Uusi mies osoittautui hirviöksi
Olen loukussa. Ei ainuttakaan läheistä, kenelle kehtaisin tunnustaa että jälleen kerran onnistuin pettämään itseäni ja sitoutumaan mieheen, joka kohtelee mua todella törkeästi.
Häpeän itseäni niin syvästi, että kuolemakin tuntuu ihan oikeasti houkuttelevammalta kuin erota liitosta ja myöntää oma sinisilmäisyys.
Jos joku ei tiennyt, niin häpeään voi siis oikeasti kuolla. Mä en näe mitään muuta mahdollisuutta.
Kriisipuhelimeen olen soitellut muutaman kerran, mutta en yksinkertaisesti jaksa selittää tilannettani. Olen aivan totaalisen loppu ja lamaantunut.
Kommentit (89)
Kaiva se selkäranka ja lähde läiskimään.
Uusi mies ja liitto. Huono yhdistelmä.
Eikö maksanut kahvilassa vai mistä kiikastaa :D
Suomuinen häntä, torahampaat ja sarvet? Ihan normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole noin yksinkertaista.
Pahimmassa tapauksessa naisen noin tehdessä mies suuttuu niin että lähtee perään ja esim tappaa
Ei se ole sinisilmäisyyttä, että haluaa rakastaa ja uskoa hyvää toisesta ihmisestä. Sinä et ole tässä se väärintekijä, vaan hän. Voimia sinulle todella paljon, kaikki tulee muuttumaan niin paljon paremmaksi, kun eroatte.
Lähde pois sen miehen luota, ensin vaikka turvakotiin. Ei sinun hirviön kanssa tarvi olla.
Tunteilu ei nyt auta, eikä itsensä soimaaminen. Tuntea saa, mutta toimi siitä huolimatta.
Tee suunnitelma ja toteuta. Tunnet itse tilanteesi parhaiten.
Toinen tai seitsemäs virhevalinta, ei väliä. Jos mies osoittautuu kelvottomaksi niin eroa. Yhteen jääminen ei ole vaihtoehto.
Erottuasi vietä aikaa yksin ja pysähdy miettimään millä tavoin olisit tämän miehen tunnistanut virheeksi jo etukäteen. Ei uutta miestä ennen kuin olet saanut selville miksi valitset väärin ja mitä pitäisi välttää ensi kerralla.
M59+
Vierailija kirjoitti:
Jos näitä ei huomannut ennen kuin antoi hirviön panna perseeseen niin ihan oma syy.
Nyt ero ja se on rohkein teko ikinä. Älä häpeä, virheitä sattuu muillekin. Ei kukaan voi siitä sinua tuomita. Hienoa vain, että ymmärsit tilanteen ennen kuin mitään pahempaa sattuu.
Sitä se herkästi on, kun viina loppuu ja selviää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos näitä ei huomannut ennen kuin antoi hirviön panna perseeseen niin ihan oma syy.
Näin pääsi käymään ja nyt on aukus pipi! t. AP
Ihminen tekee virheitä, mutta suurin osa niistä on korjattavissa. Otat eron, muutat omillesi ja valitset seuraavan kerran paremmin. Kyllä se siitä.
Vedän pidemmän korren kun menin lisääntymään tällaisen kanssa. Puolustuksekseni olin kyllä ihan lapsi itsekin suhteen alkaessa ja pahasti masentunut ja muuten mielenterveyden kanssa kamppaileva. Puoliso 10 vuotta vanhempi. Olisi pitänyt hälytyskellojen soida, olin vain tyytyväinen ettei ollut fyysisesti väkivaltainen...
AP, luiskahtiko hirviön kanssa sekstaillessa peräsuoli paikaltaan?
Jos oot mun exän nyxä niin sori en ota sitä takaisin. Ei muuten ota kukaan muukaan. Olen pahoillani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole noin yksinkertaista.
Pahimmassa tapauksessa naisen noin tehdessä mies suuttuu niin että lähtee perään ja esim tappaa
Se mies tekee niin myös, jos nainen jää. Sen takia arvokamat korkeintaan mukaan ja turvakotiin, jos mies on väkivaltainen. Aina voi aloittaa uudelleen. Toki se lähtö kannattaa tehdä niin ettei mies ole paikalla eikä hirviölle tarvitse kertoa lähtevänsä.
Hakeudu ensin vaikka turvakotiin ja mieti siellä mihin seuraavaksi.