Autetaanpa kissoja
http://hyviatekoja.fi/fi/aanesta-hanketta
Antakaa äänenne kissojen sterilointikampanjalle. Ihaniahan ne kissavauvatkin ovat, mutta ei toivottuja puskapentuja syntyy yhä liikaa ja niiden kohtalo on usein jäädä luontoon kitumaan. Harkiten kasvatettuja kissoja kyllä tässä maassa riittää ilman vahinkopentujakin. Kiitos teille jotka viitsitte ottaa osaa kampanjaan.
Kommentit (27)
Laitoin miehen äänestämään sterilointikampanjaa puolestani (äänestys tapahtuu typerästi vain somen kautta).
Kissakampanja oli hetken johdossa, nyt näyttäisi olevan taas joku pelimatka...
Tokihan lasten harrastukset ovat tärkeitä, mutta annoin minäkin äänenin kissoille jotta se osaltaan auttaisi irtokissa- ja kesäkissaongelmaa.
Kyllä on tiukka kilpailu kumpi saa enemmän ääniä kissojen sterilointi vai salibandyjoukkue. Harmi ettei mulla ole mahdollisuutta äänestää :(
Tässä hyvä aiheeseen sopiva kirjoitus
http://yle.fi/uutiset/kissojen_holtiton_lisaantyminen_tuottaa_paljon_harmia_ja_tyota/7370978
Kiitos äidit, teissä on voimaa! Kisut ovat saaneet mukavasti ääniä mutta kilpailu on kova eli komentakaa kaikki kynnelle kykenevät klikkailemaan jotta vahinkopentujen ja näin ollen myös villiintyneitten kissojen määrä vähenisi.
Löytöeläinhoitolat ovat täynnä kodittomia kissoja, maalla irtokissat lisääntyvät vapaasti ja taas on lisää kissanpentuja joille täytyisi löytää vastuullinen ja huolehtiva koti. Valitettavasti moni kissanpentu joutuu kokemaan väkivaltaisen lopetuksen tai se hylätään kylmästi luontoon jossa se kärsien kuolee. Äänestin hyvän asian puolesta kun rakastan myös eläimiä.
Annoin ääneni. Ihan ok asia ja rahantarve on kohtuullinen verrattuna esim. seuraavana olevaan.
Nykyinen lainsäädäntö sallii kissan valvotun vapaan ulkoilun, mutta valitettavasti ihmiset ymmärtävät asian niin että kissa saa kuljeskella ulkona yksin missä sattuu. Irtokissoista on monesti harmia ja toisaalta ne itse joutuvat monille vaaroille alttiiksi. Yksi keino ongelman hoitamiseen on kissojen sterilointi jotta irtokissojen määrä edes hieman vähenisi. Kissa on kiva lemmikki mutta ei sen kuulu yksin ulkona kulkea. Äänestin!
Kiitos kaikille äänestäjille! Kissoilla on mukava etumatka, mutta ero on näemmä ruvennut nopeasti kapenemaan eli ilmeisesti salibandyjoukkue on saanut kompattua kannattajia tukemaan pelimatkaansa Ruotsiin. Ihan hyvä hanke sekin, mutta kissoille sterilisaatio on elämänikuinen lahja josta hyötyvät myös ihmiset kun irtokissaongelmaa saadaan samalla edes hieman vähennettyä. Kiva jos jaatte tietoa äänestyksestä ja tuette eläinsuojeluyhdistyksen hanketta. t. ap.
Äänestys loppuu sunnuntaina
Ero on tosiaan kaventunut joten vielä viimeiset ponnistukset eli vaaliuurnille kissojen puolesta! Steriloimalla kissat saadaan kulkukissojen määrää vähennettyä ja se on hyväksi niin kissoille itselleen kuin myös meille ihmisille, sillä harva meistä kai tykkää jos puolivillit kissat nurkissamme pyörivät.
Olisin mielelläni antanut ääneni, mutta minulla ei ole facebookia eikä twitteriä (eikä tule). Voiko jotenkin muutenkin äänestää?
Olen äärimmäisen kissarakas ja halusin mennä äänestämään, mutta sitten tuleekin että facebook tai twitter?! En todellakaan ole missään sosiaalisessa mediassa... Enkö siis voi äänestää?? Minulla on kissoja ja lahjoitan aina eläinhyväntekeväisyyteen ja matkustelen ulkomaille auttamaan kulkukissoja ja en siis saa äänestää koska en hengaile facebookissa?! Törkeää. Muuten hyvä juttu.
Vajaa 30 ääntä eroa salibandyjoukkueen matkaan ja vielä on viikko aikaa äänestää. Kannatan urheilua, mutta tällä kertaa kissat saa ääneni kiitos tyttäreni 4v :)
Äänestin. Toivottavasti tämä sterilointikampanja voittaisi - hyvän asian puolesta. :)