunut, vaikka lapseni sairasti ja nukkui vieressäni.

N40, normipaino, ei sairauksia

Rokote aiheuttaa jo enemmän Haittoja kuin itse tauti.

Vierailija
52/220 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttäreni sai muutamia päiviä kestäneen pistelyn raajoihin. Kuin puutuneet olisivat olleet. Pelästyi aika lailla, pohtii toisen ottamista. 

Pienimmät verisuonet meni tukkeeseen?

Vierailija
53/220 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään, ja kolme piikkiä olen ottanut, ja myös influenssapiikin toisen ja kolmannen välissä, eikä mistään tullut mitään muuta kuin vähän lihaskipua pistoskohtaan. Kolmannesta oikein varoitettiin että voi tulla enemmän oireita, niin tuli sekä miehellä että mulla vähemmän, eli ei juuri mitään, käsivarren kipukin oli sellaista että jos nosti kättä ylös niin vähän tuntui.

Myös lapset 12v. ovat ottaneet kaksi piikkiä, eikä tullut mitään oireita. He ovat tietysti ottaneet joka vuosi myös influenssapiikit. Lyhytaikainen käsikipu pistoskohdassa on ollut ainoa oire koskaan.

Vierailija
54/220 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokotteen ansiosta löysin vaimon, kouluttauduin merikapteeniksi ja maasta löytyi 5 euroa. Anopinkin sain

Toi anoppi voi osoittautua vakavaksi pitkäaikais-haitaksi.

Vierailija
55/220 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehdessä oli juttua kuinka joku oli huijaamalla saanut ja seitsemän korona rokotetta, 

ei mitään haittoja, päin vastoin oli kaikki vaivat parantuneet!

Vierailija
56/220 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsissa ei suositella k-piikkejä 5-11 vuotiaille.

Enemmän haittaa kuin hyötyä tällä hetkellä.

Vierailija
57/220 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeellisia piikkejä alettiin jakamaan loppuvuodesta 2020.

Normaalisti testaus kestää 5-10 vuotta mahdollisten pitkäaikaisvaikutuksien takia.

Nyt on helmikuu 2022

Montako vuotta on kulunut?

Mikä järki tässä keskustelussa on?

Vierailija
58/220 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muut huomanneet yhteyttä rokotteen ja hiustenlähdön välillä?Lähinnä mietin palautuuko tilanne normaaliksi ajan kanssa?

Mun ukki on alkanut vähän kaljuuntua ekan rokotteen jälkeen. Tai olisko jo ennen rokotetta, en oo varma.

Vierailija
59/220 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
60/220 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aiheutunut haittoja kenellekään meidän perheestä. Aikuisilla 3 ja lapsilla 1 rokote.

Korona sairastettiin hyvin kevyenä flunssana eli hyötyjä kyllä oli.