Millainen on tuntemasi Mikko?
Kuvaile luonnetta ja ulkonäköä.
Kommentit (43)
Normaalivartaloinen, vaalea, sinisilmäinen ja erittäin kuuma. Fiksu ja hauska.
Kaljamahainen, muuten hoikahko. Maantien harmaa rillipää. Hörökorvat.
Lupsakka ja hauska seuramies. Vähän junttimainen, mutta mukava. Rahan kanssa tumpelo. Kaljamiehiä.
Pitkä, hoikka, kaunis hymy, huumorintajuinen, älykäs, rauhallinen, hyvä isä ja puoliso, rehti, hyvä ystävä. Vaimoa voi onnitella :)
Olen itse tuntenut 4 Mikkoa,kaikki olleet mukavia,huumorintajuisia ja rennolla asenteella elämään suhtautuvia
Minun Mikko: Sporttinen hyväkroppainen tosi komea, sopivasti karvainen, n 185 cm, ristiverinen sinisilmä. 27 v. Avoliitossa mutta bi. On onni olla hänen erittäin läheinen kaveri. M28
Tyyppi, joka nukahteli töissä. Nuokkui joka aamu tuolinsa ääressä. Työsuhde loppui lyhyeen, ihme ja kumma.
Luokallamme oli Mikko koulussa, aika pitkä, ei kuulunut parhaimpiin oppilaisiin. En tuntenut kovin hyvin.
Yliopistossakin oli Mikko, urheilullinen, ehkä 185. Sosiaalisesti lahjakas.
Miksi kysyt?
Tunnen useammankin. Yksi on älykäs, taiteellinen, hieman introvertti. Pitkä ja hoikka. Silmälasit.
Toinen taas ahkera, älykäs, hulvattoman huumorintajun omaava ikuinen pikkupoika, aistillinen ja nautinnonhaluinen. Noin 178cm, kalju ja partainen. Kolmas sitten psyykkisesti sairas ja sen takia rikoksiakin tehnyt, pitkä (yli 190cm) ja laiha.
Vierailija kirjoitti:
Luonteeltaan ihan ok. Noin 50v rikas, pahasti alkoholisoitunut. Rikastunut perintörahoilla.
Juuri tollanen tunnen minäkin
Mikko känsälä on omituinen mies kun se pitää mieluummin vauvaa sylissä kun stripparia.
N. 175 cm, hieman ehkä hintelä. Aspegren ilmiselvästi, sosiaaliset taidot huonot ei osaa huomioida muita. Ikuisesti taitaa jäädä poikamieheksi.