Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kristillisen deittipalvelun suosio yllätti

Vierailija
04.10.2021 |

Kommentit (119)

Vierailija
41/119 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko siellä huomioitu uskovia homoja ja lesboja? Kysyn ihan tosissani. Tietääkö joku?

Voisi karkoittaa muun käyttäjäkunnan äkkiä pois. Ei kristityn palvelun pitäisi ehdoin tahdoin syntisiä suhteita mahdollistaa. Kenties jos ajattelet eri tavalla, voisit perustaa itse tällaisen palvelun.

Höpsistä. Kirkko on täynnä uskovia homoseksuaaleja. Moni pappi siunaa heidän liittojaan. Eikä uskovaisuus ole ahdasmielisyyden synonyymi.

Sovelluksen voi rakentaa niin, että vain kohderyhmät näkevät toisensa – eihän ole mitään järkeä esitellä vaikkapa hädin tuskin täysi-ikäistä eläkeläisille, jos hän etsii itsensä ikäistä puolisoa.

Sitten luterilainen kirkko on harhateillä valitettavasti.

Vierailija
42/119 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todettu maksulliseksi huijaussivustoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/119 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko siellä huomioitu uskovia homoja ja lesboja? Kysyn ihan tosissani. Tietääkö joku?

Voisi karkoittaa muun käyttäjäkunnan äkkiä pois. Ei kristityn palvelun pitäisi ehdoin tahdoin syntisiä suhteita mahdollistaa. Kenties jos ajattelet eri tavalla, voisit perustaa itse tällaisen palvelun.

Höpsistä. Kirkko on täynnä uskovia homoseksuaaleja. Moni pappi siunaa heidän liittojaan. Eikä uskovaisuus ole ahdasmielisyyden synonyymi.

Sovelluksen voi rakentaa niin, että vain kohderyhmät näkevät toisensa – eihän ole mitään järkeä esitellä vaikkapa hädin tuskin täysi-ikäistä eläkeläisille, jos hän etsii itsensä ikäistä puolisoa.

Se on sinun käsityksesi, pidä se vain rauhassa. Minua kiinnostaa, miten Valo-sovellus huomioi samansukupuoliset parit.

Vierailija
44/119 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, lahkolaiset louhimassa hopearahoja, kenties?

Vierailija
45/119 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä siellä on huomioitu, että homot ja lesbot joutuvat helvettiin

Vierailija
46/119 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trololol, tietääkö kukaan? En itse etsi seuraa, en tosiaan aio ladata tuota.

Vierailija
47/119 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä harmittaa, että tuonne Valoon on nyt tulvinut kaikenlaista onnenonkijaa. Kristillisyydestä ei tietoakaan!

Olen saanut kymmeniä tykkäyksiä kuvattomilta, tyhjiltä profiileilta. 😞

Vaikka ilmoitan esittelyssä seovästi, että haen loppuelämän kumppania, uskovaa sellaista.

Vierailija
48/119 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin harkita käyttämistä mutta oma aika meni jo. Olen liian vanha :(

Kristilliset arvot omaava nainen kelpaisi vaikka itse olenkin ateisti.

Vai kelpaisi. 😒

Uskovalle naiselle ei kelpaa ateisti, että turha sinne mennä kalastelemaan.

Mitä yhteistä on valolla ja pimeydellä? Ei yhtään mitään.

Vierailija
49/119 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä harmittaa, että tuonne Valoon on nyt tulvinut kaikenlaista onnenonkijaa. Kristillisyydestä ei tietoakaan!

Olen saanut kymmeniä tykkäyksiä kuvattomilta, tyhjiltä profiileilta. 😞

Vaikka ilmoitan esittelyssä seovästi, että haen loppuelämän kumppania, uskovaa sellaista.

Haluaisitko valottaa sovelluksen toimintaperiaatetta? Näkevätkö kaikki käyttäjät toisensa? Voiko viestin laittaa kelle vain?

Vierailija
50/119 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi paneskelijoiden pitää pysyä poissa? Kai ne kristitytkin seksiä harrastavat siinä missä muutkin. Itsekin olen kuulunut kirkkoon 3kk ikäisestä saakka ja olen kyllä omasta mielestäni paneskellut ihan keskimääräistä enempi.

Seksi avioliiton ulkopuolella on synti. Kiellettyä.

Jos nyt otetaan vähän laajempi näkökulma niin huoruuden välttämiseksi otetaan vaimo ja tämä koskee nyt ihan vaan tässä kohtaa johtajia opettajia ja pappeja sekä evankelistoja . Sitten että on nuhteeton mikäli johtaa opettaa on pappi. Huoruutta siis pitää välttää ja luonnottomuutta. Muille on kehotus hyvään ja vastustaa pahaa ahkeroida hyviä tekoja ja kiittää kaikkien puolesta. Kun oikein kaapii niitä ikivanhoja ohjeita huomaa siellä opetukset muu uskoisen kanssa asumisesta ja eroomisesta sekä muita ohjeita. Ettei jää jumiin yhteen ohjeeseen. Tietysti ihanne on elää armosta hyvin ja opettaa muitakin. Nehän on yleisiä ohjeita että näin kuuluisi olla vaikka usein ei olekaan. Rakastaa vaimoaan tarkoittaa rakastaa vaimoaan. Siihenkin on suurempi syvyys olemassa mutta ei sen enempää . Sitten on ne ohjeet rakkaudesta,ei tee mitään pahaa.

Vierailija
51/119 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on sinun käsityksesi, pidä se vain rauhassa. Minua kiinnostaa, miten Valo-sovellus huomioi samansukupuoliset parit.

Se on raamatun käsitys ja niiden kirkkojen ja pappien käsitys ketkä eivät harhauta.

Vierailija
52/119 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
53/119 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mehän ei voida tuomita mutta ne lesbot ku uskoo poikaan Jeesukseen kai pelastuu . Sehän riippuu mihin kohtaan mikäkin opetus kohdistuu mihin aikaan ja kenelle . Siis Jeesuksen usko pelastaa mistä vaan. Kieltäminen hukuttaa.

Vierailija
54/119 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole hyvä ja lue. Homous on synti.

https://en.wikipedia.org/wiki/Homosexuality_in_the_New_Testament

Vierailija
55/119 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäköhän mahtaa olla palvelun sukupuolijakauma? 1500 naista ja 18500 miestä?

Onkohan dataa?

Jos on maksullinen, voi olla aika jymäytys.

Vierailija
56/119 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi yksi kysymys ottaa koville.

Kiinnostavaa, että vetoat Wikipediaan ennemmin kuin raamattuun.

Vierailija
57/119 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on yhtä samaa ihmiskuntaa alkuisin luojasta ja Jeesus se viimeinen . Mitä kukaan tälle voi kun on luotu.

Vierailija
58/119 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi yksi kysymys ottaa koville.

Kiinnostavaa, että vetoat Wikipediaan ennemmin kuin raamattuun.

Siellä näkyy ne lainaukset raamatusta ja selitykset että sinäkin ymmärtäisit. Voit itse ottaa raamatun käteen ja katsoa vielä sen jälkeen.

Vierailija
59/119 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tuo iltalehdet linkkikin on ”kaupallinen yhteistyö”. Siis mainos.

Vierailija
60/119 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palvelun kehittäjien pitäisi tehdä parannus, ja palauttaa alkuperäisessä deitissä olleet kysymykset, minkä perusteella hyväksytään profiilit. Varatut ja ei-kristilliset eivät pääsisi pilaamaan saittia. Myös tuore, tunnistettava omakuva pitäisi olla, ja pakollinen esittelyteksti. Uskovalla ei ole mitään salattavaa, eikä kumppanin etsiminen ole salamyhkäistä.