Hyvävartaloiset ja seksikkäät 55+ naiset
Miten he tekevät sen vai onko geeneistä lähinnä kiinni? Eli jo vartalo on siron muodokas ja seksikäs, sääret hoikat ja uumakin siro sekä peppu sopivan pyöreä. En uskalla kysyä vinkkejä. Olen itse paljon nuorempi ja hoikka, mutta en kyllä yhtä kaunis millään mittarilla. T. Kiinnostunut
Kommentit (117)
Karitahan on kovassa kunnossa kuuskymppiseksi
Marttikin tavoittelee pian 60 vuotisjuhlia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää olla seksikäs? Onko vanhemmankin naisen ainoa laatukriteeri ja olemassaolon mittari se kuinka pantava on miesten mielestä? Lopettakaa edes te naiset sen seksikäs sanan jatkuva tuputtaminen. Eikö voi käyttää sanoja viehättävä, tyylikäs, kaunis yms?
Tämä. Ei naisen ainoa arvo voi olla se kuinka pitkään on pantavan näköinen. Viehättävä, tyulikäs ja kaunis on paljon parempia sanoja.
Kyllä tuokin on mairittelevaa. Pantavan näköinen on viehättävä, timmi, tyylikäs jne. samassa paketissa.
Jos olisin 55+ nainen niin kaikkein suurin kohteliaisuus olisi olla pantavan näköinen. Tyylikkyys, eleganssi , hyvin säilynyt, nuorekas jne ei pääsisi lähellekkään tuota.
Perusterveelliset elintavat ja hormonikorvaushoito, niin muuta ei tarvita.
Martina kuuluu tähän ketjuun ikänsä, mutta ei muiden ominaisuuksien puolesta
Vierailija kirjoitti:
Fingerroos kelpaisi kyllä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fingerroos kelpaisi kyllä
Marika on yli 10 vuotta Martinaa nuorempikin
Fingerroos taisi olla jollakin levyllä juuri hiljattain?
Rahalla saa, arvon ap! Kokeile sinäkin.
Paljon on vaatteista kiinni. Esim joskus joku muodikas vaate saa näyttämään tiineeltä delfiiniltä. Sitten ne paikatut vanhat housut näyttää tosi hyvältä päällä.
Ryhti on tärkeä. Ei armeijatikku, mutta sellainen, ettei mikään kiristä. Rinta on auki ja pää oikealla kohtaa, ettei tule kyttyrää niskaan.
Vierailija kirjoitti:
Perusterveelliset elintavat ja hormonikorvaushoito, niin muuta ei tarvita.
Tuntemani korvaushoitolaiset ovat lihoneet valtavasti, mutta kai se on yksilöllistä.
Rinnatkin saisivat olla ryhdikkäät ja symmetriset.
Ei sellaisia vyötärölle valahtaneita, eri suuntiin kiemuretelevia
113 kommenttiin sopii yksi julkkisnainen
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuohon mitään ihmeellistä vaadita. Terveellistä ruokaa ja muutenkin tervelliset elämäntavat ja treenaamalla riittävästi lihasmassaa. Eikö tämä ole opetettu jo peruskoulussa?
Näin on. Ja huom, ei mikään pikku terveellisyyskuuri riitä, vaan se, että nuo elämäntavat on läpi elämän. Se näkyy yli viiskymppisenä, myös miehillä, että kuka on ollut liikunnallinen ja syönyt terveellistä ruokaa.
Antaa anteeksi niille, jotka ovat loukanneet ja kohdelleet kaltoin. Viha ja katkeruus syventävät juonteet kasvoilla.
Ei ole geeneistä kiinni, vartalotyypillä on vaikutuksensa perusmuotoihin, mutta muuten voi ruokavaliollaan, liikunnalla ja itsensä kokonaisvaltaisella hoitamisella vaikuttaa paljonkin ulkonäköönsä +50-vuotiaanakin. Itse pudotin yli 60-vuotiaana liikakiloni pois muuttamalla pysyvästi ruokavalioni, ruokailurytmini ja liikuntatottumukseni ja olen nyt ollut runsaat 5 v. samoissa mitoissa kuin n. 30-35 vuotiaana jonka jälkeen kiloja alkoi kerääntyä. Painoa pudottaessani noudatin yleisiä ruokasuosituksia ja kalorimäärän millä paino putosi laskin netistä löytyneellä painonpudotuslaskurilla ja Finelin ruokapäiväkirja oli hyvä apuväline kalorien laskemisessa kunnes opin arvioimaan lautasella olevat kalorit. Ruokailurytmini on normaalisti kolme pääateriaa päivässä (lautasmalli) ja niiden välissä 3 vähäkalorista välipalaa. Olen tavoitepainon saavuttamisen jälkeen noudattanut samaa ruokavaliota (kalorimäärä vain on vähän lisääntynyt) ja ruokailurytmiä ja tavoitepainossa pysyminen on sujunut vaivattomasti. Harrastin painonpudotuksen aikana vain reipastahtista kävelyä ja nyt olen jo pari vuotta käynyt sen lisäksi kuntosalilla pari kertaa viikossa. Hulavanteen pyörityksellä (n. 20 min/päivässä) olen saanut itselleni kiinteän keskivartalon. Sitten, kun vartalo alkaa muokkautua uuteen uskoon tekee tietenkin mieli myös hoitaa muutenkin ulkonäköään (ihon hoito, hiusten hoito, vaatetus) ja se myös kyllä kannattaa sillä se pitää osaltaan myös mielen virkeänä, kun näyttää freesiltä. Jokainen voi onnistua ja saavuttaa omat tavoitteensa ulkonäkönsä suhteen, kunhan päättää niin tehdä eikä mitään muutosta tarvitse saavuttaa yhdessä yössä vaan itselleen pitää antaa aikaa edetä askel kerrallaan ja välillä vaikka huilienkin.