Kristillisen deittipalvelun suosio yllätti
Paneskelijat pysyköönkin poissa!
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/07c81a39-3e9f-42e3-9d44-3087ddc480e4
Kommentit (119)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoisesti nuoria miehiä kiinnostaa. Hienoa, että löytävät fiksut naiset itselleen.
Eiköhän ne hae alistettavaa itselleen.
Toivottavasti uskovaisilla miehillä on kunnon tuloja. Kotirouvan ylläpitäminen ei ole mitään halpaa lystiä.
Vierailija kirjoitti:
Voisin harkita käyttämistä mutta oma aika meni jo. Olen liian vanha :(
Kristilliset arvot omaava nainen kelpaisi vaikka itse olenkin ateisti.
Siellä on luemma 18-85-vuotiaita käyttäjiä. Minkäs ikäinen oletkaan?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vanha oletkaan? Olen jo pitempään harkinnut profiilin tekoa tuonne, mutta en ole vielä jaksanut. MInähän se liian vanha olen, olen 62-v :)
Vierailija kirjoitti:
Tuo arvomaailma on jännä juttu, eipä se usko vielä tarkoita että olisi samanlainen arvomaailma.
Siinä mielessä ei, että sävyeroja on.
Mutta joihinkin asioihin uskovat haluavat ottaa etäisyyttä. Eivät mene muotivillityksiin mukaan.
Tästä tulee varmasti linnakundeille oikein hyvä saalistuspaikka. Leperrellään ummet ja lammet uskon mukanaan tuomasta muutoksesta, ihan ollaan muuttuneita miehiä tässä, ja uskismammat on aivan myytyä. Oma krimis. Ettei jo vähän pimpukin ala kastua.
Vierailija kirjoitti:
Miksi paneskelijoiden pitää pysyä poissa? Kai ne kristitytkin seksiä harrastavat siinä missä muutkin. Itsekin olen kuulunut kirkkoon 3kk ikäisestä saakka ja olen kyllä omasta mielestäni paneskellut ihan keskimääräistä enempi.
Siksi ettei tuokin muutu tinderiksi. Kaikki ei aina halua tinderiä.
Vierailija kirjoitti:
Jutussa kerrotaan, että siellä on ihmisiä 85v. asti. Mutta jollei enää jaksa innostua tutustumisesta, se on eri asia.
Sitten tuo, että olet ateisti. Voi olla, että suurin osa kristilliset arvot omaavista toivoo kumppanilta samaa. Mutta ei tietenkään aina.
Vierailija kirjoitti:
Onko siellä huomioitu uskovia homoja ja lesboja? Kysyn ihan tosissani. Tietääkö joku?
Voisi karkoittaa muun käyttäjäkunnan äkkiä pois. Ei kristityn palvelun pitäisi ehdoin tahdoin syntisiä suhteita mahdollistaa. Kenties jos ajattelet eri tavalla, voisit perustaa itse tällaisen palvelun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi paneskelijoiden pitää pysyä poissa? Kai ne kristitytkin seksiä harrastavat siinä missä muutkin. Itsekin olen kuulunut kirkkoon 3kk ikäisestä saakka ja olen kyllä omasta mielestäni paneskellut ihan keskimääräistä enempi.
Ajattelitko että pelastut tuominpäivänä kirkon jäsenkirjaa näyttämällä vaikka olisit elänyt elämäsi jumalatonta elämää?
Tätähän ne taitaa nykyään opettaa kirkoissa ihmisille että uskominen riittää ja voi tehdä ihan mitä haluaa muuten.
Vierailija kirjoitti:
Onko siellä huomioitu uskovia homoja ja lesboja? Kysyn ihan tosissani. Tietääkö joku?
Minuakin kiinnostaa, voiko tuolla hakea samaa sukupuolta olevaa kumppania?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelitko että pelastut tuominpäivänä kirkon jäsenkirjaa näyttämällä vaikka olisit elänyt elämäsi jumalatonta elämää?
Eiköhän hän pelastu kuten me muutkin: yksin uskosta, yksin armosta, yksin Kristuksen tähden.
Ei se oppikirjan mukainen elämä siellä viimeisellä tuomiolla auta sen enempää kuin jäsenkirjakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi avioliiton ulkopuolella on synti. Kiellettyä.
Sehän olis ihan kamalaa todeta papin aamenen jälkeen että seksielämä ei toimi yhdessä ollenkaan. Kai nyt jokainen kokeilee pariaan hyvissä ajoin ennen naimisiin menoa. Erohan siitä tulisi varmasti jos miehellä olisikin joku katkaravun kokoinen vehje ja sen saisi tietää vasta kirkon jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Tästä tulee varmasti linnakundeille oikein hyvä saalistuspaikka. Leperrellään ummet ja lammet uskon mukanaan tuomasta muutoksesta, ihan ollaan muuttuneita miehiä tässä, ja uskismammat on aivan myytyä. Oma krimis. Ettei jo vähän pimpukin ala kastua.
Uskovaisiin naisiin kyllä uppoaa mikä tahansa valhe kuin veitsi kuumaan voihin. On kyllä sinisilmäistä väkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän olis ihan kamalaa todeta papin aamenen jälkeen että seksielämä ei toimi yhdessä ollenkaan. Kai nyt jokainen kokeilee pariaan hyvissä ajoin ennen naimisiin menoa. Erohan siitä tulisi varmasti jos miehellä olisikin joku katkaravun kokoinen vehje ja sen saisi tietää vasta kirkon jälkeen.
Naimisiin mennään rakkauden takia. Kyllä ne hommat toimii aina kahden ihmisen välillä jolla on oikeaa rakkautta. Tämä on vieras asia vain 90% ihmisistä nykyään. Naimisiin menolla siihen rakkauden päälle laitetaan vielä Jumalan sinetti ja hyväksyntä. Näistä kahdesta ihmisestä tulee yhtä. Heidän sielut kietoutuvat toisiinsa. Kuuntelin erään ulkomaalaisen papin saarnaamista ja hän sanoi että avioliitto on pieni Jumalan valtakunta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin tai naisella saastainen Grand Canyon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän hän pelastu kuten me muutkin: yksin uskosta, yksin armosta, yksin Kristuksen tähden.
Ei se oppikirjan mukainen elämä siellä viimeisellä tuomiolla auta sen enempää kuin jäsenkirjakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naimisiin mennään rakkauden takia. Kyllä ne hommat toimii aina kahden ihmisen välillä jolla on oikeaa rakkautta. Tämä on vieras asia vain 90% ihmisistä nykyään. Naimisiin menolla siihen rakkauden päälle laitetaan vielä Jumalan sinetti ja hyväksyntä. Näistä kahdesta ihmisestä tulee yhtä. Heidän sielut kietoutuvat toisiinsa. Kuuntelin erään ulkomaalaisen papin saarnaamista ja hän sanoi että avioliitto on pieni Jumalan valtakunta.
Kuka tämän Jumalan sinetin ja hyväksynnän asettaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisi karkoittaa muun käyttäjäkunnan äkkiä pois. Ei kristityn palvelun pitäisi ehdoin tahdoin syntisiä suhteita mahdollistaa. Kenties jos ajattelet eri tavalla, voisit perustaa itse tällaisen palvelun.
Höpsistä. Kirkko on täynnä uskovia homoseksuaaleja. Moni pappi siunaa heidän liittojaan. Eikä uskovaisuus ole ahdasmielisyyden synonyymi.
Sovelluksen voi rakentaa niin, että vain kohderyhmät näkevät toisensa – eihän ole mitään järkeä esitellä vaikkapa hädin tuskin täysi-ikäistä eläkeläisille, jos hän etsii itsensä ikäistä puolisoa.
Niinkö arvelet?