Aiheuttiko koronarokote pitkäaikaista haittaa?
Haluaisin keskustelua rokotteen mahdollisesti aiheuttamista pitkäaikaisista haitoista. Aiotko ottaa lisärokotteita, jos olet aaanut haittoja?
Kommentit (220)
Juurihan iltiksessä oli uutinen, että 5 vahvistettua kuolemaa suomessa rokotteesta johtuen. Pitkäaikaishaittoja varmasti paljon enemmän
En tiedä ketään joka olisi saanut mitään siitä.
En nyt tiedä onko varsinaisesti haitta, mutta pitkäaikainen kyllä. Mulla on ollut puolitoista vuotta hirveä stondis ja vähän hävettää käydä kaupassa,
Ei aiheuttanut. Jätin tosin sen ottamatta.
Käyttäjä43055 kirjoitti:
Lehdessä oli uutinen faktatietona, että eräässä paikallisyrityksessä 40 ihmistä sairaslomalla tällä hetkellä. Herää kysymys ja epäilys jostain. Hälytyskellot soi.
Jos syynä on korona, niin ainakaan rokotteet ei toimi luvatulla tavalla. Ennen rokotuskautta tälläisia sairaspoissaolomääriä ei ole ollut. Missä tahansa muussakin liikkeessä, jossa olen käynyt asioimassa, niin sanotaan "meillä on porukka tällä hetkellä sairaslomalla".
Syynä sairastuneilla korona tai "rokote ei suojaa uutta varianttia vastaan"... Joten valehtelematta voi sanoa, että kyseessä on tällä kertaa rokotettujen tauti.
https://www.is.fi/yleisurheilu/art-2000009559490.html?fbclid=IwAR35LS9F…
https://www.iltalehti.fi/fitnessvoimailu/a/fdc1396d-ccaa-4ae4-be42-ff68…
Kyllä on ihmisen keskimääräinen eliniän odote yllättäen romahtanut 2021 alkaen... Rokotteen osuus vissiin suljetaan automaattisesti pois.
En tiedä oliko sattumaa, mutta molempien k-rokotteiden jälkeen seuraavan kierron PMS oli jotain aivan älytöntä. En tunnistanut enää itseäni kun olin niin synkissä vesissä ja ahdistunut. Ei siis pitkäaikainen haitta, mutta jäi tosi vahvasti mieleen kun en ollut tollaista kokenut.
N31
Ensimmäisen rokotteen jälkeen alkoivat jatkuvat vuotohäiriöt. Kuukaudessa on enemmän vuotopäiviä, kuin vuodottomia. Olen jonossa kohdunpoistoon, en kestä enää. Onneksi lapset on jo tehty. En ikinä uskaltaisi ottaa rokotetta raskausaikana, niinkuin suositellaan.
Käyttäjä43055 kirjoitti:
Lehdessä oli uutinen faktatietona, että eräässä paikallisyrityksessä 40 ihmistä sairaslomalla tällä hetkellä. Herää kysymys ja epäilys jostain. Hälytyskellot soi.
Jos syynä on korona, niin ainakaan rokotteet ei toimi luvatulla tavalla. Ennen rokotuskautta tälläisia sairaspoissaolomääriä ei ole ollut. Missä tahansa muussakin liikkeessä, jossa olen käynyt asioimassa, niin sanotaan "meillä on porukka tällä hetkellä sairaslomalla".
Vieläkö on ihmisiä, jotka luulevat, että rokote estää tartunnat! Rokote ei juurikaan estä tartuntoja, mutta se estää taudin vakavat muodot ja kuolemat. Tämä riittää!
Ollaanko me rokotetut nytten tällä kertaa, ihan oikeasti, taas kuolemassa siihen? Piti mennä jo 2 kk ottamisen jälkeen...
Meteorologi pyörtyy kesken lähetyksen ja vastaavia on paljon muitakin. Jos jonkun mielestä ei ole mitään hämärää meneillään, niin onnea heille.
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisen rokotteen jälkeen alkoivat jatkuvat vuotohäiriöt. Kuukaudessa on enemmän vuotopäiviä, kuin vuodottomia. Olen jonossa kohdunpoistoon, en kestä enää. Onneksi lapset on jo tehty. En ikinä uskaltaisi ottaa rokotetta raskausaikana, niinkuin suositellaan.
Taitaa olla normaalia mummutautia. Rokotteella ei ole mitään tekemistä tällaiseen.
Kuulen nykyisin uutiset oikeasta kulmahampaastani.
Osakeopottini on parempi käsivarressani asuvan Bill Gatesin vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla normaalia mummutautia. Rokotteella ei ole mitään tekemistä tällaiseen.
Mielestäni 36-vuotiaana en ihan vielä mummuiässä ole.
Vierailija kirjoitti:
En ottanut yhtään piikkiä.
Haittavaikutuksia ei tästä syystä minulle.
Suurin osa ns. haittavaikutuksista olisi tullut muutenkin. Kyllä on tyhmää porukkaa tässä ketjussa. Salaliittoteoriat jylläävät rokotevastaisilla kouluttautumattomilla ihmisillä,
Kuukautiset menivät sekaisin. Ovat siis edelleen. Ottaa päähän, kun ennen pystyi luottamaan alkamispäivään ja nyt seilaa. Olen kyllä 40-vuotias, että saattaa johtua siitäkin.
https://www.kouvolansanomat.fi/paikalliset/4873974?fbclid=IwAR2IkqG0BBo…
Valtamedia heräilee vähitellen...
Ei aiheuttanut, kaikki kaverit kuoli aika nopeaan tahtiin.
Minä sain veritulpan jalkaan aikanaan siitä ensimmäisestä koronarokotteesta. Päädyin sairaalaan ja siellä aloitettiin lääkehoito, jota jatkoin puoli vuotta. Kaipa tuota voi melko pitkäaikaiseksi haitaksi nimittää. Sain tuosta myös rokotehaittakorvauksen.