Aiheuttiko koronarokote pitkäaikaista haittaa?
Haluaisin keskustelua rokotteen mahdollisesti aiheuttamista pitkäaikaisista haitoista. Aiotko ottaa lisärokotteita, jos olet aaanut haittoja?
Kommentit (220)
Onko muut huomanneet yhteyttä rokotteen ja hiustenlähdön välillä?Lähinnä mietin palautuuko tilanne normaaliksi ajan kanssa?
En tiedä kun en ole ottanut.
Sairastin koronan keväällä 2020 ja silloin virus oli paha.
Toivon että me kaikki selviämme tästä!
Vähintään parista sadasta verkostooni kuuluvasta ihmisestä kenellekään ei ole tullut rokotteesta mitään tavallisesta poikkeavia haittoja. Koronan vuoksi sen sijaan yksi oli teholla ja useampi on kertonut perin v**maisesta taudista jollaista eivät enää koskaan haluaisi kokea.
Vierailija kirjoitti:
Mä sain ekan piikin kesäkuussa ja toisen syyskuussa, eikä niistä ole aiheutunut mitään sellaista haittaa, jonka voisin itse havaita. Ei lyhyt- eikä pitkäkestoista.
Mä sain ekan huhtikuussa ja toisen elokuussa, kolmannen eilen. Ei lyhyt/lyhyempi/pitkäkestoista haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Tyttäreni sai muutamia päiviä kestäneen pistelyn raajoihin. Kuin puutuneet olisivat olleet. Pelästyi aika lailla, pohtii toisen ottamista.
Kun noin pelästyi, toki kävi lääkärillä?
Vierailija kirjoitti:
Eipä mitään pitkäkestosta kummastakaan. Kaverille ei jääny mitään kolmannestakaan.
Kävin 3. ottamassa maanantaina, pari vilun värettä tuli, samoin kuin kahdesta aiemmastakin, pistokohta tuntuu kun kokeilee, ei muuta.
Juu ei ole. Kaksi rokotetta olen minä ja mies otettu. Mies sairasti myös koronan ennen kuin rokotteita oli saatavilla. Enemmän haittaa hänelle on jäänyt koronasta, nimittäin pitkittäisvaikutuksia. Mutta hedelmällisyyteenkään ei vaikuttanut rokotteet tai korona (mitä on kans peloteltu), kun tulin heti melkein raskaaksi kun aloimme yrittää lasta.
Kaksi otettu enkä pysty hengittämään veden alla D;< pakko olla rokotteen syy.
Itselläni tuli ensimmäisestä rokotuksesta rytmihäiriöitä ja sänkyyn kaatava väsymys. Toista en ole uskaltanut ottaa.
3. Rokotetta. 2.ja 3. Rokotteesta 1-2 pv kuumetta ja lihaskipua. Siinä se.
Otin pitkän epäröinnin jälkeen 2 rokotetta sillä teen matkatyötä. 1. rokotteen jälkeen tuntui alaraajoissa ikävää pistelyä kolmen viikon ajan. 2. rokotteen jälkeen tuli valtava väsymys, sydän hakkaa niin että on vaikea nukkua, leposyke nousi ja huimaa. En aio ottaa 3. rokotetta. Ilmoitus Fimeaan tehty ja menen lääkäriin kun sinne joskus pääsee.
Muna hyppää pystyyn ja kivikovaksi pienestäkin ärsykkeestä.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi otettu enkä pysty hengittämään veden alla D;< pakko olla rokotteen syy.
Ikävä tilanne, voimia sinne. Toivottvasti kuitenkin opit läksysi, etkä tulevaisuudessa ota kokeellisia rokotteita!
Vierailija kirjoitti:
Itselläni tuli ensimmäisestä rokotuksesta rytmihäiriöitä ja sänkyyn kaatava väsymys. Toista en ole uskaltanut ottaa.
Mikähän oli sen rytmihäiriön diagnoosi`?
Vierailija kirjoitti:
Veritulppa
Oliko se mahdollisesti sellainen iso patti ranteessa? Miten lääkäri tutki sen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole mitään fiksua sanottavaa, niin sen voisi jättää sanomattakin...
Periaatteessa kyllä. Toisaalta rokotevastaisuutta ruokkivaan ketjuun tulee mielestäni kertoa myös ettei haittoja tullut, muuten vahvistuu harha, että monet tai jopa kaikki ovat saaneet rokotteesta oireita ja haittoja.
Kaksi kertaa piikitetty eikä mitään oireita eikä haittoja.
Kaksi sukulaista kuollut koronarokotteen jälkeen tapahtuneeseen, aivoverenvuotoon.
3 rokotustsa,eikä mitään haittoja. Korona ei tarttunut, vaikka lapseni sairasti ja nukkui vieressäni.
N40, normipaino, ei sairauksia
Periaatteessa kyllä. Toisaalta rokotevastaisuutta ruokkivaan ketjuun tulee mielestäni kertoa myös ettei haittoja tullut, muuten vahvistuu harha, että monet tai jopa kaikki ovat saaneet rokotteesta oireita ja haittoja.
Kaksi kertaa piikitetty eikä mitään oireita eikä haittoja.