Pyydänkö erikseen miestä pidättäytymään moukkamaisuudesta vai katsonko hiljaa sivusta onko oppinut aikaisemmista virheistä
Tämä on tapahtunut muutamia kertoja viime vuosien aikana. Mies on tietyssä tilanteessa päästänyt öykkäriytensä valloilleen ja yhteisten miespuolisten ystäviemme kuullen läähättänyt minun lähipiiriini kuuluvia naisia. Hän on erittäin tietoinen että koen käytöksen moukkamaisena ja loukkaavana.
Nyt on taas puitteet valmiit tilanteen toistumiselle. En tiedä olisiko fiksumpaa yrittää ennaltaehkäistä idioottimaisuutta muistuttamalla edellisistä kerroista vai katsoa sivusta, että onko miehellä lainkaan oppimiskykyä ja kunnioitusta minua+muita naisia kohtaan.
Mitä itse tekisit?
Kommentit (20)
Ja olet idiootin kanssa syystä että?
Vierailija kirjoitti:
Lapset tuli tehtyä. Älkää lynkatko
Ap
Mieshän on jo nähnyt, ettei sinulla ole kanttia puuttua tilanteeseen. Ei se siitä enää itsekseen parane.
Voi etkö ollutkaan miehen elämän keskipiste
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Naisilla on paljon oppimista parinvalinnan saralla.
Itse jättäisin menemättä sen kanssa kyseiseen tilaisuuteen. Ainakin lähtisin sieltä välittömästi perseilyn alettua.
Mitä lähipiirisi naiset ovat tykänneet miehen moukkamaisuudesta?
Itse en olisi katsonut kertaa enempää tuollaista typeryyttä, vaan olisin lähtenyt lasten kanssa. Olisin siis sinun paikallasi elänyt jo vuosia onnellisena kaukana tuosta tyypistä ja en olisi valittamassa av:lla asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Mieshän on jo nähnyt, ettei sinulla ole kanttia puuttua tilanteeseen. Ei se siitä enää itsekseen parane.
Eli yritän siis ennaltaehkäistä ja saan taas otsaani kontrolloivan mustasukkaisen leiman.
Ap
Kriteerit kuntoon kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Joillakin on. Mutta enpä usko, että ap on myöskään kovin kummoinen nainen, joten eiköhän tämän pariskunnan pisteet ole aika tasan. Sitä on otettu mitä on saatu ja sen kanssa he elävät.
Miksi vihaat lapsiasi niin paljon, että altistat heidät tuollaiselle sikamaiselle käytökselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli yritän siis ennaltaehkäistä ja saan taas otsaani kontrolloivan mustasukkaisen leiman.
Ap
Minkälainen tilanne teille on siis tulossa? Kuinka täydet kassit miehellä on?
Mistähän pystymetsästä tämä sankari on löydetty... Olisiko Kainuusta?
Vierailija kirjoitti:
Miksi vihaat lapsiasi niin paljon, että altistat heidät tuollaiselle sikamaiselle käytökselle?
Lapset ovat heille vain suhteen sivuasia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä lähipiirisi naiset ovat tykänneet miehen moukkamaisuudesta?
Itse en olisi katsonut kertaa enempää tuollaista typeryyttä, vaan olisin lähtenyt lasten kanssa. Olisin siis sinun paikallasi elänyt jo vuosia onnellisena kaukana tuosta tyypistä ja en olisi valittamassa av:lla asiasta.
Olen kateellinen päättäväisyydestäsi. Ei sitä käytöstä arvosta kukaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tämä harvoin moukka on älyttömän hyvä isä. Ja hyvä tyyppi yleensä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Joillakin on. Mutta enpä usko, että ap on myöskään kovin kummoinen nainen, joten eiköhän tämän pariskunnan pisteet ole aika tasan. Sitä on otettu mitä on saatu ja sen kanssa he elävät.
Mieltä kohottavaa. Kiitos
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä harvoin moukka on älyttömän hyvä isä. Ja hyvä tyyppi yleensä.
Ap
Vaikka olisi hyvä isä voi olla aivan pas*ka aviomies. Ja jos on hyvä isä lapsilleen niin se ei tee liitosta onnellista tai tarkoita sitä, että on hyvä puoliso.
Jos mies ei osaa käyttäytyä ja kuolaa toisia naisia läsnäollessasi niin voit vaan mielessäsi kuvitella mitä
tapahtuu, kun et ole läsnä.
Voithan nyt seurata tilannetta, mutta jos mies ei tajua olla uskollinen ilman, että muistutat häntä niin hän ei arvosta tai rakasta sinua pätkääkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Valitettavasti sitten kun opimme on näyttämöllä jo seuraava polvi opetettavana.
^