Minäpä taidan lopettaa sokerin syömisen
...ja katsoa miten se vaikuttaa kehoon ja mielialaan. Ottaa päähän tämä piip olotila, sairaudet ja sokeririippuvuus.
Kommentit (85)
Kannatan ehdottomasta sitä, että jättää lisätyn sokerin pois. Ei siis makeisia tai leivonnaisia enää. Tai ainakin vähentää reilusti. Elimistö voi erinomaisesti, kunhan pääsee vapaaksi noista. Tämä olo on aivan uskomaton. Kilot lähtee ropisemalla ja ei tule sellaisia sokerinousuja. Ihanaa olla vapaa!
Tein saman päätöksen yli 10 vuotta sitten ja on pitänyt näihin päiviin asti. Suosittelen lämpimästi kaikille jotka jättävät karkit ja suklaat pois pysyvästi, elämänlaatunne paranee.
Ihme besserwissereitä täällä pyörii väittämässä että mustikat on pahasta ja banaani on se joka aiheuttaa rasvamaksan. Jotain järkeä nyt näihin keskusteluihin. Älä ap ainakaan marjoja jätä pois, paljon niitä terveellisempää ruokaa et löydä. Oli sokeria tai ei.
Mahtavaa että mukaan on hypännyt muitakin sokeriin kyllästyneitä! Tämän päivän syömiset on nyt syöty, kokeilen millainen pätkäpaaston syömisikkuna on itselle luontevin. Pienen hedelmäpikarin söin tänään makeana, mutta luulen että nämäkin pitäisi jättää pois. Mutta katsotaan, jos saan edes makeiset ja muut herkut pois, niin sekin on alku.
Ap
Mä tuun tähän mukaan myös! Jätän valkoisen sokerin pois. Mua kanssa kyllästyttää tää turvotus ja jatkuva väsymys. We can do it!