Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelastaisitko tulipalosta lemmikkisi vai vieraan ihmisen?

Vierailija
27.11.2014 |

Kodissasi syttyy tulipalo ja sinulla on aikaa pelastaa VAIN joko oma lemmikkisi tai vieras lapsi joka on jostakin syystä asunnossasi. Kumman pelastaisit?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on pakko vastata, että en tiedä. Sitten sen näkisi.

Minulla ei ole omia lapsia vielä, mutta en edes tiedä, kenet sisarusten lapsista pelastaisin, jos vain yhden voisin pelastaa.

Vierailija
22/42 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 20:37"]

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 20:24"]

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 20:22"]

Pelastaisin lemmikkini. Edelleenkin. Miksi teet näitä aloituksia aina?

[/quote]

Tämä on 1. aloitus jonka olen tehnyt. Tein vain tämän kun halusin tietää välittääkö muka joku lemmikistään enemmän kuin ihmisestä AP

[/quote]

Käytä hakua idiootti, näitä aloituksia on miljoona ja jokaisessa aloituksessa miljoona vastausta.

[/quote] 

Katsos kun ihan kaikkea ei välttämättä ekalla kertaa tajua. Kaikki ei ole viihtyneet täällä vuosikausia. Sorry!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 20:43"]

[/quote]

Tämä on 1. aloitus jonka olen tehnyt. Tein vain tämän kun halusin tietää välittääkö muka joku lemmikistään enemmän kuin ihmisestä AP

[/quote]

Käytä hakua idiootti, näitä aloituksia on miljoona ja jokaisessa aloituksessa miljoona vastausta.

[/quote] 

Katsos kun ihan kaikkea ei välttämättä ekalla kertaa tajua. Kaikki ei ole viihtyneet täällä vuosikausia. Sorry!

[/quote]

Ei vaadi paljon ymmärrystä käyttää hakua, ei vaadi edes vuosien kokemusta. Mutta saat anteeksi koska olet kehitysvammainen.

Vierailija
24/42 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen pelastaisin aina eläimen ohi. Tosin siihenkin on poikkeuksia, esim. Tarkki ja Laamaska saisivat palaa....

Vierailija
25/42 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 20:38"][quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 20:34"]

[/quote]

Oletko ihan tosissasi? Mitä ajattelet sitten siitä, että minä olisin vastaavassa tilanteessa ja toimisin samoin, se vaan että kuollut lapsi olisikin sinun. Saisinko sinulta täyden ymmärryksen teolleni että syyttäisi minua valinnastani?   Jos vastaat KYLLÄ niin onko sinulla lapsia?

[/quote]

Olen. Saat siunaukseni. On.
[/quote] Puhut paskaa, tai sitten sinulla ei ole lasta.

Vierailija
26/42 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 20:38"][quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 20:34"]

[/quote]

Oletko ihan tosissasi? Mitä ajattelet sitten siitä, että minä olisin vastaavassa tilanteessa ja toimisin samoin, se vaan että kuollut lapsi olisikin sinun. Saisinko sinulta täyden ymmärryksen teolleni että syyttäisi minua valinnastani?   Jos vastaat KYLLÄ niin onko sinulla lapsia?

[/quote]

[/quote] Täytyy sanoa, että en tajua millainen ihminen voi sanoa noin. Järkyttävää. :(

Vierailija
27/42 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, joo. Ehkä tosiaan joku Laamanen tai Tarkki ja kumppanit saisi jäädä, mutta muuten..

Ei sekunninkaan miettimistä. Jopa elämänsä ehtoolla oleva naapurin 86-vuotias ja sairas pappa lähtisi mukaan, vaikka elinaikaa tuskin on paljoa tai terminaalihoidossa oleva syöpäsairas sukulainen. Saati lapsi... Mun tekee pahaa ajatella, että oikeasti joku valitsisi eläimen edelle.

Ja kyllä, minulla on ihana ja rakas koira. Mutta se on vain koira. Kaikesta huolimatta.

Vierailija
28/42 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote] Sulle siis sopisi että joku pelastaisi lemmikkikäärmeensä tulipalosta ja jättäisi sinun lapsesi sinne kuolemaan? Millainen äiti voi sanoa noin?

Vierailija
29/42 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaista voi varmasti tietää etukäteen. Uskon, ettei tuossa tilanteessa toimita kovin harkiten, vaan puhtaasti ensireaktion mukaan.

Todennäköisesti oma ensireaktioni olisi pelastaa toisen lapsi, mutta jälkikäteen surisin todella paljon lemmikkiäni ja välillä varmaan jopa katuisin valintaani.

Vierailija
30/42 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 20:53"]

[/quote]

[/quote]

[/quote] 

[/quote]

Ei vaadi paljon ymmärrystä käyttää hakua, ei vaadi edes vuosien kokemusta. Mutta saat anteeksi koska olet kehitysvammainen.

[/quote] Kiva! Olen sentään senverran sivistynyt sinuun verrattuna että en haukkunut sinua idiootiksi tai kehityvammaiseksi, mutta joo....meitä on moneen junaan. Kaikilta ei voi tietty vaatia samaa sivistystasoa.

Vierailija
31/42 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 21:02"]

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 20:53"]

[/quote]

[/quote]

[/quote] 

[/quote]

[/quote] Kiva! Olen sentään senverran sivistynyt sinuun verrattuna että en haukkunut sinua idiootiksi tai kehityvammaiseksi, mutta joo....meitä on moneen junaan. Kaikilta ei voi tietty vaatia samaa sivistystasoa.

[/quote]

Vai että sivistynyt...tirsk...tuskinpa vaan olet! :'D

Vierailija
32/42 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 20:57"]

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 20:38"][quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 20:34"] [quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 20:22"] Pelastaisin lemmikkini. Edelleenkin. Miksi teet näitä aloituksia aina? [/quote]   Oletko ihan tosissasi? Mitä ajattelet sitten siitä, että minä olisin vastaavassa tilanteessa ja toimisin samoin, se vaan että kuollut lapsi olisikin sinun. Saisinko sinulta täyden ymmärryksen teolleni että syyttäisi minua valinnastani?   Jos vastaat KYLLÄ niin onko sinulla lapsia? [/quote]   Olen. Saat siunaukseni. On. [/quote] Täytyy sanoa, että en tajua millainen ihminen voi sanoa noin. Järkyttävää. :(

[/quote] SAmaa mieltä. Kuulostaa LUONNOTTOMALTA! 

Vierailija
33/42 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välitä ihmisistä, sanokaan vain sairaaksi.

Tilanteesta riippuen pelastaisin oman perheenjäseneni (ihmisen) koiran yli vaikka koirakin on perhejäsen. Mutta jos kyseessä on naapuri Ville niin pelastaisin hetkeäkään miettimättä koiran.

Siinä rehellinen vastaus.

Vierailija
34/42 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän kakarat eivät ole mun elämäni keskipiste. Pelastakaa itse omat pershedelmänne.

Vierailija
35/42 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 21:32"]

Teidän kakarat eivät ole mun elämäni keskipiste. Pelastakaa itse omat pershedelmänne.

[/quote]

En minäkään kyllä sinua pelastaisi, vaan jäisin pihalle toljottomaan että siellä on vissiin joku.   

Vierailija
36/42 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 21:35"]

[/quote]

En minäkään kyllä sinua pelastaisi, vaan jäisin pihalle toljottomaan että siellä on vissiin joku.   

[/quote]

Älä pelasta, ei haittaa! Miksi sua noin kovasti kitkuttaa kun en suostu kakaraasi raahaamaan ulos palavasta talosta?

Vierailija
37/42 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 21:38"]

[/quote]

[/quote]

Älä pelasta, ei haittaa! Miksi sua noin kovasti kitkuttaa kun en suostu kakaraasi raahaamaan ulos palavasta talosta?

[/quote]

Tuskinpa sinä pystyt minun "kakaraani" raahamaan. Epäilen, että olet lapsiani nuorempi ja heikompi. 

Vierailija
38/42 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi vaikee kysymys. Ajatellaan:
Tulen kotiin ja samalla oven avauksella rapusta juoksee vieras lapsi asuntooni. Juoksen lapsen perässä olkkariin ja huomaan että keittiössä lyö isot lieskat. Automaattisesti varmaan huudan paniikissa tälle kakaralle, että nyt ULOS ja alan etsimään kissojani jotka ovat tod näk sohvan tai sängyn alla. Niitä siinä kaivaessani huomaan että kakara on jähmettynyt paikalleen paniikissa. Tämän jälkeen en oikeasti osaa sanoa mitä teen. Koska kattini ovat minulle kaikista tärkeimmät mutta sosiaalinen paine taas pakottaa pelastamaan lapsen. Toisaalta jos saan kaivettua kummankin kissan piilostaan ja syliin, niin en ole enää tiputtamassa kumpaakaan kädestä, vain siksi että saan raahattua lapsen ulos..

Vierailija
39/42 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 21:40"]

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 21:38"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Tuskinpa sinä pystyt minun "kakaraani" raahamaan. Epäilen, että olet lapsiani nuorempi ja heikompi. 

[/quote]

No hyvä etten pysty. Tuskinpa vaan olen nuorempi ja heikompi, todennäköisemmin kakarasi ovat vaan läskejä mamman läskisoosista. :) Eli antaa käristyä vaan!

Vierailija
40/42 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemmikkini hetkeäkään epäröimättä. Miten voisin pettää sen luottamuksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi