Hyvävartaloiset ja seksikkäät 55+ naiset
Miten he tekevät sen vai onko geeneistä lähinnä kiinni? Eli jo vartalo on siron muodokas ja seksikäs, sääret hoikat ja uumakin siro sekä peppu sopivan pyöreä. En uskalla kysyä vinkkejä. Olen itse paljon nuorempi ja hoikka, mutta en kyllä yhtä kaunis millään mittarilla.
T. Kiinnostunut
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuohon mitään ihmeellistä vaadita. Terveellistä ruokaa ja muutenkin tervelliset elämäntavat ja treenaamalla riittävästi lihasmassaa. Eikö tämä ole opetettu jo peruskoulussa?
En ainakaan itse tarkoita mitään keskivartalolihavaa tai löysää vartaloa, vaan sellaista ryhdikästä, siroa ja muodokkaan kiinteää vartaloa. Nätteinä yleisesti pidetyillä 55+ on monilla vain nätti naama ja aika löysä ja muodoton vartalo.
Vierailija kirjoitti:
Helpompi taitaa olla löytää yksisarvinen.
Ei pidä paikkaansa. Italiasta, Ranskasta ja Skandinaviastakin löytää nättikroppaisia naisia ko. ikäluokassa, mutta Suomessa he ovat melko harvinaisia.
Vierailija kirjoitti:
Sykkii +50 mammoille... aah vois runkkia taas jollekin kunnon gilf-pätkälle
M18
Et ole ainoa. 🙂
Oikeissa vaatteissa melkein kuka tahansa nainen näyttää hyvävartaloiselta ja seksikkäältä.
Vaan mitä jää, kun vaatteet riisutaan.
Se, ettei päästä itseään läskiksi on lähtökohta. Helvetin vaikea saada sitä entistä timmiä kaunista kroppaa takaisin jos sen on päästänyt pilalle. Valitettavasti omakohtaista kokemusta tästä.
Cara Brotman ei ole vielä ihan 55-vuotias, mutta on kyllä 50+ ja hän on upea ilmestys. Implantit hänellä on, mutta ainakaan muista kauneuskäsittelyistä en muista hänen puhuneen. Hän syö lähinnä raakaruokaa ja kaikenlaisia superfoodeja. Hänellä ja miehellään on YouTube-kanava the Healthy Life, jossa he kertovat vinkkejään.
En tiedä, mutta Päivi Räsänen on todella hottis! Huhhuh, kyllä saisi kovat kyydit! Todella seksikäs!
M36
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta Päivi Räsänen on todella hottis! Huhhuh, kyllä saisi kovat kyydit! Todella seksikäs!
M36
Mitä vittua, sehän näyttää 70+ eläkeläisakalta ryppyisen naamansa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
M36
Olen samaa mieltä. Siinäpä vasta kuuma kissa. 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M36
Et ymmärrä hyvän tai naiskauneuden päälle mitään. *huokaus*
Salitreeniä ja juoksua, minimaalisesti alkoholia sekä paljon vihanneksia ja hyviä rasvoja. Siinä mun salaisuus - uskokaa tai älkää mutta mua on takaapäin luultu 20 vuotta ikäistäni nuoremmaksi. t. 5-kymppinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M36
Otsikossa luki hyvävartaloiset.
Kyllä Räsäseltä saisi hyvät kyydit. Kelpaisi minulle heti. Ryhtyisin vaikka wannabe uskovaiseksi, jotta sais edes kerran panna häntä! Olen varma, että hän on kiihkeä!
He on luonnonkauniita upeita otuksia (+40) naiset. Nykyään 20 naiset heittävät täytettä niin paljon joka paikkaan niin ei ihmekään että vanhat upeat rouvat kiinnostavat kun toiset ihailevat nettimaailman ja lykkävät muodin mukana muovi yms täytteitä joka on ihan älytöntä.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHHAHAHAHHHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHhAHHahhaHH
hhhh kirjoitti:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHHAHAHAHHHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHhAHHahhaHH
Ihana nauru sulla, varmaan hot 55+ tasa painoi nen ja kaunis nainen!
Kyllä ne geenit aika paljon vaikuttaa, toisena varma tyyli ja elämän rutiinit. Liikunnallisuus ja kasvisvoittoinen ravinto on jo nuoruudesta perua, siis elämäntapa. Kehon ja kasvojen mittasuhteisiin, paksuihin hiuksiin ja paksuun rasvaiseen ihoon (ei ryppyjä) ei kuitenkaan voi itse juuri vaikuttaa, sen sijaan juonteisiin ehkä jonkin verran voi. Olen noin viisi vuotta tehnyt kasvojumppaa ja posket ovat mielestäni korkeammalla kuin viisikymppisenä.
Tärkein on kuitenkin hymy ja elämänasenne kuten jo mainittiin. Tällä iällä kaikki on mielestäni muuttunut helpommaksi ja kevyemmäksi. Ehkä siksi, että sen tiedostaa, että ihan elämäntavoistaan riippumatta kuolema ja vanheneminen on meillä jokaisella edessä. Siis jokainen päivä kannattaa elää elämästä nauttien ja muille mahdollisuuksien mukaan hyvää tehden ja toivoen. Huomennahan nämä juhlat voivat olla jo ohi. N55
Niin jos itse makailee sohvalla syömässä sipsiä ja suklaatia.