Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvävartaloiset ja seksikkäät 55+ naiset

Vierailija
04.10.2021 |

Miten he tekevät sen vai onko geeneistä lähinnä kiinni? Eli jo vartalo on siron muodokas ja seksikäs, sääret hoikat ja uumakin siro sekä peppu sopivan pyöreä. En uskalla kysyä vinkkejä. Olen itse paljon nuorempi ja hoikka, mutta en kyllä yhtä kaunis millään mittarilla.

T. Kiinnostunut

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ilmeisesti kuulun tuohon ryhmään. Sain lahjaksi kauniit vartalogeenit, eikä naamassakaan vikaa. Nimenomaan geenit on se juttu. Syön kyllä terveellisesti. Liikuntaa vain kohtuullisesti. Paino vaihdellut hieman, keskiarvo 55 kg, pituutta 173 cm. Ikää n. 60 v.

Vierailija
42/77 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...ja hiuksetkin ovat kuohkean paksut ja ilmavat sekä silmät kirkkaat ja todella kauniit sekä iho pehmeä ja hyväntuoksuinen. Osaisinpa muuttua samanlaiseksi itsekin. Löytäisin varmastikin puolison samalla kellonlyömällä.

T. Ap

Iho pehmeä ja hyväntuoksuinen? Oletko ihan hetero?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salitreeniä ja juoksua, minimaalisesti alkoholia sekä paljon vihanneksia ja hyviä rasvoja. Siinä mun salaisuus - uskokaa tai älkää mutta mua on takaapäin luultu 20 vuotta ikäistäni nuoremmaksi. t. 5-kymppinen

Takaa kuin Marilyn mutta edestä kuin Esa Pakarinen.

Joo. Mutta painon hallinta, liikunta ja katsoo vähän mitä syö.

Vierailija
44/77 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurava kulkuri kirjoitti:

Urheilutoimittajatar nauraa ja nauraa?

Kuka urheilutoimittaja nainen on 55+? ei ainakaan Mervi Kallio ole.

Vierailija
45/77 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei painonvaihteluita elämässä. Liikkumiset monipuolisesti ikä huomioden, ei liikaa rääkkiä kropalle.

Vierailija
46/77 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurava kulkuri kirjoitti:

Urheilutoimittajatar nauraa ja nauraa?

Kuka urheilutoimittaja nainen on 55+? ei ainakaan Mervi Kallio ole.

Viivi Avelan?

Vierailija
47/77 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iho pehmeä ja hyväntuoksuinen. 🤔

Vierailija
48/77 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntosalilla saa normaali +55 vuotias nainenkin ihmeitä aikaan (peppu pyöreäksi, allit veks ja hauiskin kasvaa) vaikka ei kävisi siellä kuin muutamia kertoja viikossa eikä tarvitse edes treenata kovin isoilla painoillakaan. Ei ole kuntosalilla käynti rahastakaan kiinni, sillä käydä voi myös kuntien ylläpitämillä kuntosaleilla, joissa maksukin ovat yleensä todella kohtuulliset.

Vierailija
49/77 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä treenaa mitenkään, se on geeneistä kiinni minulla. Olen aina ollut hoikka mutta muodokas. Äitini oli vartaloltaan samanlainen. En myöskään liho vaikken juurikaan kiinnitä huomiota mitä syön. 

Vierailija
50/77 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki oleellinen on ketjussa jo sanottu: normaalipaino, geenit ja treenit.

Vierailija
51/77 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on 50 ja treenaa kahdesti päivässä. Ei juo eikä polta.. ei syö hiilareita .. ja harrastaa seksiä joka ilta tai aamu

Vierailija
52/77 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta Päivi Räsänen on todella hottis! Huhhuh, kyllä saisi kovat kyydit! Todella seksikäs!

M36

Mitä vittua, sehän näyttää 70+ eläkeläisakalta ryppyisen naamansa kanssa.

Et ymmärrä hyvän tai naiskauneuden päälle mitään. *huokaus*

Päivi on kaunis, vaikka onkin ryppyinen. En edes erityisemmin ole tarkkaillut millainen vartalo hänellä on, mutta se kauneus ei aina ole erityisen hyvin määriteltävissä mistään mitoista. Enemmän tyylikkyydestä ja yleisestä ilmiasusta. Päivin edelle nostaisin kyllä Hanna Nohynekin. Ei erityisen "minkään" näköinen, mutta fiksuus paistaa niin paljon läpi, että jopa 65 vuotta  täyttäneenä on yhä nainen, jonka kanssa voisi ylpeänä ajella Rivieralla avoautolla rantabulevardeja pitkin. 

Vierailija
53/77 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niillä ruokavalioilla ole juurikaan mitään tekemistä kenenkään ulkonäköjen kanssa. Eri asia jos mättää kilon sokeria päivässä.

Vierailija
54/77 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta Päivi Räsänen on todella hottis! Huhhuh, kyllä saisi kovat kyydit! Todella seksikäs!

M36

Mitä vittua, sehän näyttää 70+ eläkeläisakalta ryppyisen naamansa kanssa.

Et ymmärrä hyvän tai naiskauneuden päälle mitään. *huokaus*

Päivi on kaunis, vaikka onkin ryppyinen. En edes erityisemmin ole tarkkaillut millainen vartalo hänellä on, mutta se kauneus ei aina ole erityisen hyvin määriteltävissä mistään mitoista. Enemmän tyylikkyydestä ja yleisestä ilmiasusta. Päivin edelle nostaisin kyllä Hanna Nohynekin. Ei erityisen "minkään" näköinen, mutta fiksuus paistaa niin paljon läpi, että jopa 65 vuotta  täyttäneenä on yhä nainen, jonka kanssa voisi ylpeänä ajella Rivieralla a

Minusta Hanna näyttää *demonilta*. Siis ihan oikeasti pahuuden ruumiillistumalta, jolla ei ole sielua tai omaatuntoa lainkaan. Ei missään tapauksessa _rumalta_ tai muuta sellaista, ainoastaan varjokansalaiselta. Pelottavalta kaiken arkisuutensa keskellä.

Vierailija
55/77 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenikauneus ja paksu iho ovat salaisuuteni. Pelkällä ruokavaliolla ja terveellisisllä elämäntavoilla ei pitkälle pötki. N56

Vierailija
56/77 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni kauneuden salaisuus on lapsettomuus ja raskaan työn välttely. On pehmeä iho ja lihakset siellä missä niiden haluaakin olevan. Tiimalasivartalo minkä eteen teen töitä ja mistä olen ylpeä.

Vierailija
57/77 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seerumit tekevät ihmeitä iholle. Näin minulla, olen 54v.

Vierailija
58/77 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön terveellisesti, olen aina syönyt ( hiilarit vähissä, rasva on yök) liikun (kävelen, pyöräilen, kuntopyöräilen joka päivä), kävelen mielelläni metsässä, nukun tarpeeksi, juon vettä, en tupakoi enkä käytä alkoholia. Ja stressit pois.. Mulla on aina ollut hyvä iho, ja hyvät värit, ei ole tarvinnut meikata.. Siro luusto on perimää, niin myös muukin.  Ja miehistä ei ole kun haittaa. Erosin muutama vuosi sitten ja nautin yksinolosta, mökille menen pohjoiseen korpeen keväällä yksin ja tulen syksyllä pois. 

Vierailija
59/77 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä se lähtee, kun pudottaa pois liikakilot, katsoo mitä ruokaa sinne suuhunsa lappaa ja miten paljon ja missä tahdissa sekä aloittaa reipastahtisen päivittäisen kävelyn ja pari kertaa viikossa tekee kuntosalilla treenit kohtuullisen kokoisilla painoilla. Kuntosalilla kannattaa kiinnittää treeniohjelmassaan erityistä huomiota oman vartalonsa ongelmakohtiin, jotka ovat erilaisia eri vartalotyypeillä. 

Vierailija
60/77 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä "kaunottaria" oikein tarkoitat? 

Jos "julkkiksia" niin kauneusleikkaukset ja kaiken maailman "hoidot", joilla saa kylläkin nuoremman, mutta usein valitettavan muovisen näköisen lopputuloksen.

Normaali 55+ ihminen saa itsensä ihan riittävän hyvään kuntoon syömällä terveellisesti ja liikkumalla, pysymällä suht hoikkana ja katsomalla vähän hiusten ja ihon perään. 

Muutamia julkkiksia ja yhtä työnsä kautta hyvin etäisesti tietämääni henkilöä tarkoitan. Se jälkimmäinen lienee luomu ainakin. Oma veikkaus on runsas määrä aerobista liikuntaa ja virallisten suositusten mukaista ravintoa. Tosin noilla kaikilla lienee huippugeenit.

T. Ap

" virallisten suositusten mukaista ravintoa" - voi taivas. Sillä tulee ne pulskat pojat ja tytöt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi