Kristillisen deittipalvelun suosio yllätti
Paneskelijat pysyköönkin poissa!
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/07c81a39-3e9f-42e3-9d44-3087ddc480e4
Kommentit (119)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi paneskelijoiden pitää pysyä poissa? Kai ne kristitytkin seksiä harrastavat siinä missä muutkin. Itsekin olen kuulunut kirkkoon 3kk ikäisestä saakka ja olen kyllä omasta mielestäni paneskellut ihan keskimääräistä enempi.
Seksi avioliiton ulkopuolella on synti. Kiellettyä.
Sehän olis ihan kamalaa todeta papin aamenen jälkeen että seksielämä ei toimi yhdessä ollenkaan. Kai nyt jokainen kokeilee pariaan hyvissä ajoin ennen naimisiin menoa. Erohan siitä tulisi varmasti jos miehellä olisikin joku katkaravun kokoinen vehje ja sen saisi tietää vasta kirkon jälkeen.
Naimisiin mennään rakkauden takia. Kyllä ne hommat toimii aina kahden ihmisen välillä jolla on oikeaa rakkautta. Tämä on vieras asia vain 90% ihmisistä nykyään. Naimisiin menolla siihen rakkauden päälle laitetaan vielä Jumalan sinetti ja hyväksyntä. Näistä kahdesta ihmisestä tulee yhtä. Heidän sielut kietoutuvat toisiinsa. Kuuntelin erään ulkomaalaisen papin saarnaamista ja hän sanoi että avioliitto on pieni Jumalan valtakunta.
Näin puhuu nuori kokematon tyttö. Ei ne hommat kyllä katkaravun kanssa toimi. Ei myöskään jos seksuaaliset tarpeet ovat erilaiset, joku haluaa kerran vuodessa ja toinen joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi paneskelijoiden pitää pysyä poissa? Kai ne kristitytkin seksiä harrastavat siinä missä muutkin. Itsekin olen kuulunut kirkkoon 3kk ikäisestä saakka ja olen kyllä omasta mielestäni paneskellut ihan keskimääräistä enempi.
Sehän olis ihan kamalaa todeta papin aamenen jälkeen että seksielämä ei toimi yhdessä ollenkaan. Kai nyt jokainen kokeilee pariaan hyvissä ajoin ennen naimisiin menoa. Erohan siitä tulisi varmasti jos miehellä olisikin joku katkaravun kokoinen vehje ja sen saisi tietää vasta kirkon jälkeen.
Naimisiin mennään rakkauden takia. Kyllä ne hommat toimii aina kahden ihmisen välillä jolla on oikeaa rakkautta. Tämä on vieras asia vain 90% ihmisistä nykyään. Naimisiin menolla siihen rakkauden päälle laitetaan vielä Jumalan sinetti ja hyväksyntä. Näistä kahdesta ihmisestä tulee yhtä. Heidän sielut kietoutuvat toisiinsa. Kuuntelin erään ulkomaalaisen papin saarnaamista ja hän sanoi että avioliitto on pieni Jumalan valtakunta.
Näin puhuu nuori kokematon tyttö. Ei ne hommat kyllä katkaravun kanssa toimi. Ei myöskään jos seksuaaliset tarpeet ovat erilaiset, joku haluaa kerran vuodessa ja toinen joka päivä.
Olen mies. Kristinusko ei ole lihallisten nautintojen uskonto. Voit toki mennä kirkossa naimisiin, mutta ei se ihmisestä vielä kristittyä tee. Tällä palstalla ei taida olla muita ihmisiä kuin oman nautinnon ihmisiä. Tällekkin löytyy uskonto ja se on kristinuskon vastakohta.
Palveluun virtaa massoittain neitsyenmetsästäjiä. Nämä ovat jo olleet riesana vapaissa seurakunnissa, nyt pääsevät saalistamaan vielä Netissäkin. Sitten kun saalis on saatu, siirrytään vaanimaan seuraavaa uhria.
Vierailija kirjoitti:
Palveluun virtaa massoittain neitsyenmetsästäjiä. Nämä ovat jo olleet riesana vapaissa seurakunnissa, nyt pääsevät saalistamaan vielä Netissäkin. Sitten kun saalis on saatu, siirrytään vaanimaan seuraavaa uhria.
Tämän vuoksi on parempi ettei oikeat kristityt käyttäisi tuota palvelua. Kuten tästä keskustelusta voi huomata niin pedot on liikkeellä ja he vaanivat niitä ketkä on mahdollista korruptoida ja tuhota.
Kyllä te sen puolison löydätte jos on tarkoitus. Jumalan kanssa kulkevan ei tulisi tuntea yksinäisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia sitten seksi tai seksin määrä on aina listattuna yleisimpiin riitojen syihin parisuhteissa, kun suurin osa väestöstä taitaa koeajaa sen kumppanin ennen sitoutumista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia sitten seksi tai seksin määrä on aina listattuna yleisimpiin riitojen syihin parisuhteissa, kun suurin osa väestöstä taitaa koeajaa sen kumppanin ennen sitoutumista?
Koska ei ole rakkautta. Sitä oikeaa. On vain ihmisiä jotka ovat lihan ja materian orjia ja sen perusteella valitaan kumppani.
Minä tutustuin puolisooni tuon kotisataman chatissa vuosia sitten. Oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kun chatissa vierailin, eikä minulla ollut mitään deittiprofiiliakaan :) Jos olisin sinkku, voisin kokeilla sovellusta, mutta netissä ja yleensäkin tuntemattoman ihmisen kanssa kannattaa olla varovainen. Kaikenlaisia metsästäjiä tulee vastaan ihan tosielämässäkin.
Inc elit siellä etsii muita kokemattomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko siellä huomioitu uskovia homoja ja lesboja? Kysyn ihan tosissani. Tietääkö joku?
Voisi karkoittaa muun käyttäjäkunnan äkkiä pois. Ei kristityn palvelun pitäisi ehdoin tahdoin syntisiä suhteita mahdollistaa. Kenties jos ajattelet eri tavalla, voisit perustaa itse tällaisen palvelun.
Höpsistä. Kirkko on täynnä uskovia homoseksuaaleja. Moni pappi siunaa heidän liittojaan. Eikä uskovaisuus ole ahdasmielisyyden synonyymi.
Sovelluksen voi rakentaa niin, että vain kohderyhmät näkevät toisensa – eihän ole mitään järkeä esitellä vaikkapa hädin tuskin täysi-ikäistä eläkeläisille, jos hän etsii itsensä ikäistä puolisoa.
Sitten luterilainen kirkko on harhateillä valitettavasti.
Se on sinun käsityksesi, pidä se vain rauhassa. Minua kiinnostaa, miten Valo-sovellus huomioi samansukupuoliset parit.
Ei kristillisdemokraatitkaan hyväksy homoja, joten kuvittelet kristinuskon joksikin muuksi kuin se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän vuoksi on parempi ettei oikeat kristityt käyttäisi tuota palvelua. Kuten tästä keskustelusta voi huomata niin pedot on liikkeellä ja he vaanivat niitä ketkä on mahdollista korruptoida ja tuhota.
Kyllä te sen puolison löydätte jos on tarkoitus. Jumalan kanssa kulkevan ei tulisi tuntea yksinäisyyttä.
"Hmm." Mitä tarkoittaa oikea kristitty. - Poliitikko Päivi Räsänen on antanut monelle kasvot vakaumukselliselle ja hyvin syvästi kristillisestä ihmisestä. Mutta toisaalta Räsänen on ääriesimerkki sikäli, että väitän, että koen ja pidän itseäni "oikeana kristittynä" vaikka minulla on joitain näemyseroja Räsäsen kanssa. Ajan takaa, että ei "oikeaksi kristyksi" itsenä meilttävien joukko ole yhtenäinen.
On meitä jotka olemme valmiit hyväksymmän samaa sukupuolta olevien vihkimisen ja tai naispappeuden mutta yhtä lailla heitä jotka alleviivaavat ja korostava omaa "oikeaa kristillisyytään" kieltämällä niin samaa sukupuolta olevien oikeuden saada kristillinen vihimys kuin joille vaikkapa ajatus naispappaudesta on mahdotonta hyväksyä
Itse en ole toistaiseksi tuota palvelua enkä sen edeltäjää (kotsiataman deittiä) kokeillut. Ehkä pitäsi vaikka aatteluttaakin se, mitä tuolla krsitillyydellä siellä mahd- yleisesti tarkoittaa.
Uskovainen mies
Tuon on pakko kehittyä varsinaiseksi sexualpredatorien kotisatamaksi. Kyllä höppänää vedätetään. Hyväuskoiset uskovaiset kohtaavat reaalimaailman saalistajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Hmm." Mitä tarkoittaa oikea kristitty. - Poliitikko Päivi Räsänen on antanut monelle kasvot vakaumukselliselle ja hyvin syvästi kristillisestä ihmisestä. Mutta toisaalta Räsänen on ääriesimerkki sikäli, että väitän, että koen ja pidän itseäni "oikeana kristittynä" vaikka minulla on joitain näemyseroja Räsäsen kanssa. Ajan takaa, että ei "oikeaksi kristyksi" itsenä meilttävien joukko ole yhtenäinen.
On meitä jotka olemme valmiit hyväksymmän samaa sukupuolta olevien vihkimisen ja tai naispappeuden mutta yhtä lailla heitä jotka alleviivaavat ja korostava omaa "oikeaa kristillisyytään" kieltämällä niin samaa sukupuolta olevien oikeuden saada kristillinen vihimys kuin joille vaikkapa ajatus naispappaudesta on mahdotonta hyväksyä
Itse en ole toistaiseksi tuota palvelua enkä sen edeltäjää (kotsiataman deittiä) kokeillut. Ehkä pitäsi vaikka aatteluttaakin se, mitä tuolla krsitillyydellä siellä mahd- yleisesti tarkoittaa.
Uskovainen mies
Onko olemassa naispappeja vai ainoastaan papin vaatteisiin pukeutuneita harhauttajia ja Isebelejä?
Ilmaisversiossa mainos vähän väliä keskeytti swaippailut ja näytti siellä olevan taas samoja naamoja kun muissakin deittipalveluissa. Kävin ja poistuin takavasemmalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskovainen mies
Sinähän sen tiedät ja Jumala oletko oikea kristitty. Minä en ole vielä, mutta toivon että minulla on riittävästi aikaa. Sen verran kuitenkin pelkään Jumalaa että en käy hänen sanaansa vääristelemään. Mitä sinä tai minä hyväksymme sillä ei ole mitään väliä, Jumalan sana on siinä kirjassa.
Kristillisdemokraateilla ei ole mitään tekemistä kristinuskon kanssa. Ja Räsäsen kanta ei ole kristillisdemokraattien kanta, vaan hän käy monien hermoille sielläkin.
Vierailija kirjoitti:
Ilmaisversiossa mainos vähän väliä keskeytti swaippailut ja näytti siellä olevan taas samoja naamoja kun muissakin deittipalveluissa. Kävin ja poistuin takavasemmalle.
Uteliaisuudesta, mitä sitten odotit? - Suomessa aika moni on rivilutherilainen ja siten varmaan kohde ryhmää. Aika moni heistä elää ihan "tavallista arkea" ja kaipaa rinnalleen kumppania. Vai odotitko näkeväsi joulon thän asi maan alla eläneitä kauniita ja seksikkäitä neitsyitä jotka olsivat heti valmiita hyppäämään syliisi ja ekämään rinnallasi herran nuhteessa..
Uskovainen mies
Vierailija kirjoitti:
Tuon on pakko kehittyä varsinaiseksi sexualpredatorien kotisatamaksi. Kyllä höppänää vedätetään. Hyväuskoiset uskovaiset kohtaavat reaalimaailman saalistajat.
Ei ne saalistajat sieltä seksiä ainakaan saa, joten turhaan tuhlaavat aikaansa, jos sitä kuvittelevat. Pari sunnuntaista kirkkokäyntiä käy jo saalistajalle liian raskaaksi, kun ei saa seksiä heti ja nyt.
Vierailija kirjoitti:
Onko siellä huomioitu uskovia homoja ja lesboja? Kysyn ihan tosissani. Tietääkö joku?
Jos on, niin silloin se ei ole aidosti kristillinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä tulee varmasti linnakundeille oikein hyvä saalistuspaikka. Leperrellään ummet ja lammet uskon mukanaan tuomasta muutoksesta, ihan ollaan muuttuneita miehiä tässä, ja uskismammat on aivan myytyä. Oma krimis. Ettei jo vähän pimpukin ala kastua.
Uskovaisiin naisiin kyllä uppoaa mikä tahansa valhe kuin veitsi kuumaan voihin. On kyllä sinisilmäistä väkeä.
Mistä moinen käsitys? Itse olen uskovainen, enkä yhtään sinisilmäinen, paremminkin kyyninen.
Kaikki eivät löydä sopivaa kumppania joiden kanssa avioituisi. Oletko oikeasti sitä mieltä että seksuaalisen ihmisen pitäisi tukahduttaa halunsa ja elää pakkoselibaatissa. Minusta sellaisesta ei seuraa muuta kuin mt-ongelmia.