Mitä tekisit jos joutuisit päivystykseen ja siellä olisi lääkäri, joka osoittautuisi sinun naapurisi ja tiedät tasan tarkkaan, että kyseessä on valelääkäri!?
Hänellä olisi vielä valesukunimi käytössä.
Olet hoitajalla ja hoitaja sanoo, että odottaa käyn pyytämässä lääkäri Niemisen paikalla ja sieltä asteleekin naapurisi valkoisessa takissa. Tiedät, ettei hän todellakaan ole lääkäri eikä sukunimikään täsmää.
Mitä tekisit? Paljastaisitko hänet?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Okei kuvitellaan tilanne uusiksi. Hoitaja sanoo "odota. Käyn pyytämässä lääkäri Niemisen paikalle". Pian kuulet käytävältä tutun äänen, joka että mitä nyt. Näet naapurisi valkoisessa takissa ovella ja hän tuijottaa sinua kauhistuneena. Mutta päättääkin viedä leikin loppuun ja esittää, että ei tunne sinua. Tiedät 100% varmuudella, että sukunimi on väärä. Samoin myös titteli.
T.ap
Miten voisin tietää 100% varmuudella. On minulla epäilyttänyt jotkut ja olen tarkistanut terhikistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei kuvitellaan tilanne uusiksi. Hoitaja sanoo "odota. Käyn pyytämässä lääkäri Niemisen paikalle". Pian kuulet käytävältä tutun äänen, joka että mitä nyt. Näet naapurisi valkoisessa takissa ovella ja hän tuijottaa sinua kauhistuneena. Mutta päättääkin viedä leikin loppuun ja esittää, että ei tunne sinua. Tiedät 100% varmuudella, että sukunimi on väärä. Samoin myös titteli.
T.apMiten voisin tietää 100% varmuudella. On minulla epäilyttänyt jotkut ja olen tarkistanut terhikistä.
Jos se on liian nuori tai liian vanha ja tiedät sen taustat ja ammatin. Eikä vain olisi käytännössä mahdollista, että olisi lääkärin paperit taskussa.
No jos leikitään että tosiaan 100% varmasti tietäisin naapurin valelääkäriksi niin miksi ihmeessä en paljastaisi? En keksi yhtäkään syytä.
No kyllähän sen aika hyvin kyllä tietää. Jos vähääkään tietää naapurin taustoja, työhistoriaa tai ammattinimikettä.
Eri juttu jos on esimerkiksi ihan tuntematon keski-ikäinen henkilö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T.apMiten voisin tietää 100% varmuudella. On minulla epäilyttänyt jotkut ja olen tarkistanut terhikistä.
Jos se on liian nuori tai liian vanha ja tiedät sen taustat ja ammatin. Eikä vain olisi käytännössä mahdollista, että olisi lääkärin paperit taskussa.
Tarkistaisin terhikistä ja ottaisin sitten yhteyttä hänen esimieheen, jos olisi hommassa mätää.
😂