Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähtisitkö 8v ja 13v kanssa New Yorkiin?

Vierailija
27.11.2014 |

Mietityttää siis tuo 8v. Mitä siellä olisi tuon ikäiselle?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin nuoremman kotiin.

Vierailija
2/22 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, meilläkin tytöt haluaisivat, vielä alakoulussa molemmat. Rantalomat ei kuulema kiinnosta. Olenkin yrittänyt kaveriperheitä houkutella, ettei tarttis ainoana aikuisena mennä kun miestä ei kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-vuotiaan kanssa olin, rakastui New Yorkiin varmasti lopullisesti. Toinen muksu nyt odottaa 10 v syntymäpäiväänsä kuin kuuta nousevaa, jotta saisi kokea saman. Matkaan vaan!

Vierailija
4/22 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Vasta sitten kun nuorempi olisi väh. 14. Osaavat silloin arvostaa suurta matkaa enemmän.

Vierailija
5/22 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin lähtisin! Olen ollut siellä 7-vuotiaan kanssa eikä ollut mitään ongelmaa. Lapsi nautti matkasta todella paljon ja muistelee sitä edelleen ja toivoisi pääsevänsä sinne pian taas uudestaan (lapsi nyt 11).

Vierailija
6/22 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan ehkä testata lapsesi ennen kuin varaatte matkoja, mikäli epäilyttää. Menette päiväksi naapurikaupunkiin, jossa vierailette museossa, kävelette paljon ja illalla käytte vaikka musikaalissa (jos on lapsille sopiva). Itse viihdyin jo lapsena ihan missä tahansa, missä oli paljon väkeä (esim. New Yorkissa ja Leningradissa) ja tiesin kyllä vaaroistakin, joista vanhemmat olivat kertoneet. Oli kivaa saada kokeilla kielitaitoa ja tehdä asioita eri tavalla kuin kotona. Mutta olin jo kotimaassa tottunut istumaan teatterissa ja käymään museoissa sekä kävelemään paljon.

En ehkä muista kaikkea, mitä matkoilla tapahtui, mutta samalla tavalla ne matkat unohtuvat näin vanhemmallakin iällä. Ja jos en olisi lapsena päässyt Neuvostoliittoa ihmettelemään, niin enää se ei olisi mahdollistakaan. Mieleen jäi kuitenkin erilainen, erikoinen tunnelma ja paljon sellaista, jota ei oikein osaa selittääkään.

Vierailija
7/22 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta sinne vaan! Siellä on kaikkea kaikenikäisille. Ja yllättävästi lapset jaksaa!

Vierailija
8/22 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin. Julkiset kulkee hyvin

Vierailija
9/22 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikka mitä :) Bronx Zoo, Central Park, Natural History museum, Empire state Building, Ripley`s, vapaudenpatsas...

Googleta vähän ;)

Vierailija
10/22 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

8v ei välttis jaksa sitä kilometrimäärää kävellä

Vierailija
11/22 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 21:06"]8v ei välttis jaksa sitä kilometrimäärää kävellä
[/quote]Riippuu varmaan paljon lapsen luonteesta. Jos on tosi kärsimätön en lähtisi.

Vierailija
12/22 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on reipas ja hyväkuntoinen lapsi, niin lähtisin. Olin itse lapsena siellä vanhempieni kanssa ja oli ihan mahtavaa. Onneksi he viitsivät viedä minut kaikkiin nähtävyyksiin.

Vierailija
13/22 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taksit on tosi edullisia New Yorkissa. Menoksi vain :)

Vierailija
14/22 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai lähtisin.

Vierailija
15/22 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. New York on minusta enemmän aikuisen paikka. Paljon ihmisiä ja kaikilla kiire ja saa pitää lapsia koko ajan silmällä

Vierailija
16/22 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 21:06"]

8v ei välttis jaksa sitä kilometrimäärää kävellä

[/quote]

Otatte taksin. Problem solved.

Vierailija
17/22 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, siis mies haluaisi lähteä sinne ja toki myös minä, mutta en välttämättä lasten kanssa. Mutta eipä ole mahdollista lähteä ilman heitä. Ehkä vaan lähdetään...

t. Ap

Vierailija
18/22 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisitkö silloin kanssani järvelle,antaisitko hellän suudelmAAAaaaAaan?

Vierailija
19/22 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin lähtisin. Siellä on lapsille vaikka mitä, ja jos katujen vilinä käy hermoille niin välillä voi mennä Keskuspuistoon. Kävin siellä kuukausi sitten, ja ainakin Luonnontieteellisen museon dinosaurusten luurangot yms. tuntuivat olevan suosittuja lasten keskuudessa, kuten myös Madame Tussaud's vahakabinetti.

Taksit ovat ihan älyttömän halpoja siellä, 10 dollarilla pääsin 42. kadulta 86. kadulle ruuhka-aikaan. Kannattaa käyttää, vaikka metrojärjestelmäkin on ihan lapsille sopiva, enemmän laitapuolen kulkijoita näkee vaikkapa Helsingin metrossa.

Vierailija
20/22 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt?Jätätkö matkan tekemättä jos täällä sun suunnitelmat lytättäis?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi