Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minäpä taidan lopettaa sokerin syömisen

Vierailija
03.10.2021 |

...ja katsoa miten se vaikuttaa kehoon ja mielialaan. Ottaa päähän tämä piip olotila, sairaudet ja sokeririippuvuus.

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hedelmät on terveellisiä, ei niitä kannata rajata pois.

Uskotko ihan oikeasti tuohon?

Vierailija
22/85 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sitten vissiin syö hedelmiä etkä juo maitoakaan.

Kyseessä ap:n boikotissa varmaan lisätty sokeri. Tiedätkö se valkoinen mitä on karkeissa ja leipomuksissa ja monessa ruuassakin.

Ei ap noin sanonut. Miksi keksit omiasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jugurttivinkkinä sokeriton päärynä ja mangojugurtti. Hyvin.

On hyvää :)

Sokerittomuus korvattu varmaankin aspartaamilla tai vastaavalla? Ap

Juustoportin Hyvin-sarjassa ei ole lisättyä sokeria eikä,makeutusaineita. Ne on mun lemppareita! Toki sokeria on maidon ja hedelmän ansiosta kuitenkin.

Siis eivät ole sokerittomia.

Vierailija
24/85 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä sitten?

Keinomakeutusaineet aiheuttaa itselle migreeniä, siksi en käytä niitä. Mutta niille hyvä vinkki, jotka pystyvät syömään niitä.

Ap

Keksitkö itsellesi ylipäänsä vaivoja?

Vierailija
25/85 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä ap:n boikotissa varmaan lisätty sokeri. Tiedätkö se valkoinen mitä on karkeissa ja leipomuksissa ja monessa ruuassakin.

Sinä kuulut siihen urpojen joukkoon, jotka luulevat, että vain lisätty sokeri on sokeria :D

Vierailija
26/85 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juustoportin Hyvin-sarjassa ei ole lisättyä sokeria eikä,makeutusaineita. Ne on mun lemppareita! Toki sokeria on maidon ja hedelmän ansiosta kuitenkin.

Siis eivät ole sokerittomia.

Ei, maitotuotteissa juustoa ja voita lukuunottamatta on aina sokeria.

Vierailija
27/85 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä sitten?

Keinomakeutusaineet aiheuttaa itselle migreeniä, siksi en käytä niitä. Mutta niille hyvä vinkki, jotka pystyvät syömään niitä.

Ap

Nyt viimeiset kolme viikkoa melkein joka päivä migreenistä kärsineenä en viitsi kommentoida kysymystäsi enempää. Ole itse onnellinen, jos olet täysin vaivaton ja terve. Minäkin haluaisin olla.

Ap

Vierailija
28/85 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä sitten?

Ap

Nyt viimeiset kolme viikkoa melkein joka päivä migreenistä kärsineenä en viitsi kommentoida kysymystäsi enempää. Ole itse onnellinen, jos olet täysin vaivaton ja terve. Minäkin haluaisin olla.

Ap

Kaikki keinomakeutusaineet? Joopa joo. Ja sokeri ei? Vaikka ne on kemiallisesti aika lähellä toisiaan. Trolli mikä trolli.

Vierailija
29/85 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä sitten?

Ap

Ap

Kaikki keinomakeutusaineet? Joopa joo. Ja sokeri ei? Vaikka ne on kemiallisesti aika lähellä toisiaan. Trolli mikä trolli.

Suksi nyt kuuseen ilkeilemästä!

Vierailija
30/85 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä söin perjantaina 75gr suklaata ja 150gr karkkia. La ja tänään en ole syönyt pullaa tai karkkia. Teehen olen laittanut sokeria yhteensä 4tl. Koitan nyt tosissaan vähentää kun pissatulehduksia tulee jatkuvasti. Totaalilakkoon en ryhdy.

Vierailija
31/85 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä kuulut siihen urpojen joukkoon, jotka luulevat, että vain lisätty sokeri on sokeria :D

No olen sitten urpo jos se sinua helpottaa 😄 tietenkin luonnon sokeria on kaikessa, eihän mikään ilman energiaa kasva. Mutta valkoinen lisätty sokeri on pahin. Se on ihan vain pelkästään ylimääräistä ja täysin tarpeetonta, jonka tarkoitus on saada ihmiset euforiaan ja ostamaan tuotetta lisää. Hedelmiä ei ihminen pysty edes syömään niin paljoa, että se sokeri olisi haitallista, koska niissä on muitakin aineita niin paljon ja syömisen hitaus vaikuttaa myös.

Tämä urpo on saanut laihdutettua viiden vuoden hitaalla laskulla 54 kilon painoiseksi (168cm) pelkästään lopettamalla valkoisen sokerin. Syön "sokerisista" asioista hedelmiä, marjoja, kasviksia, perunaa, pastaa, ihan kaikkea pahiksia, mutta en karkkeja, leivonnaisia, mitään sokerilla ylimakeutettuja jogurtteja.

Kukin meistä voi karsia omasta ruokavaliosta just ihan sen mitä itse parhaakseen näkee. Ja tämän karsimisen minä totesin minulle sopivaksi. Ei ole enää minkäänlaisia sokerilaskuja, nousuja, ei väsymystä, ei sokerihukkaa, ei kiukunpuuskia, hampaissa reikiä, migreeniä ja mikä parasta sokerikoukku on katkennut. Ihan totaalisesti ja lopullisesti 😊

Vierailija
32/85 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedelmät on todella terveellisiä ja hyviä!

Tietysti se on myös yksilöllistä, millaiset ruoat sopii kullekin. Mutta puhdas ruoka tietysti sopii kaikille :)

Vierailija
33/85 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivot käyttää polttoaineenaan vain sokereita. Älä siis ihmettele, jos olet kiukkuinen, tehoton ja voimaton.

Vierailija
34/85 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olen sitten urpo jos se sinua helpottaa 😄 tietenkin luonnon sokeria on kaikessa, eihän mikään ilman energiaa kasva. Mutta valkoinen lisätty sokeri on pahin. Se on ihan vain pelkästään ylimääräistä ja täysin tarpeetonta, jonka tarkoitus on saada ihmiset euforiaan ja ostamaan tuotetta lisää. Hedelmiä ei ihminen pysty edes syömään niin paljoa, että se sokeri olisi haitallista, koska niissä on muitakin aineita niin paljon ja syömisen hitaus vaikuttaa myös.

Tämä urpo on saanut laihdutettua viiden vuoden hitaalla laskulla 54 kilon painoiseksi (168cm) pelkästään lopettamalla valkoisen sokerin. Syön "sokerisista" asioista hedelmiä, marjoja, kasviksia, perunaa, pastaa, ihan kaikkea pahiksia, mutta en karkkeja, leivonnaisia, mitään sokerilla ylimakeutettuja jogurtteja.

Kukin meistä voi karsia omasta ruokavaliosta just ihan sen mitä itse parhaakseen näkee. Ja tämän karsimisen minä totesin minulle sopivaksi. Ei ole enää minkäänlaisia sokerilaskuja, nousuja, ei väsymystä, ei sokerihukkaa, ei kiukunpuuskia, hampaissa reikiä, migreeniä ja mikä parasta sokerikoukku on katkennut. Ihan totaalisesti ja lopullisesti 😊

Olen sanaton...

Vierailija
35/85 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, sinä teet noin, mutta älä sen takia keksi, että ap olisi samoilla linjoilla. Ap ymmärtää sokeriksi muunkin kuin sen "lisätyn sokerin"

Muuten, fruktoosi on haitallisin sokeri, se rasvoittaa maksan.

Vierailija
36/85 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon on tuotteita missä ei ole lisättyä sokeria eikä makeutusaineta. 

Vierailija
37/85 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ollut sokeriton ja viljaton jo joitain vuosia ja reilu vuosi sitten lopetin myös maitotuotteet pl. voi ja juusto.

Syön paljon marjoja joko sellaisenaan tai kookosjogurtin kanssa. Ruoanlaitossa käytän paljon kookoskermaa. Perunaa käytän keitoissa ja riisiä tulee syötyä satunnaisesti.

Voin vain suositella. Minä laihduin normaalipainoon vielä yli nelikymppisenä ja koen olevani elämäni kunnossa!

Vierailija
38/85 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivot käyttää polttoaineenaan vain sokereita. Älä siis ihmettele, jos olet kiukkuinen, tehoton ja voimaton.

Elimistö osaa valmistaa tarvitsemansa itse, jos ruuasta sitä ei saa.

Vierailija
39/85 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti se on myös yksilöllistä, millaiset ruoat sopii kullekin. Mutta puhdas ruoka tietysti sopii kaikille :)

Olen sanaton...

Vierailija
40/85 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonto on "luonut" eliöistä sellaisia, että kasvit tuottavat aineita, joilla muut eliöt elävät. Siksi on jotenkin surkuhupaisaa, että totaalikieltäytymällä milloin mistäkin luonnollisesta ravintoaineesta ja toisaalta myös ahmimalla jotain muuta luonnottoman paljon ihmiset luulevat voivansa paremmin. Liika on liikaa, vaikka olisi kyse vedenjuonnista.