Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ehdottaa että lähtisin treffeille, koska en saa tarpeeksi läheisyyttä häneltä

Vierailija
04.10.2021 |

En oikein tiedä mitä ajatella. Olemme olleet 15v yhdessä, läheisyyden kanssa on aina ollut haasteita, kun mieheni ei kaipaa samalla tavalla läheisyyttä, esim sellaista sylikkäin yhdessä makaamista, että katsottaisiin jotain elokuvaa tms. Hänen mielestään hierominen sattuu käsiin, eikä itse pidä siitä että häntä hierotaan.

Itkin sitä aikani, kunnes turruin asiaan jo aikoja sitten ja hyväksyin sen että en tule koskaan saamaan mieheltäni sellaista tietynlaista läheisyyttä. Jos hän jotain yrittää, niin se on väkinäistä, hän tekee sen selväksi että se ei tunnu hänestä luontevalta, eikä se minustakaan sitten ole kovin mieluisaa. Joten unohdetaan tämä. En ole enää useampaan vuoteen edes miettinyt koko asiaa, vaan olen saanut iloa ihan muista asioista elämässä.

Ongelma on kuitenkin se, että olen jo useamman vuoden ollut haluton miestäni kohtaan. Siis seksihalut ovat menneet. Ymmärrän että tämä on varmasti seurausta siitä, että en koe että omat tarpeeni tyydyttyisivät suhteessa, vaikka en tarkoituksella ”pihtaa” tietenkään. En tiedä olenko katkera miehelleni vai mitä. Olen ollut sitä mieltä, että kaikesta huolimatta meillä on ihan kohtalaisen hyvä suhde, itse voisin elää ilman seksiä tai siten että sitä on hyvin harvoin. Meillä on useampi lapsi ja muutenkin elämä niin sanotusti täynnä.

Nyt mies on vaan alkanut painostaa entistä enemmän tässä seksiasiassa ja tehnyt selväksi että kärsii siitä tosi paljon. Edelleenkään hän ei näe minun puoltani asiassa ja ehdottikin nyt että ehkä minun pitäisi tapailla muita miehiä. Minusta ihan absurdi ajatus, mietin että ehkä hän pohjustaa vaan sitä että itse haluaisi hakea seksin muualta. Mielestäni sekään ei ole ratkaisu, itse ehdottaisin mielummin eroa kuin alkaisin tuollaiseen ihmeelliseen säätöän. Mies ei halua erota.

Onko kellään ollut samantyyppisiä ongelmia? Miten ne on ratkenneet? Mitä muita ajatuksia tämä herättää?

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommenteissa annetaan järkyttävän vähän painoarvoa lapsille. 

Seksiasiat voivat korjaantua, mutta eron takia menettyä lapsuutta ei saa koskaan takaisin. 

Suhteen jatkaminen ja sen eteen töiden tekeminen on moraalisesti oikein ja palkinto siitä tulee kyllä myöhemmin, samoin kuin hinta siitä jos erotaan ja sitä kautta rikotaan omien lasten lapsuus.

Kyllä ihmiset voivat muuttua ja oppia uusia asioita. Tutkimusten mukaan parit jotka eroaikeistaan huolimatta pysyivät yhdessä, olivat useimmiten tyytyväisiä ratkaisuun kun aikaa oli kulunut.

Mutta kyllä tämä, että lapset ensin ja minä vasta sitten -ajattelu voi johtaa myös katkeroitumiseen. Ainakin siinä vaiheessa, jos se mies oikeasti lähtee vieraisiin ja itse jää lasten kanssa kotiin.

Vierailija
62/90 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksiasiat voivat korjaantua, mutta eron takia menettyä lapsuutta ei saa koskaan takaisin. 

Suhteen jatkaminen ja sen eteen töiden tekeminen on moraalisesti oikein ja palkinto siitä tulee kyllä myöhemmin, samoin kuin hinta siitä jos erotaan ja sitä kautta rikotaan omien lasten lapsuus.

Kyllä ihmiset voivat muuttua ja oppia uusia asioita. Tutkimusten mukaan parit jotka eroaikeistaan huolimatta pysyivät yhdessä, olivat useimmiten tyytyväisiä ratkaisuun kun aikaa oli kulunut.

Mutta kyllä tämä, että lapset ensin ja minä vasta sitten -ajattelu voi johtaa myös katkeroitumiseen. Ainakin siinä vaiheessa, jos se mies oikeasti lähtee vieraisiin ja itse jää lasten kanssa kotiin.

Onhan se inhimillistä. Toisaalta jos on kypsä ihminen, niin voi ehkä päästä sen yläpuolelle jos miettii oikeasti mikä on tärkeintä. Hyvät suhteet lapsiin vai joku satunnainen pano?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se inhimillistä. Toisaalta jos on kypsä ihminen, niin voi ehkä päästä sen yläpuolelle jos miettii oikeasti mikä on tärkeintä. Hyvät suhteet lapsiin vai joku satunnainen pano?

En ymmärrä vertausta. Kärsii huonossa liitossa eikä eroa lasten vuoksi, mies lähtee tiehensä, ja jätetyn pitäisi miettiä tuollaista?

Vierailija
64/90 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä vertausta. Kärsii huonossa liitossa eikä eroa lasten vuoksi, mies lähtee tiehensä, ja jätetyn pitäisi miettiä tuollaista?

Ei satunnainen seksisuhde anna minulle ainakaan mitään.

Vierailija
65/90 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei halua erota. Kysymys kuuluukin mitä SINÄ haluat?

Kuten jo aiemmin kirjoitin, en jaksaisi juuri tällä hetkellä lähteä eroprosessiin, enkä myöskään haluaisi olla erossa lapsistani, koska ovat vielä melko pieniä.

Osaan nähdä miehessäni kaikesta huolimatta hyviäkin puolia, meillä on ihan hauskaakin yhdessä, arki rullaa kohtuullisen hyvin jne. Olen tällä hetkellä ihan tyytyväinen elämääni, ajattelen että ehkä joskus halut sieltä vielä palaavat, toivon myös että ehkä mies olisi valmis vielä tekemään enemmän asioita suhteen eteen. Tällä hetkellä lapset, työt ja harrastukset vievät vaan tosi paljon aikaa.

Suuri osa on sitä mieltä, että pitäisi vaan erota. Onko sit outoa että tässä tilanteessa ei haluakaan? Olen jo hyväksynyt sen että en saa kaikkea mitä

haluan, enkä mieti asiaa juurikaan, toki hintana siitä näyttäisi nyt seksihalut menneen. Mutta tosiaan miestä vaivaa tämä asia enemmän, joten oletan että hän on myös se joka ensimmäiseksi lähtee toimimaan jollain tavalla. Ei minulla ole minkäänlaista tarvetta lähteä tapailemaan jotain muita miehiä läheisyyden tai minkään muun toivossa. Ei läheisyys ole minulle vaan joku irrallinen asia jota haetaan erikseen jostain muualta. T. Ap

Sinuna alkaisin varautumaan väistämättömään. Vaikka kuinka yrittäisit puhua mustaa takaisin valkoiseksi ero on edessä tässä vuoden parin sisällä.

Tätä on kuitenkin jatkunut jo vuosia. Itse olen tyytynyt siihen että en saa kaikkea haluamaani. Saan läheisyyttä kyllä lapsiltani päivittäin, tiedän että on paljon yksinäisiä ihmisiä kenellä ei ole ketään edes kenelle jutella.

Tietenkin jos seksittömyys/ seksin vähäisyys on miehelle ylitsepääsemätön ongelma, niin sitten se on niin. Toivoisin että mies siinä tapauksessa tekisi itse ratkaisuja. T. Ap

Se, että jollakulla on asiat vieläkin huonommin kuin sinulla ei tarkoita, että sinun pitää tyytyä huonoihin ratkaisuihin tai tilanteisiin. Ei ne meidän vieläkin huonommin olevien asioita muuta yhtään paremmaksi. Tai, mistä sitä tietää, jos jäät siihen suhteeseen OK tasolla olemaan vielä seuraavaksikin 15 vuodeksi, niin ehkä mun kohta 17 vuotta jatkunut erakkosinkkuun päättyy :D

Ei tietenkään, mutta ymmärrän sen myös että asiani voisivat olla paljon huonomminkin. Osaan oikeasti olla kiitollinen kaikesta huolimatta. Voi toki olla että joku kaunis päivä kohtaan jonkun sellaisen miehen keneltä saan kaiken mitä kaipaan. Mutta en kuitenkaan haaveile sellaisesta. T. Ap

Vierailija
66/90 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi ap, mutta eihän tossa ole järjen häivää tossa miehen ideassa.

1) En minä ainakaan halua läheisyyttä ventovierailta, what? Ja jos olisin itse tuossa tilanteessa ja löytäisin sieltä treffeiltä jonkun jolta haluaisin läheisyyttä, vaihtaisin sitten koko suhteen sinne. Muutenhan sun läheisyydenkaipuu hoituisi käymällä hieronnassa, jos siinä olisi kyse vaan kosketuksesta eikä henkisestä yhteydestä.

2) Miten mies voi haluta seksiä jos läheisyys ahdistaa? Miten esileikki onnistuu, vai oletko 15 vuotta toiminut vaan miehelle tyhjennyspaikkana ilman, että saat mitään? Miehelle fleshlight käyttöön jos ei halua sinusta kuin reikää.

3) Sano miehelle, että joko opettelee antamaan sulle sitä läheisyyttä jolloin saatat ehkä pystyä haluamaan seksiä hänen kanssaan tai sitten hyväksyy elämän ilman seksiä ja läheisyyttä tai sitten eroaa sinusta. Korosta, että sinä et voi hakea läheisyyttä niiltä miehiltä joilta sitä et halua, eikä sulle missään tapauksessa sovi, että hän hakee seksinsä muualta.

Vierailija
67/90 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten jo aiemmin kirjoitin, en jaksaisi juuri tällä hetkellä lähteä eroprosessiin, enkä myöskään haluaisi olla erossa lapsistani, koska ovat vielä melko pieniä.

Osaan nähdä miehessäni kaikesta huolimatta hyviäkin puolia, meillä on ihan hauskaakin yhdessä, arki rullaa kohtuullisen hyvin jne. Olen tällä hetkellä ihan tyytyväinen elämääni, ajattelen että ehkä joskus halut sieltä vielä palaavat, toivon myös että ehkä mies olisi valmis vielä tekemään enemmän asioita suhteen eteen. Tällä hetkellä lapset, työt ja harrastukset vievät vaan tosi paljon aikaa.

Suuri osa on sitä mieltä, että pitäisi vaan erota. Onko sit outoa että tässä tilanteessa ei haluakaan? Olen jo hyväksynyt sen että en saa kaikkea mitä

haluan, enkä mieti asiaa juurikaan, toki hintana siitä näyttäisi nyt seksihalut menneen. Mutta tosiaan miestä vaivaa tämä asia enemmän, joten oletan että hän on myös se joka ensimmäiseksi lähtee toimimaan jollain tavalla. Ei minulla ole minkäänlaista tarvetta lähteä tapailemaan jotain muita miehiä läheisyyden tai minkään muun toivossa. Ei läheisyys ole minulle vaan joku irrallinen asia jota haetaan erikseen jostain muualta. T. Ap

Sinuna alkaisin varautumaan väistämättömään. Vaikka kuinka yrittäisit puhua mustaa takaisin valkoiseksi ero on edessä tässä vuoden parin sisällä.

Tätä on kuitenkin jatkunut jo vuosia. Itse olen tyytynyt siihen että en saa kaikkea haluamaani. Saan läheisyyttä kyllä lapsiltani päivittäin, tiedän että on paljon yksinäisiä ihmisiä kenellä ei ole ketään edes kenelle jutella.

Tietenkin jos seksittömyys/ seksin vähäisyys on miehelle ylitsepääsemätön ongelma, niin sitten se on niin. Toivoisin että mies siinä tapauksessa tekisi itse ratkaisuja. T. Ap

Istut tornissasi odottamassa, että prinssi valkoisella ratsulla saapuisi ja pelastaisi pulassa olevan neidon?

Mitä oikein sönkötät? Yksinkertaistettuna ap on tehnyt ison kompromissin suhteessaan ja hyväksynyt fyysisen läheisyyden vähyyden. Nyt pitäisi miehen tulla vastaan ja hyväksyä se kompromissi, että tästä fyysisen läheisyyden puutteesta seuraa myös seksin puute. Jos mies ei ole valmis tähän kompromissiin, niin hänen kannattaisi harkita eroa. Toinen vaihtoehto olisi tulla vastaan tuon fyysisen läheisyyden suhteen, niin ehkä sitten sitä seksiäkin olisi enemmän.

Vierailija
68/90 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies petaa vain omaa petiään ja ilmoitukseen toisesta naisesta ei mene aikaakaan.

Voi olla. Se on sitten hänen ratkaisunsa. Olen itse ehdottanut aiemmin jossain tilanteessa eroa, mutta mies ei ole sitä halunnut. T. Ap

Miehet mun kokemuksen mukaan harvemmin haluaa erota ns. tyhjän päälle. Eli pidetään se vaimo/tyttöystävä, parisuhde pystyssä, lapset&per-elämä siinä sivussa, kunnes löytyy toinen nainen, jonka huomiin voi parisuhteesta siirtyä. En tunne itse yhtään miestä, joka olisi omatoimisesti eronnut tai suostunut eroon tyhjän päälle.

On myös helpompaa olla muiden silmissä se jätetty kuin jättäjä, varsinkin, jos ns. kulissit on kunnossa. Ei tartte selitellä kenellekään, että miksi ero tuli, kun voi sanoa, että "Vaimo jätti". Onhan se helpompi vastaus, kun "Jätin vaimon, kun en saanut seksiä".

Kun se koti on siisti, ruoka pöydässä, vaatteet puhtata ja sitä seksiäkin silloin tällöin ei siitä tyhjän päälle lähdetä. Ja millainen mies jättää perheensä? 

Näinpä! Samaa mieltä. Miehille monille pääasiallisesti sopii, että hotellipalvelut kotona pelaavat, arki on ihan OK ja kun seksiäkin on säännöllisesti miehisellä orgasmitakuulla, niin mikäpäs tässä, vaikkei vaimo/tyttöystävä enää innosta, parisuhteen tunnepuoli on kuukahtanut ja olostellaan kuin seksiä harrastavat kämppikset.

Eikös tuo ole aika tunnevammaista touhua?

Vierailija
69/90 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha ukkomies kirjoitti:

"Jos hän jotain yrittää, niin se on väkinäistä, hän tekee sen selväksi että se ei tunnu hänestä luontevalta, eikä se minustakaan sitten ole kovin mieluisaa."

Jos miehelle on läheisyyden ilmaiseminen näin tuskallisen työlästä, niin kyllä ihmetyttää, miten mies onnistuu kytkemään seksivaihteen päälle. Eikö miehen tarjoama seksi ole myös yhtä väkinäistä, jos miehen täytyy tyydyttää kumppaniaan. Vai kierähtääkö mies vain päälle ja alkaa panna? Ei ihme, jos naisen seksihalut ovat hiipuneet. Tilanteesta ei ainakaan selviä ilman ulkopuolista apua, mutta veikkaisin että mies ei halua kuulla edes mainittavan sellaista. Muiden miesten tapailu tuskin auttaa asiassa, olen melko varma, että mies siitä jotenkin pimahtaisi, jos todella hakisit seksiä kodin ulkopuolelta. Mies voi siinä kohdata sellaisia tunnemyrskyjä, joita ei etukäteen usko tulevan.

Ihme kyllä osaa huomioida seksissä myös kumppania, hän nauttii seksistä itse enemmän kun huomaa että toinen nauttii. Et sekin tavallaan aiheuttaa paineita, kun tietää että on ”pakko” nauttia. Kuulostaa ehkä hölmöltä, mutta näin sen kuitenkin koen. T. Ap

T. Ap

Ymmärrän kyllä nuo paineesi, mutta toisaalta, eihän siinä seksissä vain ole mitään mieltä jos (myös) nainen ei nauti siitä. Tosin se "ongelma" pitäisi ratkaista jo ennen hommiin ryhtymistä, eikä vasta sitten "alkaa hakemaan sitä nappia, josta sut saa tulemaan".

Vierailija
70/90 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei satunnainen seksisuhde anna minulle ainakaan mitään.

Niin? Mitä se tähän kuuluu, miten sinä suhtaudut satunnaisiin seksisuhteisiin? Eihän tässä jutussa ole sellaisista kyse.

Vierailija
71/90 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei välitä enää, tai on joku fetissi että vieraat miehet panee aapeetä.

Cuckold

Niinpä. Nyt pitäisi miettiä, miltä mies vaikutti kun sanoi tuon. Nousiko puna poskiin, hikosiko kämmenet, suureniko pupillit, entä pulssi? Jos sydän alkoi hakata ihan vimmatusti ja housussa pullottaa, kyse on fetissistä. Jos olisin ap, pyytäisin selvennystä mieheltä ja tarkkailisin näitä merkkejä. Voi esim kysyä, missä asennossa se vieras mies olisi.

Onhan niitä juhlia ja yhteisöjä, joissa pääsee tuota toteuttamaan.

Jos tämä ei jostain syystä toimi ja kyse ei ole fetissistä, niin on se yksi parisuhdeteoria. 5 love languages. En tiedä mikä se on suomeksi, mutta ideana että ihmiset osoittaa ja haluaa ottaa vastaan rakkautta eri tavoin. Joku kosketuksella, toinen esim kunnostamalla ja korjaamalla asioita kotona. Tulee riitoja kun nämä on ristiriidassa. Sopu löytyy itseä ja toista ymmärtämällä ja kompromisseja tekemällä. Kuulostaa jenkki hölynpölyltä, mutta jotkut oikeasti saaneet apua parisuhteeseen. Musta silti kannattaa tarkkailla miehen elekieltä kun puhuu ap:sta ja toisista miehistä.

Vierailija
72/90 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Istut tornissasi odottamassa, että prinssi valkoisella ratsulla saapuisi ja pelastaisi pulassa olevan neidon?

Mitä oikein sönkötät? Yksinkertaistettuna ap on tehnyt ison kompromissin suhteessaan ja hyväksynyt fyysisen läheisyyden vähyyden. Nyt pitäisi miehen tulla vastaan ja hyväksyä se kompromissi, että tästä fyysisen läheisyyden puutteesta seuraa myös seksin puute. Jos mies ei ole valmis tähän kompromissiin, niin hänen kannattaisi harkita eroa. Toinen vaihtoehto olisi tulla vastaan tuon fyysisen läheisyyden suhteen, niin ehkä sitten sitä seksiäkin olisi enemmän.

Tässäpä se on pähkinänkuoressa koko juttu. Mies vain haluaisi saada antamatta itse mitään.

Vierailija
73/90 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei välitä enää, tai on joku fetissi että vieraat miehet panee aapeetä.

Cuckold

Niinpä. Nyt pitäisi miettiä, miltä mies vaikutti kun sanoi tuon. Nousiko puna poskiin, hikosiko kämmenet, suureniko pupillit, entä pulssi? Jos sydän alkoi hakata ihan vimmatusti ja housussa pullottaa, kyse on fetissistä. Jos olisin ap, pyytäisin selvennystä mieheltä ja tarkkailisin näitä merkkejä. Voi esim kysyä, missä asennossa se vieras mies olisi.

Onhan niitä juhlia ja yhteisöjä, joissa pääsee tuota toteuttamaan.

Jos tämä ei jostain syystä toimi ja kyse ei ole fetissistä, niin on se yksi parisuhdeteoria. 5 love languages. En tiedä mikä se on suomeksi, mutta ideana että ihmiset osoittaa ja haluaa ottaa vastaan rakkautta eri tavoin. Joku kosketuksella, toinen esim kunnostamalla ja korjaamalla asioita kotona. Tulee riitoja kun nämä on ristiriidassa. Sopu löytyy itseä ja toista ymmärtämällä ja kompromisseja tekemällä. Kuulostaa jenkki hölynpölyltä, mutta jotkut oikeasti saaneet apua parisuhteeseen. Musta silti kannattaa tarkkailla miehen elekieltä kun puhuu ap:sta ja toisista miehistä.

Nyt oikeesti. Mies ei halua antaa suhteeseen edes sitä minimiä, läheisyyttä. Ja naisen pitäisi analysoida ja analysoida ja tulkita ja kaikkea taikuruutta harjoittaa. Mies vaan makaa laakereillaan ja vaatii seksiä. :D

Vierailija
74/90 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onko se oikeasti hyvä suhde lapsiin, jos antaa parisuhteesta tuollaisen mallin lapsille? Että on ihan normaalia ettei parisuhteessa ole läheisyyttä ja seksin voi ihan hyvin hakea muualta. Mieti nyt hetki mitä kirjoitat.

Vierailija
75/90 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paritanssissa on läheisyyttä. Laita careless whisper soimaan ja pyydät puolison tanssiin.

Tai jos sinulla on kosketuksen puute, mene vaikka hierojalle.

Vierailija
76/90 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä ja äiti ei koskaan halanneet, mutta isä kävi sitten minua kielaroimassa ja hinkkaamassa.

Vierailija
77/90 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIksi mies haluaa vain seksiä?

Siksi, että tällaisia miehiä naiset ovat suosineet iät ja ajat. Ovat pitäneet perheensä hengissä. Suojelleet pedoilta. Hankkineet ruokaa. Rakentaneet asumuksia. Vastapalvelukseksi ovat saaneet halutessaan pillua. Eivät tällaiset miehet osaa puhua tunteistaan ja leperrellä joutavia, koska se on täysin luonnonvastaista heille.

Syyttäkää siis esiäitejänne, että ovat päästäneet moiset miehet lisääntymään ja geenejään levittämään.

Vierailija
78/90 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onko se oikeasti hyvä suhde lapsiin, jos antaa parisuhteesta tuollaisen mallin lapsille? Että on ihan normaalia ettei parisuhteessa ole läheisyyttä ja seksin voi ihan hyvin hakea muualta. Mieti nyt hetki mitä kirjoitat.

Tarkoitin sitä, et turha olla katkera toiselle joka jättää perheensä ja parisuhteensa jonkun satunnaisen seksin takia. Voi hyvin olla sen yläpuolella ja hoitaa itse kunnialla lapsensa ja olla heille parempi esimerkki.

Vierailija
79/90 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opeta miehelle että se mitä seksi merkitsee hänelle, muunlainen läheisyys merkitsee sinulle. Jotta voisit antaa hänelle seksiä hänen toivomallaan tavalla TARVITSET läheisyyttä. Eli se läheisyys olisi sinua varten. Ja se olisi harjoittelun arvoista. Miestä pitää myös kehua paljon jos yrittää, koska ilmeisesti tuntee itsensä vaivautuneeksi sellaisissa tilanteissa. 

Vierailija
80/90 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opeta miehelle että se mitä seksi merkitsee hänelle, muunlainen läheisyys merkitsee sinulle. Jotta voisit antaa hänelle seksiä hänen toivomallaan tavalla TARVITSET läheisyyttä. Eli se läheisyys olisi sinua varten. Ja se olisi harjoittelun arvoista. Miestä pitää myös kehua paljon jos yrittää, koska ilmeisesti tuntee itsensä vaivautuneeksi sellaisissa tilanteissa. 

Tätä olen yrittänyt, mutta hän ei halua ymmärtää sitä. On kuulemma sellainen kun on ja HÄN ei kaipaa läheisyyttä, eikä voi sille mitään jos jotain läheisyyttä joskus on niin haluaa sitten seksiäkin. Hän sanoo, että häntä en saisi siitä syyttää, kun se on kuitenkin luonnollinen reaktio. Ja hänen tapauksessaan läheisyyden pitäisi aina tosi nopeasti johtaa seksiin. Se on painostavaa ja ahdistavaa. Ei voi vaikka rauhassa makoilla yhdessä sohvalla sylikkäin pidempiä aikoja. Se ei vaan ole mahdollista. Sellaista ei tapahdu. Häntä alkaa haluttaa ja jos seksiä ei ole tulossa, niin makoilu loppuu hyvin lyhyeen.

Jotenkin kaikki on sellaista hätäistä mitä tulee läheisyyteen. Jos joskus olen pyytänyt hieromaan, niin se hieronta kestää ehkä minuutin ajan, ja sit kysyy et riittääkö jo. Eli mullekin tulee sellaisen tunne, että hän ei todellakaan halua huomioida mua tai antaa sitä läheisyyttä, vaan se on jotain kamalaa pakkopullaa, jota mieluiten tekisi mahdollisimman vähän aikaa. Aika huono olo tulee mullekin itsestäni siinä. T.Ap