Yli 30 vuotiaat naiset kuinka moni näistä elämäntilanteista täsmää sinuun ja montako tähteä saat luuseriasteikossa?
* Lapseton
* Asuu vuokralla
* Työtön
* Ei omista autoa
* Yli 30 vuotiaana vielä sinkku
* Tilillä rahaa alle 5000 euroa
1 tähti sinussa alkaa näkyä luuserin merkkejä
2 tähteä olet pikkuluuseri
3 tähteä olet keskitason luuseri
4 tähteä luuserinleima alkaa näkyä naamassa
5 tähteä olet täysluuseri
6 tähteä olet todellinen superluuseri
Kommentit (68)
Olen pikkuluuseri, ei ole vielä omaa asuntoa enkä autoa aio hankkia. N33
Asun Helsingissä enkä tarvitse autoa mihinkään. Jos joskus tarvii siirtää huonekaluja tms. vuokraan auton, tulee aika paljon halvemmaksi kuin auton omistaminen.
Trolli provon elämä on yleensä aika tyhjää
Mitä eroa tuossa on onko mies vai nainen?
Kuulostaa ihan Teemulta, tuolta munattomalta mieheltä.
Ei yksikään, tai miten tuo kohta "ei omista autoa" tulkitaan, se on liisattu.
Olen lapseton ja taloudessa on vain yksi yhdessä omistettu auto, jota en juuri käytä, joten onko scoreni nyt siis 1,5? Omasta mielestäni olen kyllä näiltäkin osin pikemminkin voittaja, mutta miten vaan. N39
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsettomuus naisella on moninkertaisesti nolompi ja surkeampi asia kuin samanikäisellä miehellä ja myös naisen on helpompi löytää parisuhde kun on jatkuvasti enempi tarjontaa.
Eli tarkoitat että miehet ovat jo peruslähtökohdista luontaisempia luusereita?
Mun ja tuttavapiirini kriteerit luuseriudelle tai hyvälle elämälle on niin täysin erilaiset ettemme pystyisi vastaamaan lainkaan.
Terveisiä (kohta) Lofooteilta ja mukavaa elämää ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsettomuus naisella on moninkertaisesti nolompi ja surkeampi asia kuin samanikäisellä miehellä ja myös naisen on helpompi löytää parisuhde kun on jatkuvasti enempi tarjontaa.
Missä kultissa pitää pyöriä jos on sitä mieltä että lapsettomuus on tämän päivän kolmekymppiselle naiselle noloa? Oma elämäni ei ole kummoista, mutta sen paras puoli on se, etten erehtynyt tekemään lapsia tähän maailmaan.
Kyllä lapset ovat voittajan merkki! Mitä enemmän ja mitä useammalle miehelle, sitä parempi nainen!
Miks mulla pitäis olla auto kun asun Tampereen keskustassa? Eipä sillä että muissakaan kriteereissä olis mitään järkeä.
Lapseton, sinkku ja alle 5000 euroa tilillä, eli keskitason luuseri. Tosin vähän tulkinnanvaraista olisinko sittenkin pahempi, asun nimittäin asumisoikeusasunnossa, eli en vuokralla mutta en omistakaan asuntoani. Olen lapseton ja sinkku omasta valinnastani, enkä halua koskaan miestä tai lapsia.
* Lapseton
* Asuu vuokralla
* Ei omista autoa
* Yli 30 vuotiaana vielä sinkku
:(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli tarkoitat että miehet ovat jo peruslähtökohdista luontaisempia luusereita?
En tarkoita vaan naisilla lapsettomuus on huonompi asia kuin miehillä, nainen on synnyttäjä jonka tehtävä on lisääntyä.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Kaikki osuu 🤩
Jackpot!! : D
Kaikki osuu 🤩