Lue keskustelun säännöt.
Pelastaisitko tulipalosta lemmikkisi vai vieraan ihmisen?
27.11.2014 |
Kodissasi syttyy tulipalo ja sinulla on aikaa pelastaa VAIN joko oma lemmikkisi tai vieras lapsi joka on jostakin syystä asunnossasi. Kumman pelastaisit?
Kommentit (42)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 21:44"]
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 21:40"]
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 21:38"]
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 21:35"]
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 21:32"]
Teidän kakarat eivät ole mun elämäni keskipiste. Pelastakaa itse omat pershedelmänne.
[/quote]
En minäkään kyllä sinua pelastaisi, vaan jäisin pihalle toljottomaan että siellä on vissiin joku.
[/quote]
Älä pelasta, ei haittaa! Miksi sua noin kovasti kitkuttaa kun en suostu kakaraasi raahaamaan ulos palavasta talosta?
[/quote]
Tuskinpa sinä pystyt minun "kakaraani" raahamaan. Epäilen, että olet lapsiani nuorempi ja heikompi.
[/quote]
No hyvä etten pysty. Tuskinpa vaan olen nuorempi ja heikompi, todennäköisemmin kakarasi ovat vaan läskejä mamman läskisoosista. :) Eli antaa käristyä vaan!
[/quote]
No ihan asiaan, mulla ei ole alaikäsiä lapsia (eikä koiraa), pari urheillua harrastavaa hyvävoimaista poikaa yli 20-v on, joten et sinä heitä pelastaisi, vaan he pelastaisivat itse itsensä. Mutta ajattelen asiaa siltä kantilta, että miksi minä pelastaisin aikuistakaan vierasta ihmistä sen enempää? Jos pelastettavana olisi aikuinen ja lapsi, valitsen ilman muuta lapsen, koska lapsi on helpompi ja kevyempi. Aikuinen selvitköön itse tai sitten jääkööt selviämättä.