Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys naispuolisille! Menisitkö isäsi kanssa saunaan alasti

Vierailija
27.11.2014 |

jos sinulle maksettaisiin siitä 1000 €?

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en?

Vierailija
22/54 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 16:32"]

Miksi en?

[/quote]

Makuja on toki monia, mutta valtaosa ihmisistä ei halua nähdä sellaisia vastakkaisen sukupuolen edustajia alasti saunassa, joiden kanssa ei muutoinkaan mielellään hengailisi alasti. Tämän takia maassamme on vakiintunut käytäntö esimerkiksi eri sukupuolille tarkoitetuista pukuhuoneista. Itse en haluaisi nähdä esimerkiksi isääni, veljiäni, serkkujani, pomoani, työtovereitani, tai ystävieni puolisoita alasti. Mitä tutumpi ihminen, sen kiusallisempaa alastomuus on.

Monet luulevat, että sekasaunomisen vastustajat ovat kieroutuneita ja näkevät alastomuudessa aina jotain seksuaalista, mutta mielestäni asia on päin vastoin. Se lienee osa biologiaamme, että tunnemme luonnostamme läheisten miesten alastomuuden epämiellyttävänä, mikäli he eivät ole potentiaalisia parittelukumppaneita. Moraalin lisäksi ihmisillä, kuten valtaosalla eläimistä, vaistot varmistavat sen, että emme sekaannu sukulaisiimme. Siksi esimerkiksi isän kanssa saunassa olo tuntuu terveestä ihmisestä epämiellyttävämmältä kuin vaikkapa täysin tuntemattoman miehen (vaikka ei tietoisesti pitäisi tätä tuntematonta potentiaalisena kumppanina). Tämä on evoluution tulos.

Ja joo, luonnossa ihmiset olisivat kaiken aikaa alasti, mutta tätä ei voi mitenkään verrata nykyaikaan, jolloin alastomuus ei ole tavanomainen olotila, jossa oltaisiin muiden ihmisten kanssa tekemisissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi, vaikka faija olisi hengissä ja kykenevä saunomaan. Minusta on perheen sisälläkin tiettyjä rajoja, joita ei pidä ylittää. Aloin saunoa jo yksin tai välillä naapurin tyttöjen kanssa jo alakoululaisena enkä sen jälkeen saunonut koskaan enää edes äitini kanssa.

Vierailija
24/54 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan kyllä aina saunottu yhdessä koko perhe ja yhä edelleenkin käyn ihan luontevasti saunassa sekä isäni että veljeni kanssa. Ymmärrän, jos muut eivät niin halua tehdä, mutta sitä ihmettelen, jos isä ei voi edes silloin saunoa lastensa kanssa, kun nämä ovat vielä todellakin lapsia. Se vaikuttaa kieroutuneelta.

Vierailija
25/54 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN, enkä yhdenkään muunkaan miehen että sikäli. (Olen eronnut)

26/54 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi, mutta en minä sauno hänen kanssaan muutenkaan. Tai kenenkään muunkaan kanssa. Ei nimittäin ole saunaa.

Vierailija
27/54 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En :D Sori

Vierailija
28/54 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos isäni olisi elossa, en menisi. En koskaan saunonut hänen tai isoveljieni kanssa paitsi tietenkin ihan pienenä.

En muutenkaan esiinny alasti missään. Mieheni saa nähdä minut alasti. Olen kai sitten friikki? Onneksi täällä on muitakin kaltaisiani. En edes nuorempana ja hyvännäköisenä saunonut miesten kanssa.

Vierailija
29/54 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. 100 000 harkitsisin. Vihaan muutenkin saunomista, ja olisi todella kiusallista sekä mulle että isälleni. En tiedä miten muissa perheissä joissa todella saunotaan, mutta mä en menisi edes veljeni kanssa.

Vierailija
30/54 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Käyn kyllä ihan ilman maksua muutenkin isän kanssa saunassa. Nykyään harvemmin, koska asutaan eri paikkakunnilla, mutta ennen saunottiin useinkin yhdessä ihan siitä lähtien kun olin aivan pikkulapsi.

Vierailija
31/54 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Isäni kuoli 16v sitten. Olis aika hyytävä ajatus.

Vierailija
32/54 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 14:55"]

jos sinulle maksettaisiin siitä 1000 €?

[/quote]

Kuulostaa perverssiltä että joku maksaisi tonnin sukulaisen kanssa saunomiselta.Ehkä missaan aloituksen pointin? Olen sen verran häveliäs,etten suostuisi näin aikuisiällä saunomaan sukulaisten kanssa,lauantai-sauna miehen kanssa riittää :)

Vierailija
33/54 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 17:57"]

En. Isäni kuoli 16v sitten. Olis aika hyytävä ajatus.

[/quote]

Sama täällä. En tosin menisi saunaan, vaikka olisikin elossa, kun ei ole tapana saunoa väkivaltaisten lähes tuntemattomien puliukkojen kanssa.

Vierailija
34/54 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaksi miestä miestä saa mennä kohta naimisiin, niin enköhän mäkin voi mennä isän kanssa saunaan.

Vierailija
35/54 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin mennä, eikä tarvisi edes maksaa noin paljon. Kävinhän mä lapsenakin, miksi en voisi nyt mennä? Porukoiden sähkösaunassa se voisi olla vähän outoa, mutta mökillä se olisi mielestäni ihan luontevaa varsinkin kesällä, kun voi uida ja vihtoa eikä tarvi vaan pönöttää ja sitten peseytyä. T:N30

Vierailija
36/54 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä kysymys. 

Saunotaan ihan normaalisti yhdessä. Mitä kummaa on saunomisessa?

Vierailija
37/54 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä menisi, hyvänen aika!!

Vierailija
38/54 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
39/54 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
40/54 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 17:50"]Me ollaan kyllä aina saunottu yhdessä koko perhe ja yhä edelleenkin käyn ihan luontevasti saunassa sekä isäni että veljeni kanssa. Ymmärrän, jos muut eivät niin halua tehdä, mutta sitä ihmettelen, jos isä ei voi edes silloin saunoa lastensa kanssa, kun nämä ovat vielä todellakin lapsia. Se vaikuttaa kieroutuneelta.
[/quote]

Meilläkin saunottu aina koko perhe yhdessä. Edelleenkin vieraillessani lapsuudenkodissani saunon yhdessä isän, äidin ja veljen kanssa. Ei siinä ole mitään kummallista tai seksuaalista. Jos minun tai veljen puolisot on matkassa mukana niin saunomme pariskunnittain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän