Kännykkä on kyllä korvaamaton! Teini on lääkärissä
ja siellä ei ole henkilökuntaa jolle ilmottautua. Istutaan vaan ja odotetaan kunnes kutsutaan. Ihmetteli sitten minulle viestillä kun ei vaan tule hänen vuoro. Minä soitin ajanvaraukseen (teinille liian kallista olla jossain jonossa) ja paljastuikin, ettei hänen aikansa ollutkaan varattuna. Asia hoidettiin ja teini kutsuttiin vastaanotolle. Ilman kännykkää olisi vaatinut vaikka mitä. Nykyään lääkärissä käyntikin on niin itsepalvelua.
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 08:36"]
jaa..teini ei olisi voinut kavella itse vaikka info pisteeseen tms asiaa selvittamaan? toki kannykalla varmaan helpompi asia selvittaa
[/quote]
Miten kävellään infopisteeseen jos infopistettä ei ole olemassa? En ole teini, mutta näköjään todella tyhmä kun en tuota tiedä, kerrotko avuttomalle?
sanoinkin tai muuhun vastaavaan, tai olisi kysynyt joltain.
mitenhan on parjatty ilman kannykoita, voi kamala...
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 08:40"]
sanoinkin tai muuhun vastaavaan, tai olisi kysynyt joltain. mitenhan on parjatty ilman kannykoita, voi kamala...
[/quote]
Ota huomioon, että moni palvelu on rakennettu nykyään sen varaan että ihmisellä on joko netti tai kännykkä. Olen itsekin törmännyt INFOPISTEESEEN, joka oli pelkkä "soita numeroon xxx-xxxx-xxx" -lappu seinällä. 20 vuotta sitten näin ei vielä ollut, joten turha vedota vanhoihin aikoihin!
Aikana ennen kännyköitä oli useimmiten enemmän henkilökuntaakin
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 08:40"]sanoinkin tai muuhun vastaavaan, tai olisi kysynyt joltain.
mitenhan on parjatty ilman kannykoita, voi kamala...
[/quote]
No silloin kun ei ole ollut/tarvinut kännykkää, silloin oli näitä infotiskin tätejä ja setiä.. Ja erikseen oli ilmottautumistiskikin!
Kaikki supistetaan ja lakkautetaan, kaikki pitäisi hoitaa puhelimella.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 08:36"]
jaa..teini ei olisi voinut kavella itse vaikka info pisteeseen tms asiaa selvittamaan? toki kannykalla varmaan helpompi asia selvittaa
[/quote]
Todellakin olisi jäänyt lääkäri reissu väliin jos ei olisi kännyä ollut. Kaipaan itsekkin vanhoja aikoja kun henkilökuntaa oli paikalla, paikassa kun paikassa. Eipä ole enää. ap
Onko siellä hoitohuoneessakin sitten tulevaisuudessa lääkärin sijaan vaan lappu seinällä, että ota vaatteet pois, ota kännykällä kuva ja lähetä se lääkärille numeroon 123456...
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 08:59"]
Onko siellä hoitohuoneessakin sitten tulevaisuudessa lääkärin sijaan vaan lappu seinällä, että ota vaatteet pois, ota kännykällä kuva ja lähetä se lääkärille numeroon 123456...
[/quote]
toivottavasti ei mutta ei se lääkäri voinut ottaa lastani jonon väliin kun ei näkynyt varausta. Lääkärillä ei myöskään ole aikaa alkaa selvittelemään epäselviä tapauksia. ap